Gå til innhold

one night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter en one night stand, hvor gutten spør etter nummeret ditt før han går om morgenen, tror dere det betyr at han virkelig er interessert i å få det og kommer han til å sende sms tror dere? dette skjedde i helgen og jeg spurte ikke etter hans nr.. så dersom vi skal ha noen kontakt igjen så er det opp til han å sende.. jeg vet ikke hva jeg ønsker.. men hva tenker dere om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke nødvendigvis slik. Man er ikke automatisk intressert selv om man ber om nummeret. Jeg vet om flere som har gjort det kun fordi de var redde for at det kunne virke uhøflig dersom de lot være.

Man hører jo ofte om menn/kvinner som "aldri ringer tilbake". ;)

Skrevet

du sier noe der.. :) men det var det at han spurte etter det flere ganger i løpet av natta, om han kunne få nummeret mitt før han gikk. siden han virket så ivrig på det så tok jeg det som om det kanskje var mer enn for kun av ren høflighet. men det er ikke godt å vite hva gutter egentlig mener.. :sjenert:

Gjest skorpio
Skrevet

Siden han spurte flere ganger er han enten interessert i noe mer, eller så syns han du var bra i senga og kunne tenkt seg flere netter med deg. Deet tror jeg :)

Skrevet

Sant det skorpio, dersom dama er skikkelig flink så spør man gjerne om nummeret hennes før det går for henne og ikke etterpå når hun er lei.

Forresten er det en brunstfaktor å ta hensyn til dersom dama sier "du kan pule meg når du vil" under sexen og da er det jo selvsagt om man spør om telefonnummeret.

Skrevet

Her er dte vel bare og vente i spenning på om han kontakter deg igjen.

hold oss oppdatert :sengekos:

Skrevet
etter en one night stand, hvor gutten spør etter nummeret ditt før han går om morgenen, tror dere det betyr at han virkelig er interessert i å få det og kommer han til å sende sms tror dere? dette skjedde i helgen og jeg spurte ikke etter hans nr.. så dersom vi skal ha noen kontakt igjen så er det opp til han å sende.. jeg vet ikke hva jeg ønsker.. men hva tenker dere om det?

Spenningen med dette er jo rett og slett det at man ikke vet. Det er alltid verst å være den som har gitt fra seg telefonnummeret sitt.... Les gjerne bloggen min, der har jeg en liten historie angående dette....

Gjest skorpio
Skrevet

Interessant tråd. Elskere å "studere" forskjellene på mannlig og kvinnlig adferd! :-D

Skrevet (endret)

Jeg liker damer jeg, jeg synes damer er reale og greie og herlige, men jeg blir bare litt lei meg for at dere jenter ikke tenker på å spørre hva fyren heter før dere lar ham kjøre doggy på dere, er det litt rart?

Og til trådstarter, alle skjønner jo at dersom du var hypp på å møte ham igjen så kan du søke ham opp på telefonkatalogen.no eller noe sånt. Men hvis du vil at han skal være ansvarlig for hvorvidt du "bestemer deg for å lytte på løpetia di" og finne en annen hann.

Vi gutter er litt annerledes oppbygd. Vi klarer uten problem et halvt år med sølibat mellom hvert forhold for å "teste friheten", men slike ting forstår ikke dere. Hadde det da ikke vært en ide å kanskje lytte til dem med litt andre erfaringere enn de dere får på tv når dere ser på sex in the city?

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...