Gyda Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Forrige tirsdag morgen var jeg på postkontoret her i Nord-Norge (på et større sted med god infrastruktur) og sendte en egenemballert norgespakke til Midt-Norge. Etter et drøyt døgn kom den fram til Tromsø. Derfra til Oslo tok det nesten 2 døgn. Deretter tok det 3 døgn fra Oslo til Molde - hvor pakken er nå. Regner med at den kommer frem til riktig postkontor i morgen - da det begynner å nærme seg geografisk sett. Det vil da ha gått 8 dager fra jeg sendte pakken til den er fremme på mottakers postkontor. Posten selv reklamerer med at fremsendelsestid er 2-3 virkedager og på noen strekninger opp til 5 virkedager. Selv om vi her trekker fra 2 dager helg, er man oversteget 5 virkedager. Har jeg som forbruker og kunde noen rettigheter? Vet at Posten hadde fremsendelsesgaranti tidligere, men klarte ikke å finne noe om det på nettsiden nå... Kjenner at jeg blir en smule irritert - for det koster faktisk ganske så mye å benytte seg av Postens tjenester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå