Jean Skrevet 14. oktober 2008 #101 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, vi menar serumet! Så härligt att det finns fler kloka kvinnor härinne haha!
Rosenrød Skrevet 14. oktober 2008 #102 Skrevet 14. oktober 2008 Og takk, Jean! Så da skal jeg drøye transformationkremen altså? Okidoki!
Gjest Deception Skrevet 14. oktober 2008 #103 Skrevet 14. oktober 2008 @Jean: Om vi kanskje ikke alltid er like enig i hvilke merker som er de beste, er vi enige om veien til målet.
Jean Skrevet 14. oktober 2008 #104 Skrevet 14. oktober 2008 Exakt Rosenröd, men jag råder dig ändå att köpa antingen Transformation cream ELLER Recover-E eller Hydrating Silk (bägge antioxidantkrämer de två sista), för många är det en plånboksfråga vilket man kan förstå. Det blir dyrt i början då man bör ha flera olika produkter för att få en balans i vården av sin hud här. Men guld värt då huden börjar flaga irritera och i vissa fall göra rejält ont. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Jean Skrevet 14. oktober 2008 #105 Skrevet 14. oktober 2008 Exakt Deception MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Rosenrød Skrevet 14. oktober 2008 #106 Skrevet 14. oktober 2008 Har allerede kjøpt Transformation cream, så da får den bare vente litt i skapet!
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #107 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal begynne med factor a plus cream på kvelden nå, og ser at det står beskrevet at den kan smøres på øyeområdet så lurer på om det er nødvendig å bruke øye krem i tilegg. Tenkte å bruke min c esta eye cream kun morgen..
Gjest Deception Skrevet 14. oktober 2008 #108 Skrevet 14. oktober 2008 Det kommer an på huden din; for meg er i hvertfall ikke Factor A Plus nok for øyenpartiet, men jeg har veldig tørr hud, og den formelig spiser alt av kremer.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #109 Skrevet 14. oktober 2008 Får vel bare prøve seg frem. Takk for svar :-)
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #110 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har brukt JM i en måneds tid nå og er veldig fornøyd så langt Tror nesten jeg har blitt avhengig... Produktene er jo relativ dyre så jeg lurer litt på hvor lenge du har av hvert enkelt produkt, eksempelvis bioglycolic lotion og c esta eye cream? Noen som vet?
Kamelia83 Skrevet 22. oktober 2008 #111 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bruker Bioglycolic facial cleanser (skummer ikke), transformation serum og age intervention enlighten with retinol. Har brukt det litt over en måned, men jeg flasser ikke, eller reagerer ikke på noen måte. Bruker jeg det feil, eller reagerer ikke alle?
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #112 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, Anbefaler dere alle til å bruke Jan Marini serien? Jeg har vært hos hudpleier som sa jeg hadde en fin hud med små porer og ingen akne, hudormer eller kviser, men litt sensitiv og litt tørr i t-sonen. Er 24 år. Hva burde jeg evt bruke da av Jan Marini? eller går det greit å bare bruke Dermalogica serien f.eks?
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2008 #113 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes personlig det er i overkant å anbefale Marini til alle, og for ethvert tenkelig "problem" man måtte ha. Når huden din er fin og fungerer bra, kan du like gjerne bruke noe mildere, som for eksempel Dermalogica. Det eneste du bør passe på, er å være flink til å bruke solbeskyttelse hver dag, året rundt. Selv har jeg en hud som trenger MYE fuktighet, og jeg løser det ved å mikse serier. Jeg har prøvd endel Marini-produkter, men de har hverken vært bedre eller verre enn noe annet jeg har prøvd, så jeg vender nok tilbake til mine veluttestede produkter fra Decleor, Dermalogica og MD Formulations (med noen få unntak).
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #114 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes personlig det er i overkant å anbefale Marini til alle, og for ethvert tenkelig "problem" man måtte ha. Når huden din er fin og fungerer bra, kan du like gjerne bruke noe mildere, som for eksempel Dermalogica. Det eneste du bør passe på, er å være flink til å bruke solbeskyttelse hver dag, året rundt. Selv har jeg en hud som trenger MYE fuktighet, og jeg løser det ved å mikse serier. Jeg har prøvd endel Marini-produkter, men de har hverken vært bedre eller verre enn noe annet jeg har prøvd, så jeg vender nok tilbake til mine veluttestede produkter fra Decleor, Dermalogica og MD Formulations (med noen få unntak). Tusen takk for et bra svar
rabagast Skrevet 23. oktober 2008 #115 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes personlig det er i overkant å anbefale Marini til alle, og for ethvert tenkelig "problem" man måtte ha. Det blir i overkant religiøst, synes jeg... Klarer ikke la være å lure på hvor objektive anbefalingene egentlig er.
