Gå til innhold

Ondsinnede og kravstore jenter.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I tråden "Klubben for oss som liker det stooort " leste jeg nettopp om to menn/gutter som regelrett er blitt hånet av jenter fordi de bare hadde 14cm å by på. Dessuten er forumet fullt av innlegg som "lei av liten" og lignende. De ovennevte guttene er regelrett mobbet ut av "sexmarkedet" og har gitt opp å treffe en partner. Det virker som om dagens oppvoksende kvinner, er blitt en gjeng bortskjemte, storforlangende bitcher. De tror de fortjener det beste av allt, uansett hva det dreier seg om. Dere skal ha de dyreste moteklærne, beste standard på bil og bolig. Og de største kukene. Jeg tror faktisk det dreier seg like mye om status, som sexuell nytelse. Å kunne skryte til venniner om DEN store kuken..

Endret av mrs_bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sizzy_*
Skrevet

Godt skrevet!

Har fått inntrykk av det også! Skjønner ikke helt greia med at mannen må ha så svær kuk! Min har sånn gj.snittlig og den er mer en perfekt for meg!

Skrevet (endret)

Tjah, nå skjærer du vel mange over en kam. Jeg har slett ikke inntrykk at at det er så mange innlegg av typen "lei av liten". Tvert i mot mener de fleste her inne (særlig faste brukere) at det fysiske absolutt ikke er det viktigste.

Endret av mrs_bond
Gjest En annen mann
Skrevet
I tråden "Klubben for oss som liker det stooort " leste jeg nettopp om to menn/gutter som regelrett er blitt hånet av jenter fordi de bare hadde 14cm å by på. Dessuten er forumet fullt av innlegg som "lei av liten" og lignende. De ovennevte guttene er regelrett mobbet ut av "sexmarkedet" og har gitt opp å treffe en partner. Det virker som om dagens oppvoksende kvinner, er blitt en gjeng bortskjemte, storforlangende bitcher. De tror de fortjener det beste av allt, uansett hva det dreier seg om. Dere skal ha de dyreste moteklærne, beste standard på bil og bolig. Og de største kukene. Jeg tror faktisk det dreier seg like mye om status, som sexuell nytelse. Å kunne skryte til venniner om DEN store kuken..

Ikke rart mange norske menn finner seg damer fra utlandet om dagen.

Vel, jeg mener nok også at det er mange kvinner som ikke tenker i de baner som du beskriver her, men likevel, jeg vet det er nok av dem. Det må være greit å ha preferanser, men jeg mener likevel at dette ikke bør gå så langt som latterliggjøring som man kan finne en del av på både dette forumet og en del andre. Det finnes også selvsagt en del menn som opptrer på denne måten, men når man ser antall diskusjoner om penisstørrelse og andre fysiske trekk på menn i sammenheng med tilsvarende "puppediskusjoner" og lignende som er startet av menn, levnes liten tvil om hvem som egentlig fremstår som det mest overfladiske kjønnet. Likevel beskrives menn som det kjønnet som "tenker med kølla", som dumper jenter fordi de ikke ser bra nok ut osv. Forstå det den som kan.

Skrevet

Nei dette er en problemstilling vi burde gå litt grundigere til verks med. Det er ingen tvil om at kvinner synes det er moro å plage menn med latterliggjøring under spøks maske.

Selv er jeg fornøyd med lengden og omkretsen på min, men det er fordi det nesten gjør litt vondt når jeg har sex med dama mi fordi hun er så trang.

Så det er klart at kvinner som ønsker seg negerstørrelse også har de videste/slappeste vagianer selv.

At ikke flere jenter gjør som dama mi og trener muskelaturen for å unngå dette problemet er jo litt merkelig i grunn? Men kanskje de tror at alt handler om mannen sånn at når de blir utvidet gjennom årenes løp fordi de har "slurvet" med bekkenøvelser så skylder de på mannen og gir ham urealistiske forventninger og nedverdiger ham mentalt fordi han ikke strakk til hennes fantasifulle drømmer? Og hennes ønske om å skaffe seg uvirkelige ting slik som kvinner ofte er?

Bare spør og jeg vet ingen svar, kanskje damene på forumet her er litt klokere enn meg?

Gjest Gjest_Jente23_*
Skrevet (endret)

Utsendehysteri og forfengelighet noe som preget samfunnet vårt i stor grad... Er man ikke trang/stor, tynn/muskuløs, rik osv er man i manges øyne uintressant. Menn og kvinner er nok like overfladiske generelt sett. Kravene fra begges side er ofte ganske urealistiske.

Men i stedenfor å bli nedtrykt av slik oppførsel kan man i steden trekke seg litt unna og forsøke å se kritisk og objektivt på det. For ærlig talt: stygge komentarer om "for små peniser" faller jo egentlig på sin egen urimelighet, gjør de ikke?

