Gjest ts Skrevet 26. august 2008 #21 Skrevet 26. august 2008 Spilleren burde ikke fungere med tenningen avslått og nøkkelen ute, men jeg har vært borti minst én bil hvor den var koblet utenom tenningen (98 Passat med uoriginalt anlegg) og en slik frontpaneldefekt ville klart å trigge den. Hvis TS kan avkrefte at spilleren fungerer med tenningen avslått ryker hele teorien min. Spilleren i bilen fungerer fint med avslått tenning og nøkler ute, denne er heller ikke den originale, men noe svigerfar har satt inn. Ingen som har forsøkt å tjuvkoble bilen din da? Jo, det var det jeg tenkte da jeg gikk ut.. Politi har fler ganger vært her og hentet biler som narkofolka her har stjålt, derfor var jeg selvfølgelig en smule skeptisk når jeg gikk ut.. De har blitt tatt med våpen her fler ganger, så ja, jeg blei litt redd... Så jeg har tenkt det, men reagerte på at dørene i bilen var låst.. Men de var kanskje så hyggelige å låste bilen igjen når de stakk.. Og nei, folkemusikk er ikke totalt ukjent for meg, det jeg skrev var at jeg begynte å lure da det var det som ble spilt utover plassen! Det er liksom ikke det folka rundt her hører på når de fester og hasjer og hva de nå enn gjør! Derfor gikk jeg for å sjekke, siden det er en ganske uvanlig ting å høre på denne plassen..! Rim.. Dugg.. Is var det ikke, men så ikke inn i bilen, derfor var jeg skeptisk når jeg åpnet bilen, for visste ikke om det satt noen halvgærne folk inne og prøvde å få start på bilen.. OG, ettersom dørene var låst og jeg syns det var rart, spurte jeg her på forumet om noen som kan dette kunne forklart meg om dette kunne la seg gjøre uten at noen har prøvd å koble bilen, men ha en annen, logisk forklaring..
Suzy Skrevet 26. august 2008 #22 Skrevet 26. august 2008 En kollega av meg hadde bilen sin parkert utenfor døra her på jobben og plutselig gikk alarmen - hun gikk ut og skrudde av. Så to minutter senere gikk den igjen og nok en gang kort tid etter det. Det viste seg å være en postbil som hadde parkert vedsiden av - og hver gang han trykket på fjernkontrollen på sin nøkkel så gikk alarmen på hennes bil... Det er mao mye som kan skje
Gjest nbp Skrevet 26. august 2008 #23 Skrevet 26. august 2008 Ganske utrolig at noen her kan mene at en bilstereo kan slå seg selv på full guffe, spytte ut cd'en som står i og skifte kanal (høres ut som norsk folkemusikk er ukjent for deg) på grunn av en kortslutning som da tilfeldigvis fikser seg selv igjen i løpet av natten?? Noen trenger et hurtig-kurs i elektronikk her! For å si det slik; dersom det tilfeldigvis skulle være en kortslutning som forårsaket rabalderet, så bør du takke spøkelsene i nabolaget for å ha skiftet sikringer og ledninger etter hendelsen! trur du burde melde deg på det hurtigkurset hvertfall. vann kan føre til overledning, overledning kan føre til at ting begynner og virke av seg selv, dette da vannet kan få strømmn tilog gå utenom bryteren. strøm følger de veiene den finner. har du noen gang åpnet en bilstereo så ser du hvor tett loddepunktene sitter, det skal ikke mye fukt til for og lage kontakt i mellom disse punktene. som jeg skriver så er det ikke sikkert du hadde klart og få det til om du prøvde, men ts spurte om en mulig logisk forklaring og slik jeg ser det er dette en mer mulig forklaring enn spøkelser og høfflige tyver som prøver og fremme norsk folkemusikk og låser dørene etter seg.
BananaFurby Skrevet 26. august 2008 #24 Skrevet 26. august 2008 Få den i allefall en tur på verksted da, så kan noen sjekke at det ikke er noe alvorlig galt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå