Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 I dag på skolen så viste læreren frem musa si. Vi fikk lov å ta på den og de fleste gjorde det. Jeg ville ikke. Jeg bare lurer på, det er vel ikke noe sykdommer og sånt mus man ha i bur? Jeg er også litt redd mus. Flere som er redd mus?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Nå må du snakke med barnevakten din igjen. Du får sikkert ikke lov av mamma og pappa å sitte på nett hele tiden.
Transe Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg har optisk mus. Ingen nærkontakt=ingen smitte
Lille Lea Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Ehh noen som kjeder seg her gitt :kaffe:
Gina T Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 jeg liker ikke pølse. flere som ikke gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 I dag på skolen så viste læreren frem musa si. Vi fikk lov å ta på den og de fleste gjorde det. Jeg ville ikke. Jeg bare lurer på, det er vel ikke noe sykdommer og sånt mus man ha i bur? Jeg er også litt redd mus. Flere som er redd mus? Var det ikke burmus du mente da? Hvorfor være redd burmus, de kan ikke gjøre deg noe! Såså, det går over
Whitechick Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Utrolig hvor desperat man kan bli for å få kontakt ved å kjede seg... LILLE LILLE gutt/jente/dame/mann/hest? hvem du nå enn er... GÅ UT DØRA og finn deg venner! Har du endelig fått krabbet bort til døra og åpnet den GÅ ut! Er det ingen rett utenfor døra som tar imot denne ensomheten med en klem så gå videre.. er det ingen på kjøpesenteret der du bor som er intressert i å prate med deg fortsett å gå.. vi støtter deg! Du finner nok til slutt..kansje..muligens en venn.. og hvis ikke... vel.. da har du ivertfall fått rørt litt på den slitne gamle kroppen din,fått litt luft og prøvd... :kaffe:
mysan Skrevet 27. august 2008 #10 Skrevet 27. august 2008 Men se hvor mange treff tråden hans fikk da
Gjest StockDama Skrevet 27. august 2008 #12 Skrevet 27. august 2008 jeg liker ikke pølse. flere som ikke gjør det? jeg liker salat.
Hanna panna Skrevet 27. august 2008 #13 Skrevet 27. august 2008 Nemmen, du måkke være redd for mus. Mus er normalt hos både lærere, elever, i butikkene blir de solgt i esker og i bur. Men du trenger egentlig ikke å bry seg. For de holder som stort regel på med sitt!
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Nemmen, du måkke være redd for mus. Mus er normalt hos både lærere, elever, i butikkene blir de solgt i esker og i bur. Men du trenger egentlig ikke å bry seg. For de holder som stort regel på med sitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå