Gå til innhold

Ondsinnede og kravstore jenter.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På tide jenter begynner å stille krav til sine sexpartnere også. Menn har sett på kvinner som objekter i alle år, men får hysterisk anfall når rollene bytter plass.

Mye god læring i dette gutter!

"rollene bytter plass" Vis meg et forum på nettet hvor menn behandler kvinner på samme måte som menn blir behandlet her. Nesten uansett hvordan dere er fysisk utrustet, forguder vi dere. Menn kan fleipe om både det ene og andre, men svært skjeldent håne og trakkasere jenter p.g.a hengepupper, slappt underliv e.t.c. Jeg har ikke vært borti noe hos menn som ligner på det menneskesynet mange jenter viser her inne. Normalt utstyrte menn blir latterliggjort, trakkasert og får stempelet "uegnet som partner".

Men jeg må tilføye; ikke alle er slik. Noen jenter er rett og slett født med nok intelligens til å være hevet over dette, og skjønner at god sex ikke måles i cm..

Skrevet

Jeg er enig. En ting er å stille krav, en annen ting er å behandle andre mennesker respektløst, uavhengig av kjønn. Som noen sa, "two wrongs don't make a right".

Ellers treffer Jonas spikeren på hodet i sitt innlegg. Applaus for det! :)

Skrevet
Normalt utstyrte menn blir latterliggjort, trakkasert og får stempelet "uegnet som partner".

Noen liker store, andre synes ikke det er så nøye. Lev med det.

Gjest T_gjest
Skrevet
Joda, egen selvtillit kommer innenfra. Men er det gitt at man skal være sterk nok til å takle det når jentene gang på gang er utro mot deg, og oppgir som grunn at de ønsket større? Er det ikke naturlig at egen selvfølelse blir brutt ned? Og er det ikke da naturlig at man ikke akkurat er den mest selvsikre alfa-hannen på by'n?

Og skal det å pule rundt bare være gitt de som "fortjener det"? Med andre ord de som er store nok. Og kommentarene kommer jo som oftest etterpå.... de gangene de har kommet før, har jeg selvsagt dratt.

Siling er nok også mye enklere for kvinner enn menn. Selv med mitt "problem" har jeg vært noenlunde kresen og ikke hoppet på alt som rører seg, og det er kanskje det som er feilen. De som har et pent ytre, i allefall i følge seg selv, mener de fortjener bedre. Så kanskje jeg burde begynne å se på kvinner jeg i utgangspunktet ikke er interessert i?

Det med antall cm tror jeg dog du har noe rett i. Kvinner er dårlige på øyemål. Dog kjenner de nok at det er noe som ikke treffer som det skal der inne....

Tror ikke alltid man skal ta det kvinner sier for god fisk. Er selv 15/16 cm, og hadde i løpet av en 6 ukers periode for noen år siden et forhold til en kvinne som må betegnes som "Fucking Friends".

Det begynte med et ONS og jeg likte henne godt, men var nettopp kommet ut av et lengre forhold. Så jeg ringte henne noen dager etter ONS og fortalte at jeg gjerne ville "treffe" henne igjen. Jeg gjorde det klart at jeg ikke var ute etter et fast forhold, men jeg likte henne godt (Og det gjorde jeg virkelig). Hun sa at hun kunne tenke seg det samme.

Ukene gikk og vi pulte som kaniner i denne perioden. Så traff jeg en annen kvinne som jeg ble mer interessert i. Jeg fortalte henne dette og vi ble enige om å ende forholdet vi hadde hatt. Men hun ville treffe meg på kafe.

Vi pratet og jeg ante at hun kanskje var litt skuffet over endingen likevel, men vi pratet fint som vi hadde gjort hele veien. Men like før vi avsluttet samtalen forteller hun meg at "du er jo ikke så stor så det er ikke noe stort tap".

Jeg innser at jeg nok uvitende hadde såret henne med at jeg ikke hadde utviklet følelser for henne. Men det stikket hun gav meg der er noe jeg fremdeles bærer med meg, og i enkelte stunder blir jeg usikker på meg selv og min fysiske mål... "Er jeg istand til å tilfredstille en kvinne fullt ut" osv.

Selv om jeg nå er i et trygt og godt forhold, slår tanken meg av og til.

Så jeg tror egentlig at mange kvinner egentlig ikke forstår hvor sårende sånne ting kan være, at mange faktisk kan få psykiske problemer senere pga slikt. Jeg tror nok kvinner generelt ville vært litt mer forsiktig med slike "pungspark" dersom de visste dette.

Problemet er at mange kvinner ikke tror på det som menn sier når de snakker om følelser som dette.

Samtidig tror jeg det er viktig at menn prøver å ikke bli så såret av slikt, selv om det ikke er lett. Er jo en del kvinner som tar "alt" personlig også da. Og i de tilfellene er det kvinner som blir såret av "alt" som mannen sier. Blir kanskje litt det samme...

Men det er noe med det å mobbe folk for ting de ikke kan gjøre noe med, som fysiske ting.

Gjest Gjest_Maika_*
Skrevet

Det er da en ærlig sak å like stort! Det må være lov.

Skrevet

Det er helt greit å foretrekke stort. Problemet ligger i at det virker som det er mange som ikke kan diskutere dette uten å miste all form for vanlig folkeskikk. Det at man har andre preferanser enn det en annen person kan vise til, vil ikke si at man kan tråkke ned den personen av den grunn.

Kvinner eller menn. Alle har sine såre punkter. Noe som vi tar oss mer nær av enn andre. Menn som er usikre på størrelsen sin, vil definitivt oppleve dette som noe av det verste de kan få i slengt i ansiktet. Da er det vel ikke for mye å forlange at man kan utvise litt normal folkeskikk?

Skrevet

Kjæresten min har gjennomsnitlig, og han er perfekt. Antall kvinner på KG er ikke representive. Det er veldig få i forhold til kvinner som er i Norge, og det er som regel de "ekstreme" (flesteparten har jeg inntrykk av) som svarer på seksualitetstrådene.

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet

Estetikk og smak.

Personlig så synes jeg det ser ynkelig og latterlig ut med en liten tissefant på en voksen mann. Det frastøter meg.

På den annen side så er det sikkert, og det viser jo tråden også, mange som synes det er helt greit med dårlig utstyrte menn. Dette viser jo bare at det er noen der ute for alle, uansett fysisk fremtoning.

Skrevet
Estetikk og smak.

Personlig så synes jeg det ser ynkelig og latterlig ut med en liten tissefant på en voksen mann. Det frastøter meg.

På den annen side så er det sikkert, og det viser jo tråden også, mange som synes det er helt greit med dårlig utstyrte menn. Dette viser jo bare at det er noen der ute for alle, uansett fysisk fremtoning.

Mens vi er inne på framtoning. En personlighet som tillater seg å drite ut andre mennesker på den måten, frastøter meg virkelig.

Skrevet

Men er det ikke påtagelig at flertallet av de som har noe å melde om størrelse og hvor viktig det er - er gjester?

Som fast bruker blir det etterhvert uinteressant å delta i disse trådene for det bare halger med gjesteinnlegg, som sannynligvis er skrevet for å provosere og kun det...

Forøvrig skal det være ekstremt om en manns kjønn er så påtagelig lite at det ser uestetisk ut. Hallo... :nei:

Vi kommer alle i ulike størrelser og utførelser, men det store flertallet er på et gjennomsnitt. Forøvrig er det viktigste at man har god kjemi og tillit - ikke hvor mange cm typens p*kk er.

Jeg aner ikke hvor stor kjæresten min er - jeg aner ikke hvor store noen av de jeg har hatt sex med har vært - jeg vet bare at jeg liker han jeg er med nå og jeg klarer ikke på noe vis å anslå hvor mange cm stoltheten hans måler, fordi det ikke betyr noe for meg.

Skrevet
Men er det ikke påtagelig at flertallet av de som har noe å melde om størrelse og hvor viktig det er - er gjester?

Hvorfor det? Jeg har brukt dette forumet i over et år uten å registrere meg. Hvorfor i alle dager skulle jeg gidde det? Jeg kan like greit være såkalt gjest som å gjemme meg bak et eller annet tåpelig nick.

Forum er tidsfordriv, ikke en sosial arena!

Skrevet
Det er helt greit å foretrekke stort. Problemet ligger i at det virker som det er mange som ikke kan diskutere dette uten å miste all form for vanlig folkeskikk. Det at man har andre preferanser enn det en annen person kan vise til, vil ikke si at man kan tråkke ned den personen av den grunn.

Kvinner eller menn. Alle har sine såre punkter. Noe som vi tar oss mer nær av enn andre. Menn som er usikre på størrelsen sin, vil definitivt oppleve dette som noe av det verste de kan få i slengt i ansiktet. Da er det vel ikke for mye å forlange at man kan utvise litt normal folkeskikk?

Veldig enig med deg, det må kunne gå an å oppføre seg uansett hva man foretrekker.

Og til dere som er så opptatt av at den skal være stor....har dere kjedelig sex, ettersom størrelsen betyr så mye?

Skrevet
Estetikk og smak.

Noen som trenger knipeøvelser kanskje? Og ja, det er mange som også syntes en vid kuse føles ynkelig ut og latterlige på en voksen kvinne. Stram deg nå opp litt.

Skrevet (endret)
Men det er noe med det å mobbe folk for ting de ikke kan gjøre noe med, som fysiske ting.

Jeg er helt enig. Det hun gjorde mot deg ville jeg ha ansett som fullstendig uakseptabelt, uansett hvor såret hun var. Hvordan ville hun ha følt det, mon tro, om det var henne som stod i dine sko og hun fikk slengt etter seg at "Jaja, du er jo ganske feit, da, så det er jo ikke noe veldig stort tap". Hadde dette vært tilfellet ville nok de fleste her inne stemplet fyren som en motbydelig drittsekk.

Kommentarer som ikke har annen hensikt enn å få enn å såre andre for at man selv skal føle seg bedre kan man spare seg for. Det er en motbydelig og lavmåls hersketeknikk og det sier egentlig mest om personen som benytter seg av den.

Endret av Beast
Skrevet

Tråden er ryddet gjentatte ganger og stenges.

mrs_bond, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...