Gå til innhold

Jan Marini

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg har et spørsmål til Jean eller noen andre som har erfaring med Jan Marini sine produkter. Jeg tenkte å legge inn bestilling på følgende produkter:

- bioglycolic facial cleanser

- C ESTA serum

- Antioxidant daily face protectant SPF 30

- Transformation cream

Det jeg lurer på er om jeg skal bestille bioclear lotion eller om jeg skal satse på factor A plus cream/ lotion.. Jeg er 31 år og trenger et hudpleieprogram til å forebygge rynker. Jeg har tidligere i perioder utsatt huden for kraftig soleksponering gjennom hyppige sydenturer. Høy solfaktor var et fremmedord.. Ikke særlig smart, men man lærer så lenge man lever. Huden min har ingen rynker/ linjer ennå men tidens tann vil vel komme til syne med tid og stunder.. Jeg vil derfor bruke litt penger på gode produkter for å forebtgge. Jeg vil karakterisere huden som normal/ kombinasjon. Har enkelte perioder med utbrudd av kviser på hakeområdet. Har også endel sorte prikker/ hudormer i dette området, samt nese. Noen som har synspunkter på hva som er best av bioclear lotion og factor A plus cream/lotion?

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj har egentligen ej tid å sitta här... :sjenert:

Har du kombinerat fet/normal hy, känner att behöver få tunna ut linjer, grov solskadad hud samt få bort pormaskar och kvisslor är det dels den löddrande Bioglycolic cleansing oily skin du bör ha. Den ruggar upp ytan mer och exfolierar verkligen samt ger rätt PH- till din hud och förbereder MYCKET fint.

Sedan rek jag då Bioclear cream för din del att ha till kvällen, istället för Factor A Plus. I detta läge (den kan du testa senare men få bukt med komedoner först).

Varför jag rek Bioclear framför Factor A Plus som innehåller glykolsyra beror på att ren glykolsyra inte tar aknebakterier eller tar komedoner och oljig hy. Bioclear innehåller även Azelaic-syra som hämmar inflammationer i huden, salicylen hämmar P-aknebacterien samt skalar av rynkad och grov hud.

Dessa bägge produkter kan ge starka reaktioner av stramhet och flagande hy. Då är det jättebra att du även har Transformation cream/serum. Den bör du lägga dagtid efter du lagt C-esta serum. Sist då solskyddet.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

I Bioglycolic bioclear cream är den huvudsakliga aktiva substansen BHA (salicylsyra). Den här används vid:

-Grov åldrad hud

-Solskadad hud

-Ärrad och illa texturerad hud

-Akne

-Milier, pormaskar

-Rynkor, linjer

-Pigmentojämnheter

I Bioglycolic cream/lotion är det den rena glykolsyrablandningen som är det aktiva ämnet. Den brukas vid:

-Grov åldrad hud

-Pigmentojämnheter

-Linjer

-Rynkor

-Bygger upp fukt i cellmembran

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fått anbefalt dette, ser det greit ut? Synes det er litt mange kremer på en gang, menmen...

C-esta cleansing gel

C-esta serum

Factor-A plus lotion

Bioglycolic bioclear cream

Transformation cream

Daily face protectant sfp 30 tinted

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

osenRöd.

Minns ej riktigt din problematik med din hud.

Men listan ser ganska neutral och riktig ut så långt.

Du kanske funderar en del över varför de tagit med Transformation Cream. Det är ett kliniskt framtaget fosterämne i den som gör att celler reparerar sig mycket snabbare, som just hos ofödda foster. Den är även fin att bruka på ytliga kärl och räda märken under ögon och vid näsvingar, men även då på eksem.

Alltså är krämen idealsik att bruka som en postoperativ produkt då man börjar få starka biverkningar av ex Bioclear och Factor A med glykolsyran.

Så detta är en fin sammansättning överlag vill jag säga.

MVH

Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da, gleder meg til å prøve produktene! Men skal jeg bruke de fem øverste både morgen og kveld hver dag? I den rekkefølgen de står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C-esta serum är i sig en antioxidant som är suverän att ha dagtid, ger även fukt ner i cellmembran och bleker upp discoloreringar.

Det räcker att bruka den dagtid. Ta på den direkt efter du tvättat och torakt ansiktet torrt. Låt den verka en stund innan du sedan lägger ex Bioclear och sist spf.

A-produkten med Glykol brukar du med fördel till kvällen. Inte ihop med Bioclear!

MVH

Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Bruker nå Jan Marini sine produkter (bioglycolic cleanser, c esta serum, bioglycolic bioclear cream og transformation cream). Skulle nå gjerne hatt en maske, noen som har prøvd Jan Marini sine masker? Tenkte på facial c esta mask eller skin zyme.. Dersom jeg går for skin zyme, må jeg da ha clean zyme også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med øyekrem forresten? Trenger en det i tillegg eller fungerer en av alle disse andre kremene/serumene som øyekrem også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosenröd:

Alla Marinis ögonkrämer är mycket effektiva. Du får nästan gå in på www.skin-etc.com och läsa om Transformation eye cream, C-esta eye & contour cream, Age intervention eye cream och Bioglycolic eye cream.

MVH

Jean

Min favorit är C-esta eye & contour cream. Men nu har jag Bioglycolic eye cream och den är verkligen inte dum för mina behov den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si TUSEN TAKK til Jean som informerte meg om Jan Marini! Elsker produktene mine. Huden min har blitt mye glattere og porene mindre. Har fortsatt noen arr etter kviser, men det er det. Får ingen kviser lenger heller!

Nå har jeg akkurat besitilt Transformation Cream fra Ebay og gleder meg til å få testet denne, siden jeg har hørt at den gir mye fukt og reparerer sår:D

Hva synes dere andre som akkurat har begynt med serien? Merker dere store forskjeller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Jan Marini sine produkter i bare 2 uker så litt tidlig å se noen forandringer i huden men jeg kjenner at produktene "jobber" da det prikker og svir litt i huden ved påføring av bioglycolic produktene.

Transformation kremen er bare nydelig, så du har noe å se fram til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen Takk för fin respons.

Man känner snabbt att hudens textur förändras oavsett vilka Mariniprodukter man brukar, vill jag nog påstå.

Problemet kan som sagt vara de jobbiga biverkningar som framförallt syrorna ger - men oj så fin man blir.

Men ha tålamod, räkna med mellan 3 - 6 månader för första stabila förbättringen. Sedan bör man inte sluta med dem, huden kan snabbt gå tillbaka till "grundursprunget" om man inte ger den rätt vård.

MVH

Jean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt A-vit syre og rensekremen med syre i... og jeg kjenner det svir stikker litt i huden når jeg bruker rensekremen...

Jeg ble fryktelig tørr og stiv i maska etter en uke.. men så fikk jeg c-esta serumet og transformation kremen.. da ble det straks bedre...

Men det er veldig rart at jeg ikke flasser...

Jeg har aldri hatt kviser, men veldig tørr hud...

Nå har jeg brukt dette i 3 uker... og er kjempefornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *lucky*

Jeg har brukt JM i ca et år å er veldig fornøyd.

Etter at jeg ble kjent med Jean på nettet har jeg fått utrolig god hjelp og veiledning og det er første gang jeg faktisk har brukt produkter som virker skikkelig.

Har tidligere brukt MD og de produktene kommer absolutt ikke opp mot JM sine produkter.

Kan legge til at jeg tar syrepeelinger ganske ofte og at dette også er med på å gi meg fin hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...