Jeg synes i hvertfall slike ufine, sårende utsagn sier mer om personen de kommer fra, enn om det de omhandler.

Det går ann å se seg for god til å la seg påvirke av slikt. :)

Endret av mrs_bond
Skrevet
Nei dette er en problemstilling vi burde gå litt grundigere til verks med. Det er ingen tvil om at kvinner synes det er moro å plage menn med latterliggjøring under spøks maske.

Selv er jeg fornøyd med lengden og omkretsen på min, men det er fordi det nesten gjør litt vondt når jeg har sex med dama mi fordi hun er så trang.

Så det er klart at kvinner som ønsker seg negerstørrelse også har de videste/slappeste vagianer selv.

At ikke flere jenter gjør som dama mi og trener muskelaturen for å unngå dette problemet er jo litt merkelig i grunn? Men kanskje de tror at alt handler om mannen sånn at når de blir utvidet gjennom årenes løp fordi de har "slurvet" med bekkenøvelser så skylder de på mannen og gir ham urealistiske forventninger og nedverdiger ham mentalt fordi han ikke strakk til hennes fantasifulle drømmer? Og hennes ønske om å skaffe seg uvirkelige ting slik som kvinner ofte er?

Bare spør og jeg vet ingen svar, kanskje damene på forumet her er litt klokere enn meg?

Hmm, bare et tips til dama di: be henne nå la være å trene muskulaturen sin mer, det er jo ikke bra når en får smerter når en har sex.

En må tilpasse seg hverandre, ikke sant.

Skrevet
Vel, jeg mener nok også at det er mange kvinner som ikke tenker i de baner som du beskriver her, men likevel, jeg vet det er nok av dem. Det må være greit å ha preferanser, men jeg mener likevel at dette ikke bør gå så langt som latterliggjøring som man kan finne en del av på både dette forumet og en del andre. Det finnes også selvsagt en del menn som opptrer på denne måten, men når man ser antall diskusjoner om penisstørrelse og andre fysiske trekk på menn i sammenheng med tilsvarende "puppediskusjoner" og lignende som er startet av menn, levnes liten tvil om hvem som egentlig fremstår som det mest overfladiske kjønnet. Likevel beskrives menn som det kjønnet som "tenker med kølla", som dumper jenter fordi de ikke ser bra nok ut osv. Forstå det den som kan.

I og med at det sannsynligvis er langt flere kvinner her enn menn, vil jeg tro det er naturlig at det er flere diskusjoner om penisstørrelse. Hadde det vært omvendt, med flere menn enn kvinner, ville det kanskje vært motsatt?

Gjest En annen mann
Skrevet
I og med at det sannsynligvis er langt flere kvinner her enn menn, vil jeg tro det er naturlig at det er flere diskusjoner om penisstørrelse. Hadde det vært omvendt, med flere menn enn kvinner, ville det kanskje vært motsatt?

Ja, det var det jeg også trodde. Men når man ser på tilsvarende debatter for fora som er rettet mot menn finner man likevel ikke på langt nær like mange tråder om størrelser og andre fysiske preferanser selv om de selvsagt eksisterer.

Skrevet

Hva forventer du å finne i en tråd som heter "vi som liker det stoort"? Det er selvfølgelig ingen andre enn de som liker det stort som gidder å skrive inn på den tråden, jeg begynner å bli temmelig lei av å skrive gang på gang at størrelse ikke har noe å si, men det har derimot mannen pikken henger på ;)

Her er noen tråder som handler om nettopp det

Selvtillitt og penisstørrelse

Klubben for oss som liker pikk

Jeg syns du kan ta alle disse størrelsesjegerne med en klype salt, enten så er de late, utrente og slappe eller så tror de at en stor pikk skal løse alle deres problemer med å få orgasme (satt litt på spissen selvfølgelig)

Skrevet

Her traff du den berømmelige innertieren. Jeg har opplevd utroskap i flere forhold nå, og begrunnelsen er at de drømte om større. Alle som en. Jeg er 13/11. Dvs ikke så mye mindre enn snittet. Jeg kan triksene, og bruker god tid på jenta, forspill, tunge, fingre, hender, og jeg har til og med introdusert leketøy som er langt større enn meg i håp om at dette skal ordne seg. Jeg er en snill og grei fyr, og gjør mye for husfredens skyld. Problemet er at alle mister interessen for penetrasjon etter en stund. "Kan du ikke bare gi meg litt tunge i dag da.... så gir jeg det igjen i morgen".... og det er vel ikke overraskende at løftene deres nesten aldri blir fulgt opp. Så der er jeg.... behandler henne som en prinsesse, og får bare crap tilbake. Og etter at sexlivet daler, kommer plutselig de første tegnene på at hun er utro, og så kommer konfrontasjonen og innrømmelsen.... og dermed dumper jeg dem. Joda, jeg er visst så herlig å bo sammen med.... men pikken holder helt klart ikke mål. Det må da være noe riv ruskende galt? Jeg ville aldri vært utro mot ei jente fordi hun hadde små pupper! ONS har jeg gitt opp for lenge siden. Det er ikke noe marked der for oss. Hva er det som har skjedd med dere, jenter? Er dere Sex and the City-generasjonen? Der det er blitt legitimt å sette ekstremkrav og trampe på andre? Hvor det er underholdning at disse jentene gjør narr av små pikker?

Det er jaggu ikke rart det er mange single her i dette landet....

Gjest Chronicle
Skrevet

Det har nok blitt litt slik i Norge, at vi ikke har nok å bekymre oss over, og har gått over til å tenke vel og lenge på hvordan vi (og kanskje spesielt de rundt oss) ser ut. Vi har mat nok, men eter oss feite på den, vi har myke sofaer og senger, og er vanskelige å få ut av dem når vi ikke absolutt må.. Menn har ikke hatt/fått så mange "krav" innfridd de siste tre tiårene (jeg snakker ikke om materielle krav nå, for lønnsmessig er vi nok over kvinner fremdeles).. Kvinnekampen har medført mangr positive endringer for dere. Jeg tror dog at kampen "mot menn" ikke er relevant lenger. Det er kvinner som bestemmer i mange av detaljene som har med samliv å gjøre.

-Dere bestemmer hvem som får sex/kjærlighet. (Kan noen av dere huske at en "normal" mann avviste dere, og dere sto på for å få en bit av kaka, om det gjaldt sex eller noe mer. Snu så på situasjonen. Har dere avvist noen....f.eks de siste to årene?)

-Dere tar initiativ de de fleste skilsmissene, og er da ofte ferdigbestemt, dvs at mekling ikke fører noen vei

-Dere får omsorgen for evt barn ved samlivsbrudd i omtrent alle tilfellene, selv om det er vedtatt lover som skal sikre far samvær

Men dette er jo vår utfordring å endre på. Omsogssaken er det ikke så lett å endre på, men vi kan velge å være mindre "desperate" i jakten på sex/kjærlighet.

Vi kan velge å avslutte forholdet ved første hindring i veien, for så å komme dere i forkjøpet.

Dette er ikke noe jeg ønsker å leve etter, jeg skulle ønske vi kunne være likeverdige, både i lønnsmessige og følelsesmessige forhold, men det kan hende at enkelte menn for sin egen del, kunne hatt fordel av å tenke litt mer kynisk på dette. Pendelen har i mine øyne nemlig svingt over til deres side nå, og vi er ikke likeverdige på disse områdene.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Man kan velge hva man vil fokusere på her i verden. I nesten alle trådene om penisstørrelse, er det flere kvinner som sier at det ikke har noe å si hvor stor penisen er.

Men, de blir overhørt.

De kvinnene som skriker høyest og er Size-Queens blir derimot hørt, og gir kvinner et dårlig navn, og menn prestasjonsangst.

Jeg er så inni helvete lei av alle penistrådene.

Mitt ansvar som kvinne er å holde meg og mitt underliv i shape, sånn at mitt sexliv blir bra med den jeg har det med.

Hvor mange cm pikken er er helt irrelevant.

Regner dog ikke med at noen leser dette innlegget, da det ikke bygger opp under trådstarters teori om at alle kvinner er onde og kravstore.

Det som betyr noe, er at mannen og kvinnen har et godt forhold til egen kropp og egen seksualitet, tror man at man ikke kan tilfredstille en partner, så kommer man kanskje til kort, men det har ingenting med cm å gjøre.

Skrevet
Man kan velge hva man vil fokusere på her i verden. I nesten alle trådene om penisstørrelse, er det flere kvinner som sier at det ikke har noe å si hvor stor penisen er.

Men, de blir overhørt.

De kvinnene som skriker høyest og er Size-Queens blir derimot hørt, og gir kvinner et dårlig navn, og menn prestasjonsangst.

Jeg er så inni helvete lei av alle penistrådene.

Mitt ansvar som kvinne er å holde meg og mitt underliv i shape, sånn at mitt sexliv blir bra med den jeg har det med.

Hvor mange cm pikken er er helt irrelevant.

Regner dog ikke med at noen leser dette innlegget, da det ikke bygger opp under trådstarters teori om at alle kvinner er onde og kravstore.

Det som betyr noe, er at mannen og kvinnen har et godt forhold til egen kropp og egen seksualitet, tror man at man ikke kan tilfredstille en partner, så kommer man kanskje til kort, men det har ingenting med cm å gjøre.

Bra innlegg som vanlig på den kanten. Problemet er at det kan være ti som kommer med komplimenter, mens det er to som kommer med kritikk, så vil det allikevel være de negative kommentarene det man husker. Og når det er en så viktig greie som pikken til menn er for dem, er det klart det sitter. Og en på 13/11 cm vil høre mer negativt enn positivt om pikken sin, ettersom kvinner er veldig forsiktige med å gi komplimenter om denne, uvisst av hvilken grunn.

Men hvordan man skal bli selvsikker og fornøyd med seg selv, om andre ikke er det, ser vanskelig ut.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Men, altså... Egen selvtillit og selvfølelse kommer fra en selv. Man må velge om man skal ta ting inn over seg, eller la det prelle av.

Det er ens eget ansvar. Velger man å pule rundt, så vil man også komme borti folk som ikke nødvendigvis er de mest hyggelige, høflige og eller fint-talende.

Og hvorfor har man i det hele tatt sex med folk som ler av pikken ens?

En gang prøvde jeg meg på en form for ONS med en, som da han så meg naken sa at det var ekkelt med hår, da hadde jeg et par dager igjen før neste gang jeg skulle vokses. Det ble ikke noe på ham.

En annen jeg var på date med, sa at han ikke følte seg komfortabel med kvinner som var seksuelt orienterte, da var det takk og farvel etter første kaffekopp.

Man må sile!

Hånda på hjertet, så tror jeg svært få kvinner vet hvor stor en penis på femten cm er... eller tretten...

Gjest Chronicle
Skrevet
Men, altså... Egen selvtillit og selvfølelse kommer fra en selv. Man må velge om man skal ta ting inn over seg, eller la det prelle av.

Det er ens eget ansvar. Velger man å pule rundt, så vil man også komme borti folk som ikke nødvendigvis er de mest hyggelige, høflige og eller fint-talende.

Og hvorfor har man i det hele tatt sex med folk som ler av pikken ens?

En gang prøvde jeg meg på en form for ONS med en, som da han så meg naken sa at det var ekkelt med hår, da hadde jeg et par dager igjen før neste gang jeg skulle vokses. Det ble ikke noe på ham.

En annen jeg var på date med, sa at han ikke følte seg komfortabel med kvinner som var seksuelt orienterte, da var det takk og farvel etter første kaffekopp.

Man må sile!

Hånda på hjertet, så tror jeg svært få kvinner vet hvor stor en penis på femten cm er... eller tretten...

Jeg har sagt det før, jeg kan ikke skjønne hvorfor du er singel, Glam :ler:

For du virker veldig grei.

Men alle kvinner med et målebånd i huset vet hva 13/15/20 cm er. Og forskjellen på 15 og 13 er omtrent et kukhode, så litt forskjell er det. Hånda di er jo konstant, og litt får man jo med seg :)

Skrevet
Det er jaggu ikke rart det er mange single her i dette landet....

Du får trøste deg med at for hver singel mann finnes det en singel kvinne. Hvis det er slik at menn med penisstørrelse under gjennomsnittet ikke får seg dame, vil det nødvendigvis være like mange kvinner som ikke får seg en mann. Jeg tror de fleste kvinner bryr seg mye mindre om penisstørrelse enn mange menn hevder her på KG.

Skrevet
Du får trøste deg med at for hver singel mann finnes det en singel kvinne. Hvis det er slik at menn med penisstørrelse under gjennomsnittet ikke får seg dame, vil det nødvendigvis være like mange kvinner som ikke får seg en mann. Jeg tror de fleste kvinner bryr seg mye mindre om penisstørrelse enn mange menn hevder her på KG.

:klappe: :klappe:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg har sagt det før, jeg kan ikke skjønne hvorfor du er singel, Glam :ler:

For du virker veldig grei.

Men alle kvinner med et målebånd i huset vet hva 13/15/20 cm er. Og forskjellen på 15 og 13 er omtrent et kukhode, så litt forskjell er det. Hånda di er jo konstant, og litt får man jo med seg :)

Takk, og nei! De gjør ikke det. Jeg gjettet at en dildo på elleve cm var atten, venninna mi trodde seksten... Omkretsen var ti, vi trodde begge rundt femten.

Og når vi har sex, så ligger vi ikke og tenker på antall cm.

Iallefall ikke alle... Og for meg så er de pikkene jeg har sett alle innen omtrent samme størrelse. Ikke at mitt sammenligningsgrunnlag er så vanvittig, men jeg ser ikke de store ulikhetene. Tror og håper de fleste er som meg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...