Gjest hyggelig Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har plukket ca 1 liter med blåbær, men hva kan jeg bruke dem til?
Gjest *Mim* Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Blåbærsaft, blåbærsyltetøy, blåbærpai, blåbærmuffins. Du kan fryse dem hele og ta opp til vinteren, eller røre dem.
Suzy Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Spis dem naturell med vanlijesaus som dessert. Rør dem med litt sukker og spis på nybakt brød. Bak kake med dem. Bak muffins med dem. Spis dem på/i forkostblandingen Frys dem ned til senere Hundrevis av muligheter
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Fryse ned så du kan ta opp litt og litt og ha på pannekaker, gjerne med is. Eller ha med vaniljekesam til dessert.
dilldall Skrevet 26. august 2008 #6 Skrevet 26. august 2008 ta en tur innom detsoteliv.no. prøv ut oppskriften "blåbærruter med rømmefyll". UTROLIG god kake.
Gjest Caya Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Smoothies er jeg veldig glad i, eller så har jeg funnet en veldig god blåbærsmuldrepai (oppskriften er i dagboka mi, her).
skrue Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Jeg har plukket ca 1 liter med blåbær, men hva kan jeg bruke dem til? Frys ned. Vet av egen erfaring at en blåbærpai midt på vinteren er godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå