Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #1 Skrevet 11. april 2002 Jeg og samboeren min skal til syden for første gang i sommer. Valget falt på Hellas, nærmere bestemt øya Lefkas. Andre som har vært der som kan fortelle litt? Hva som er verdt og få med seg o.l
Gjest Pus Skrevet 15. april 2002 #2 Skrevet 15. april 2002 Jeg har vært der, nærmere et sted som heter Nidri. Skal dere ha goood mat, så ligger de beste stedene i hovedgaten, litt i utkanten mot sør. Maten på kaia er ikke å skryte så veldig av og er en god del dyrere. jeg opplevde ikke så mye, men ta en båttur en dag, nydelig natur og herlige olivner. Dere får det helt sikkert topp. God tur. Ps. husker at det er mygg der om kvelden, litt plagsomt så ta med myggsalve. _________________ Pusekatten 1212[ Dette Innlegg er endret av: Pus den 2002-04-15 14:27 ]
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #3 Skrevet 13. juli 2002 Jeg og ei venninne skal også dit i sommer. Vi skal bo på hotell ca 2 km utenfor Nidri. Hvordan er strendene? Er det mye uteliv?
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Hei! Samboeren og jeg var på Lefkas i september 2000, altså snart to år siden. (hjelpe meg så fort tiden går...) Vi reiste med Apollo, og bodde på et lite hotell litt i "utkanten" av Nidri. Nidri er ikke akkurat en stor by, det er en lang hovedgate, ca en kilometer eller to. Her ligger det masse småbutikker, en del gode restauranter og massevis med små souvenir-butikker. På nedsiden av hovedgata ligger havna med promenade. I nordenden av byen ligger det strender - noen av dem er ganske fine, resten er helt ok. Myggen er helt grusom der - ta med dere alt dere kan av myggspray og myggnetting og sånne ting. Enig med det forrige innlegget - gå på restaurantene i hovedgata, selv om vi fant en veldig hyggelig en på havna. Men det er masse restauranter å velge i, så dere finner helt sikkert noe dere liker. Ta en båttur ut på sjøen - tror det er en fin opplevelse. Vi gjorde ingenting sånne ting - bare slappet av på stranden og hadde ferie... Utelivet er sånn passe - det er en del diskoteker, men det kan ikke sammenlignes med Ibiza, Agia Napa osv... Ha en super fin tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå