Gå til innhold

Jan Marini

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, kvar bør eg handle Jan Marini. Ebay, prettyskinforless, skin-etc eller hos Ellipseklinikken (der blir eg vel flådd, eller?). Kva med toll og moms osv ved kjøp på nettet?

Skal kjøpe bioglycolic face cleanser

C-esta serum

bioglycoic bioclear lotion

Antioxidant face protectant spf

transformation cream

Kanskje ein auge-krem og ei maske...

Dette kitet - http://www.prettyskin4less.com/Jan-Marini/...n-p7777777.html - innholder produktene du er ute etter med unntak av øyekrem og maske. Det er vesentlig billigere å kjøpe akkurat dette kitet enn normalstørrelse (har regnet på det). Kitet tilsvarer 1/4 av normalstørrelse.

Anbefaler å lese "Note Regarding Customs and Duties" for denne nettbutikken: http://www.prettyskin4less.com/page/shippingPolicy.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Bitteliten oppdatering:

Har brukt produktene i 2 dager (renset 4 ganger) og nå er alle talgklumpene i panna borte, sorene begynner å leges og de to betente områdene jeg hadde i ansiktet er trukket tilbake og blitt vanlige sår.. Det høres kanskje ut som om jeg har verdens styggeste hud, men med mineralfoundation ser nå huden min ut til å være så godt som perfekt:) Tror nok dette er hudpleieserien for meg. Har aldri vært borti produkter hvor jeg ser resultater så raskt.

Men merker at jeg begynner å flasse så smått noen steder og får tørr hud men det har jeg hørt at bare er en fase som skjer med Marinis produkter. Har også hørt at etter en-to uker kommer alle utbrudd som har ligget under huden, frem. Men rensen virker i hvert fall kjempebra, og solkremen holder huden perfekt matt og glødende:)

Men et lite spørsmål: Er solkremen bare en solkrem, eller en fuktighetskrem med solfaktor? Trenger jeg en fuktgivende krem under solkremen?

Så bra :)

Holder selv på å bestille produkter av denne serien, men har ikke tenkt på solfaktor. Bør man bruke denne om vinteren også? Kanskje jeg bør bestille en med en gang :) noen som anbefaler en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Var hos Ellipseklinikken idag, og fikk anbefalt Jan Marini! Søkte på google og fikk opp denne tråden..Noen fler som har erfaringer?

Sliter mest med komedoner/hudormer. Har sikkert over 100 stykk rundt kjevepartiet, kinn og panne..Noen som har erfaringer på om det virker på slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, bioglycolic bioclear cream funker på dette. Jeg hadde mange whiteheads på ytre kinn og kjeve og disse kom opp først som kviser, så tok den knekken på kvisene. Har dog en haug med røde kvisemerker istedenfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...