roadkiller Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg sliter med fet hud og kviser. Kan jeg da bruke den vanslige aloe vera gel som man får kjøpt på dagligvare butikken som ansiktskrem? under sminke og liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 26. august 2008 #2 Del Skrevet 26. august 2008 Kjenner en som gjør det, og hun har gjort det lenge, så tror det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 26. august 2008 #3 Del Skrevet 26. august 2008 Varför vill du inte använda aktiva medicinska produkter istället för att bruka sådant som inte huden kan ta upp? ALoe gel som är ren, är vetenskapligt bevisad ha god effekt vid brännsår (men enbart i överhuden). Ibland förekommer beståndsdelar från ämnen ur Aloe även i medicinska produkter för att återfukta, där man valt att inte bruka Huarlonsyra ex. Men att enbart lägga Alogel täpper till din hy och ger den inte fukt till cellmembranen där den gör nytta. Den når heller inte fibroblasterna vilka stimulerar kollagenet, så det är helt fel väg att gå. Har du problemhy ska du bruka produkter som INTE täpper din hy. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
økofreak Skrevet 27. august 2008 #4 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg sliter med fet hud og kviser. Kan jeg da bruke den vanslige aloe vera gel som man får kjøpt på dagligvare butikken som ansiktskrem? under sminke og liknende? Har samme problem, og i tillegg sensitiv hud. så jeg bruker Sensitive-serien fra urte-haven.no sin nettbutikk. Lotion er helt super for meg, jeg bruker den i ansiktet altså! Den er ikke særlig fet, og den kan brukes på hele kroppen. Til småbarn også hvis man har det da! Tror du går inn på handlevogn symbolet på siden der, eller går rett inn på Sensitive-serien. (Den er svanemerket og økologis) Tror den er bedre enn Aloegel, for den har urter og planteoljer osv. som trekker inn i huden. Bruker alt fra dem, og nå kommer det flere hudpleieprodukter, for jeg har fått nyhetsbrev om det. Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 28. august 2008 #5 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg bruker 50/50 ansiktskrem og alovera gel. Blander de altså sammen. Dette syns jeg er deilig på min hud da aloe roer ned huden. Jeg har sensitiv, tørr og kvisete hud. (eller som andre tror: Fet og kvisete) Mange bør virkelig ta seg en tur til hudpleier å få analysert hudtype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå