Gå til innhold

Ondsinnede og kravstore jenter.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men, altså... Egen selvtillit og selvfølelse kommer fra en selv. Man må velge om man skal ta ting inn over seg, eller la det prelle av.

Det er ens eget ansvar. Velger man å pule rundt, så vil man også komme borti folk som ikke nødvendigvis er de mest hyggelige, høflige og eller fint-talende.

Og hvorfor har man i det hele tatt sex med folk som ler av pikken ens?

En gang prøvde jeg meg på en form for ONS med en, som da han så meg naken sa at det var ekkelt med hår, da hadde jeg et par dager igjen før neste gang jeg skulle vokses. Det ble ikke noe på ham.

En annen jeg var på date med, sa at han ikke følte seg komfortabel med kvinner som var seksuelt orienterte, da var det takk og farvel etter første kaffekopp.

Man må sile!

Hånda på hjertet, så tror jeg svært få kvinner vet hvor stor en penis på femten cm er... eller tretten...

Joda, egen selvtillit kommer innenfra. Men er det gitt at man skal være sterk nok til å takle det når jentene gang på gang er utro mot deg, og oppgir som grunn at de ønsket større? Er det ikke naturlig at egen selvfølelse blir brutt ned? Og er det ikke da naturlig at man ikke akkurat er den mest selvsikre alfa-hannen på by'n?

Og skal det å pule rundt bare være gitt de som "fortjener det"? Med andre ord de som er store nok. Og kommentarene kommer jo som oftest etterpå.... de gangene de har kommet før, har jeg selvsagt dratt.

Siling er nok også mye enklere for kvinner enn menn. Selv med mitt "problem" har jeg vært noenlunde kresen og ikke hoppet på alt som rører seg, og det er kanskje det som er feilen. De som har et pent ytre, i allefall i følge seg selv, mener de fortjener bedre. Så kanskje jeg burde begynne å se på kvinner jeg i utgangspunktet ikke er interessert i?

Det med antall cm tror jeg dog du har noe rett i. Kvinner er dårlige på øyemål. Dog kjenner de nok at det er noe som ikke treffer som det skal der inne....

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Motsatt! Hvorfor i all verden skal man gidde å pule rundt? Jeg tror ikke det gjør noe godt for selvtilliten til verken menn eller kvinner, uansett peniss-størrelse eller utseende.

Og hvorfor forblir du sammen med en kvinne som er utro fordi hun er misfornøyd med penisen din?

En kvinne med gode muskler i underlivet kjenner svært liten forskjell på peniser, jeg gjør det ikke og får vaginalorgasme uansett.

Men selvsagt, hvis du ønsker å fokusere på at det er synd på deg så vil ikke det gjøre deg atraktiv, heller tvert i mot...

Mitt råd, move on, gjør ei jente superkåt på deg i hodet. Det er vår største erogene sone, sånn er det...

Skrevet
Motsatt! Hvorfor i all verden skal man gidde å pule rundt? Jeg tror ikke det gjør noe godt for selvtilliten til verken menn eller kvinner, uansett peniss-størrelse eller utseende.

Og hvorfor forblir du sammen med en kvinne som er utro fordi hun er misfornøyd med penisen din?

En kvinne med gode muskler i underlivet kjenner svært liten forskjell på peniser, jeg gjør det ikke og får vaginalorgasme uansett.

Men selvsagt, hvis du ønsker å fokusere på at det er synd på deg så vil ikke det gjøre deg atraktiv, heller tvert i mot...

Mitt råd, move on, gjør ei jente superkåt på deg i hodet. Det er vår største erogene sone, sånn er det...

Det er ikke nødvendigvis noe ønske å pule rundt, men det skjer. Folk er ikke fornøyd og beveger seg videre.

Jeg dumper selvsagt dama når jeg oppdager hun er utro. Og stort sett vet jeg jo ikke at hun er misfornøyd med pikken min før hun skal forklare grunnen til utroskapen. Et mønster former seg, men jeg kan ikke dumpe ei dame fordi jeg tror hun er misfornøyd med pikken min? Og du har nok helt rett i at en kvinne med gode muskler i underlivet kjenner liten forskjell... men hvor er dere??

Det er ikke synd på meg. Det er jeg som har valgt disse kvinnene, og det må jeg ta på min kappe. Det er tydeligvis noen mer oppegående av dere, men dere gjemmer dere godt for meg. Dette er et diskusjonsforum, og da kommer gjerne de mer mørke historiene frem. Jeg er ikke sytete av meg til vanlig.

Jeg har gått videre mange ganger nå. Håpet at det neste gang vil bli bedre. Og dette med tilfredsstillelse av hjernen øver jeg på daglig.... hender, fingre, tunge, spenning, leketøy, kos og lek - alt dette er en del av meg og det jeg gjør. Jeg kan hvilke stillinger som er best for meg, for at kvinnen skal kjenne meg best. Sikkert derfor de kanskje blir selvom jeg kommer til kort. Men fristelsen etter noe stort er blitt for.... ja.... stort for disse kvinnene.

Skrevet

Jeg må si jeg ser mye av poengene som kommer fram her. Jeg er ikke ungkar av eget valg, og jeg føler heller ikke jeg er så vanskelig å leve med. Allikevel ser det ut til at kvinner mister interessen etter en liten innkjøringsfase. Kan ikke si at størrelsen har med dette å gjøre, men noe er det. Jeg gir alt, men ender tomhendt. Er det kanskje jeg som velger feil kvinner?

Det er noe galt når jeg leser innlegg av en herlig kvinne som glamourgirl virker å være, og spør meg selv hva som egentlig er i veien med henne. Hun virker for perfekt. Det er jo ikke slik jeg vil være. Jeg vil kunne stole på kvinner jeg dater, og jeg vil kunne romantisere det og se for meg en fremtid. Men etter gjentatte slag i ansiktet (ikke bokstavelig) så blir man mer og mer en realist fremfor en drømmer, og det er ikke der jeg egentlig vil være.

Skrevet

Svært så mye skryt du får her da Glam ;) Du er mitt nye idol :fnise:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Svært så mye skryt du får her da Glam ;) Du er mitt nye idol :fnise:

Ja, det var ikke måte på...

Hvis du ønsker å finne feil med meg, Stefan, så finner du dem nok. Jeg vil allikevel anbefale deg til å tro det beste om folk til det motsatte er bevist.

Man blir såret, men føkk it!

Jada, jeg har hatt mine runder jeg også, du må ikke tro at menn er så utrolig mye hyggeligere enn kvinner, men jeg regner med at det finnes bedre der ute, og at jeg kommer til å treffe en av dem.

Skrevet
Ja, det var ikke måte på...

Hvis du ønsker å finne feil med meg, Stefan, så finner du dem nok. Jeg vil allikevel anbefale deg til å tro det beste om folk til det motsatte er bevist.

Man blir såret, men føkk it!

Jada, jeg har hatt mine runder jeg også, du må ikke tro at menn er så utrolig mye hyggeligere enn kvinner, men jeg regner med at det finnes bedre der ute, og at jeg kommer til å treffe en av dem.

Jeg vet altfor godt at kvinner blir behandlet dårlig også. Jeg har dessverre et par elementer i min omgangskrets jeg ikke er direkte stolt av. Men to feile gjør ikke en rett.

Never change, glamourgirl. Det er slike kvinner som deg vi vil ha. Det er nok bare å reise seg igjen, men det er vanskelig for en analytisk anlagt fyr som meg. Jeg vil vite hvorfor. Og kanskje jeg ikke liker svarene. Det er selvsagt noe jeg bør jobbe med, men det er jo synd livet faktisk ikke skal være som å gå på skyer. Joda, jeg er nok håpløs.... :fnise:

Skrevet

Dersom ei jente er utro på grunn av størrelsen, så er hun ikke mye å samle på...

Jeg synes heller ikke størrelsen har særlig å si. Det er personen som er viktig. Dessuten så er ofte de med mindre penis bedre på variasjon (og er dessuten lettere å ta deep-throat på :gjeiper: ) ettersom de føler at de må kompensere, og med veltrent underlivsmuskulatur kjenner jeg ikke store forskjellen. :)

Det viktigste for meg er at han er en hyggelig kar som liker å leke og eksperimentere i senga.

Når det gjelder de andre materielle tingene, så er jeg heller ikke veldig kravstor. Han må kunne være istand til å ta vare på seg selv og være selvstendig, både økonomisk og følelsesmessig, og han står fri til å kunne kreve det samme fra meg. Jeg må finne ham fysisk tiltrekkende, men det betyr slettes ikke at hele verden må synes at han er kjekk. Også må han være snill og trofast, men også være istand til å stille krav selv.

Jeg skjønner ikke poenget med å bruke allverdens med penger på dyre klær, smykker og annet dill-dall. Det er andre og mer praktiske ting å investere i, og vil jeg ha unike klær, så lager jeg dem selv (det er kjekt å være hobbysyerske).

Jeg synes det er forferdelig trist at snille og hyggelige menn mister motet fordi de har blitt dårlig behandlet av overfladiske jenter som ikke vet å sette pris på de tingene som virkelig teller. Det er dessverre en del kvinner som er slik, men husk at det ikke gjelder alle. :)

Skrevet
Dersom ei jente er utro på grunn av størrelsen, så er hun ikke mye å samle på...

Jeg synes heller ikke størrelsen har særlig å si. Det er personen som er viktig. Dessuten så er ofte de med mindre penis bedre på variasjon (og er dessuten lettere å ta deep-throat på :gjeiper: ) ettersom de føler at de må kompensere, og med veltrent underlivsmuskulatur kjenner jeg ikke store forskjellen. :)

Det viktigste for meg er at han er en hyggelig kar som liker å leke og eksperimentere i senga.

Når det gjelder de andre materielle tingene, så er jeg heller ikke veldig kravstor. Han må kunne være istand til å ta vare på seg selv og være selvstendig, både økonomisk og følelsesmessig, og han står fri til å kunne kreve det samme fra meg. Jeg må finne ham fysisk tiltrekkende, men det betyr slettes ikke at hele verden må synes at han er kjekk. Også må han være snill og trofast, men også være istand til å stille krav selv.

Jeg skjønner ikke poenget med å bruke allverdens med penger på dyre klær, smykker og annet dill-dall. Det er andre og mer praktiske ting å investere i, og vil jeg ha unike klær, så lager jeg dem selv (det er kjekt å være hobbysyerske).

Jeg synes det er forferdelig trist at snille og hyggelige menn mister motet fordi de har blitt dårlig behandlet av overfladiske jenter som ikke vet å sette pris på de tingene som virkelig teller. Det er dessverre en del kvinner som er slik, men husk at det ikke gjelder alle. :)

Jøss..... nå dukker dem opp en etter en.... hvor er dere hen ellers? :rødme:

Skrevet

Det finnes nok unge kvinner som er litt stor i kjeften og som prater nedsettende om menn som ikke holder "mål". Akkurat som det finnes nok av unge menn som mener at kvinner skal se ut som Aylar eller Lene Alexandra i før-versjon.

Hovmod står for fall, og med det mener jeg at de fleste umodne,rappkjeftede kvinner og menn skifter fokus når de får noen år på baken.

Jeg elsker min mann, men den kjennomsnittskroppen og gjennomsnittspikken han har. Jeg elsker han fullt og helt med alle "feil" og ville ikke hatt en stud med 20 cm pikk og bolemuskler som ikke kan gå forbi et speil uten å stoppe opp.

Da jeg var 20 så likte jeg menn som var flotte på utsiden selv om de mange ganger var rimelig tom på innsiden. Det var ikke akkurat felles interesser som var grunnen til at vi datet... Disse "perfekte" mennene valgte heller ikke meg fordi de var så opptatt av hjernekapasiteten min. Det var kropp,sex og atter kropp det stort sett gikk i. Overfladisk.

Jeg har blitt eldre, har skiftet fokus og for lenge siden funnet ut at det beste i verden er en snill mann med selvironi,som jeg har felles interesser og humor med og som er fantastisk sexy selv med litt mage og skeive fortenner.

Jeg gir alt jeg har i dette forholdet i motsetning til de forhold jeg var i for 10 år siden.

En mann eller kvinne som blir skuffet konstant i sitt møte med det annet kjønn må før eller senere spørre seg selv om han/hun ikke eier litt av problemet.

Jeg kunne ikke forvente å bli behandlet pent av menn når jeg oppsøkte de feile mennene og hadde forhold til de på premisser som var helt forkvaklet. Jeg er ingen mannehater av den grunn. Jeg vet at det finnes utrolig mange flotte menn selv om det også finnes menn som ser på kvinner som ren forbruksvare.

Skrevet

Hmm, stefan. Dersom trofasthet og monogami er viktig for deg så er nok ikke disse kvinnene på forumet de rette. Men dersom du søker etter "spenningsfyllte" damer som liker å være lettsindige for det trengs ikke bortforklares, - ja da har du nok kommet på rett plass.

Her er dem ikke så nøye på "antallet" hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet
Hmm, stefan. Dersom trofasthet og monogami er viktig for deg så er nok ikke disse kvinnene på forumet de rette. Men dersom du søker etter "spenningsfyllte" damer som liker å være lettsindige for det trengs ikke bortforklares, - ja da har du nok kommet på rett plass.

Ikke dra alle over en kam da.. *hrmf* :nei:

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet (endret)
I tråden "Klubben for oss som liker det stooort " leste jeg nettopp om to menn/gutter som regelrett er blitt hånet av jenter fordi de bare hadde 14cm å by på. Dessuten er forumet fullt av innlegg som "lei av liten" og lignende. De ovennevte guttene er regelrett mobbet ut av "sexmarkedet" og har gitt opp å treffe en partner. Det virker som om dagens oppvoksende kvinner, er blitt en gjeng bortskjemte, storforlangende bitcher. De tror de fortjener det beste av allt, uansett hva det dreier seg om. Dere skal ha de dyreste moteklærne, beste standard på bil og bolig. Og de største kukene. Jeg tror faktisk det dreier seg like mye om status, som sexuell nytelse. Å kunne skryte til venniner om DEN store kuken..

På tide jenter begynner å stille krav til sine sexpartnere også. Menn har sett på kvinner som objekter i alle år, men får hysterisk anfall når rollene bytter plass.

Mye god læring i dette gutter!

Endret av mrs_bond
Skrevet

Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Hvor mange man har hatt sex med har ingenting å si for hvorvidt man er trofast og monogam.

Hilsen beistet som er både trofast og monogam i forhold. :)

Skrevet (endret)
Enda en i blyantklubben? :fnise:

På tide jenter begynner å stille krav til sine sexpartnere også. Menn har sett på kvinner som objekter i alle år, men får hysterisk anfall når rollene bytter plass.

Mye god læring i dette gutter!

Mye god læring? Det er faktisk ikke slik at to feile gjør en rett. Ikke rart det er krig her i verden...

Endret av mrs_bond
Skrevet
Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Hvor mange man har hatt sex med har ingenting å si for hvorvidt man er trofast og monogam.

Hilsen beistet som er både trofast og monogam i forhold. :)

Enig.... enkelte vil si jeg har hatt altfor mange partnere, men det er jaggu ikke bare av eget ønske. Jeg vil jo aller helst finne den rette, men det ser ut til at det er vanskeligere enn jeg hadde håpet. Og da blir det gjerne et antall etterhvert.... I forhold klarer jeg å holde meg til den personen som betyr noe.

Skrevet

Jeg vil bare si at mange jenter er flinke med å holde på fasaden sin, og etter min erfaring så er det ikke bare greit å skjule sine hensikter.

Nå er det på tide at vi begynner å lytte på slike fortellinger som stefan kommer med, at han har et høyt antall selv om det er mot hans vilje (gutter ønsker å holde seg til en), og det er kvinner som liker å bytte.

Etterhvert vil alle forstå at hovedproblemet ligger hos jenter som synes det er superkult å veksle mellom ulike mannfolk hele tiden, mens gutter flest synes det virker dumt med tanke på at det er bedre å holde seg til en så lenge man klarer.

At ikke dere jenter liker å debattere dette synes jeg er merkelig og veldig veldig spesielt må jeg si. Trodde vi kunne kjøre dialoger på dette forumet? At vi kunne løsne litt på fasaden og snakke slik det burde være, og ikke bare tviholde på gammeldagse rolleforestillinger om at det er gutters skyld at jenter liker å bytte partnere.

Skrevet
Jeg vil bare si at mange jenter er flinke med å holde på fasaden sin, og etter min erfaring så er det ikke bare greit å skjule sine hensikter.

Nå er det på tide at vi begynner å lytte på slike fortellinger som stefan kommer med, at han har et høyt antall selv om det er mot hans vilje (gutter ønsker å holde seg til en), og det er kvinner som liker å bytte.

Etterhvert vil alle forstå at hovedproblemet ligger hos jenter som synes det er superkult å veksle mellom ulike mannfolk hele tiden, mens gutter flest synes det virker dumt med tanke på at det er bedre å holde seg til en så lenge man klarer.

At ikke dere jenter liker å debattere dette synes jeg er merkelig og veldig veldig spesielt må jeg si. Trodde vi kunne kjøre dialoger på dette forumet? At vi kunne løsne litt på fasaden og snakke slik det burde være, og ikke bare tviholde på gammeldagse rolleforestillinger om at det er gutters skyld at jenter liker å bytte partnere.

Kan komme med til deg at jeg ikke liker å bytte partner heller.. Jeg har ingen tro på at gresset er grønnere på den andre siden eller at det å skifte partner er det man må gjøre.

Sex er mye bedre med en man kjenner, en man er glad i og en man har lyst på.

Skrevet (endret)

Det er bra du sier hinata, fint navn forresten. Jeg blir litt glad når jeg oppdager at det også finnes kvinner som er litt kritisk til denne mentaliteten til dagens damer om at "alt er lov så lenge den står" mentalitet.

Men jeg tror at så lenge man liker å være egoistisk av natur så har man laget forestillinger i hodet som rettferdiggjør alle sine handlinger uten videre om og men og ellers omtanke for andre enn seg selv.

Mange av dere har feilaktig fremstilt meg som en kvinneskeptiker men det er overhodet ikke sant. Har i de siste fire år alltid bodd sammen med dama mi og jeg synes det er ganske gøy å lese på nettet hvordan andre kvinner er i huet sitt og hvordan de fremstiller historier av seg selv.

Endret av waco
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...