Gjest Deception Skrevet 23. oktober 2008 #116 Skrevet 23. oktober 2008 Det blir i overkant religiøst, synes jeg... Klarer ikke la være å lure på hvor objektive anbefalingene egentlig er. Jeg har tenkt det samme. Marini har nok endel bra produkter, men sånt rent objektivt (fra min synsvinkel) har de også en del problematiske sider, nemlig (1) dårlige innholdsdeklarasjoner, som gjør at man lurer på hvilke virkestoffer produktene egentlig inneholder (Det er ikke nok å skrive "Factor A complex", for det sier lite om typen a-vitaminderivat), og (2) forpakninger som ikke bidrar til å holde innholdet friskt. En krem med a- eller c-vitamin trenger en lufttett forpakning for at virkestoffene skal holde seg friske; en krukke er meningsløst i slike tilfeller. Men her er det kosmetikk- og ingrediensnerden i meg som taler.
Gjest *lucky* Skrevet 23. oktober 2008 #117 Skrevet 23. oktober 2008 Hudpleie for meg med problemhud handler om å bruke produkter med de rette virkestoffene og som ikke inneholder stoffer som kan tette porene. Hvilket merke jeg bruker er da uvesentlig. Men det bør være medisinsk hudpleie og da er det jo ulike merker som finnes. Har noen en hud som er ganske normal gjelder det å tenke forebygging ved hjelp av solfaktor.
Jean Skrevet 23. oktober 2008 #118 Skrevet 23. oktober 2008 Ojoj, det finns mycket BRA medicinsk hudvård, varav Marini är ett av de bättre märkena. Frågeställningen i trådstarten handlade vad jag kan minnas om just Jan Marini, står till och med som rubrik. Därav har hon fått svar gällande det märket. Vad gäller Marinis syn på skitkassa förpackningar, kan jag inte annat än att tycka det är skandal, att inte göra lufttäta och BÄTTRE förpackningar för sina fina produkter. Ni må tro, vad jag skrivit och mailat dem om detta utan ett enda svar. Man känner sig mer till besvär för dem. Det är synd att produkterna är så pass kompetenta för bemötandet är under all kritik. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
rabagast Skrevet 24. oktober 2008 #119 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har tenkt det samme. Marini har nok endel bra produkter, men sånt rent objektivt (fra min synsvinkel) har de også en del problematiske sider, nemlig (1) dårlige innholdsdeklarasjoner, som gjør at man lurer på hvilke virkestoffer produktene egentlig inneholder (Det er ikke nok å skrive "Factor A complex", for det sier lite om typen a-vitaminderivat), og (2) forpakninger som ikke bidrar til å holde innholdet friskt. En krem med a- eller c-vitamin trenger en lufttett forpakning for at virkestoffene skal holde seg friske; en krukke er meningsløst i slike tilfeller. Men her er det kosmetikk- og ingrediensnerden i meg som taler. Har problemer med å bli så veldig imponert av både emballasje og ingredienser. Når jeg leser innholdsfortegnelsene for de Marini-produktene som liksom skulle vært aktuelle for meg, viser det seg at alle sammen har ingredienser som tetter porene og ville gitt meg kviser. I tillegg er jeg ikke fornøyd med hvor nøyaktige innholdsfortegnelsene er - jeg vil blant annet vite konsentrasjon og pH-verdi for syrer og retinoider. Når Marini to ganger har vært tatt av FDA for å bruke ulovlige ingredienser i produkter som deretter har blitt beslaglagt (av FDA), er heller ikke dette noe som gir meg større tillit til dette merket...
Gjest Deception Skrevet 24. oktober 2008 #120 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kjenner til saken med Lash Intervention, som visstnok skulle inneholde et middel som brukes mot øyesykdommen grønn stær (glaukom), og som hadde sideeffekten at det fikk vippene til å vokse. Det skapte en temmelig stor skandale da det ble tatt av markedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå