Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 Hei:) Er glad i Exuviance, og merker en klar forbedring i huden av fruktsyrer. Men i det siste har jeg hørt så mye bra om Jan Marini, og ser at merket roses opp i skyene på makeupalley, så vil veldig gjerne prøve noen produkter derfra. Men er så usikker på hvilke jeg skal velge? Jeg er 21 år, får stresskviser og har porer på nesen og i panna. Har ikke rynker og får ikke dype linjer når jeg rynker panna heller. Huden min er normal til kombinert. Nå bruker jeg acne cleanser fra Exuviance, soothing toner, essential fluid spf 15 og night complex. Dette virker som de rette produktene for huden min, siden jeg har prøvd noen andre fra Exuviance før, som jeg fikk utslett av. Noen som vet hvilke produkter som kan passe meg? Vet ikke om noen hudpleiere som selger Jan Marini i Tønsberg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *lucky* Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Ellipseklinikken selger Jan marini. Nærmeste for deg blir Oslo. Men du kan jo bare handle på nett, mye billigere det! Brukeren Jean her inne kan sikkert hjelpe deg med å velge produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubRosa Skrevet 26. august 2008 #3 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Har nå brukt Jan Marini produkter i ca 2 mnd, og ser klar forbedring på huden min. Er utdannet hudpleier fra tidligere (jobber ikke med det nå) og har brukt en del fruktsyreprodukter (MD Form.) og stort sett anerkjente "bra" merker, men har aldri hatt så klar og ren hud som nå. Har i utgangspunktet en heller fet blandingshud, som lett blir blank med mye comedoner/store porer samt noe stresskviser, og sånne dyptgående i premens-fasen. I det siste året har jeg også begynt å få litt arr pga klemming på disse( sikkert fordi jeg nærmer meg 30 og ikke huden har like stor evne til å reparere seg selv.) Iallefall, nå har jeg omtrent ikke hatt noen kviser den siste mnd, og hudstrukturen (arrene) samt blankheten har bedret seg betraktelig:) Er superfornøyd, og tror nok jeg omsider har funnet merket mitt nå! Produktene jeg bruker er Bioglycolic Facial Cleanser (morgen og kveld), Bioglycolic Bioclear Cream (første uke bare kveld, så morgen også), Antioxidant Daily Face Protectant Tinted (dag) og Transformation Cream (natt). Dagkremen har solfaktor 30 og det er viktig med høy faktor når man bruker fruktsyreprod. Må også legge til at jeg har litt sensitiv hud som har reagert på en del produkter tidligere, men det har gått veldig bra med JM. Ut ifra det jeg vet om Jan Marini kan det virke som disse produktene også passer for deg, men du kan jo lese om alle produktene på janmarini.com, og gjøre deg opp en mening selv. Jeg bestilte iallefall disse på ebay, og betalte 850 kr for alt inkludert frakt fra USA. Har nå bestilt selvbruningskrem, øyekrem og et serum som jeg går og venter spent på Lykke til i jakten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *lucky* Skrevet 26. august 2008 #4 Del Skrevet 26. august 2008 Har samme erfaring som SubRosa med at huden har blitt mye finere etter at jeg begynte å bruke Jan Marini. Er så utrolig glad for at jeg testet dette merke! Har endel arr etter kviser som har blitt mye mindre og huden er generelt strammere og klarere. Porene har også blitt mindre særlig etter at jeg begynte å bruke faktorA+lotion. Og bioclear kommer jeg aldri til å slutte med! Disse produktene gir noen bivirkninger til å begynne med men etterhvert så ser man resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubRosa Skrevet 26. august 2008 #5 Del Skrevet 26. august 2008 Bruker du Bioclear cream og faktorA+lotion oppå hverandre da eller? Syns fremdeles jeg har en del store porer, selv om det har blitt bedre av de JM-produktene jeg bruker. Kanskje den lotion'en er noe for meg også da.... Har samme erfaring som SubRosa med at huden har blitt mye finere etter at jeg begynte å bruke Jan Marini. Er så utrolig glad for at jeg testet dette merke! Har endel arr etter kviser som har blitt mye mindre og huden er generelt strammere og klarere. Porene har også blitt mindre særlig etter at jeg begynte å bruke faktorA+lotion. Og bioclear kommer jeg aldri til å slutte med! Disse produktene gir noen bivirkninger til å begynne med men etterhvert så ser man resultater!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *lucky* Skrevet 26. august 2008 #6 Del Skrevet 26. august 2008 Bruker du Bioclear cream og faktorA+lotion oppå hverandre da eller? Syns fremdeles jeg har en del store porer, selv om det har blitt bedre av de JM-produktene jeg bruker. Kanskje den lotion'en er noe for meg også da.... Legger faktorA+lotion først og bioclear cream til slutt. Bruker bioclear hver kveld. Og tar A +lotion under annenhver kveld fordi det blir ganske sterkt. Bruker også rensen for fet hud. Den er det krutt i! Lar den virke i ca fem min morgen og kveld. Men ja det er spesielt etter at jeg begynte med A+lotion at porene har blitt mindre. Har flasset endel. Bruker oil control c serum, day zyme + faktor 30 kremen på dagen. +++ masker og noen kraftige kremer når jeg tar syrepeelinger. Så flott at noen her endelig har forstått at Jan Marini faktisk er knallbra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *lucky* Skrevet 26. august 2008 #7 Del Skrevet 26. august 2008 Her er det ganske god info om merkert http://www.skin-etc.com/janmarini.html Det lønner seg å kjøpe produktene fra denne siden, Ebay eller her: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Control/fp/SFV/32502 Det koster endel i frakt men det blir uansett billigere enn å handle i Norge. Jeg kjøper mange produkter samtidig så alt i alt blir ikke frakten så dyr for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 26. august 2008 #8 Del Skrevet 26. august 2008 Her er det ganske god info om merkert http://www.skin-etc.com/janmarini.html Det lønner seg å kjøpe produktene fra denne siden, Ebay eller her: http://www.prettyskin4less.com/Shop/Control/fp/SFV/32502 Det koster endel i frakt men det blir uansett billigere enn å handle i Norge. Jeg kjøper mange produkter samtidig så alt i alt blir ikke frakten så dyr for min del. Men hvis du kjøper endel produkter samtidig, vil ikke det komme toll på dette da? da blir det jo straks mye dyrere.. eller har jeg forstått det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 26. august 2008 #9 Del Skrevet 26. august 2008 Takk for svar.. jeg skjønner ikke så mye av e-bay ennå men skal nok få det til etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. august 2008 #10 Del Skrevet 27. august 2008 Tråden ryddet. Reglene. Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. august 2008 #11 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som kan hjelpe meg med dette merket? Jeg er 30 år, har fin, bittelitt tørr og sensitiv hud med lite kviser. Det jeg irriterer meg over, er at jeg noen ganger får sånne hvite, telgklumper eller hva jeg skal si, rundt hakepartiet. Hvilke produkter kan passe for meg? Hjelp.... Vil jo gjerne ha noe anti-aging også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 27. august 2008 #12 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hejsan Rosenröd. Vet ej om du är en av dem från Norge som skrivit tidigare till mig. På de mailen går ej att svara tillbaka av någon märklig anledning. Men jag kan hjälpa dig. Maila mig på xxx det jag vill ha av dig är några bilder av osminkat ansikte, så jag ser hur problemen ter sig. Om du tål salicyl och BPO-preparat, P-piller lymf- eller hudsjukdomar i släkten. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se E-postadresse fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 27. august 2008 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. august 2008 #13 Del Skrevet 27. august 2008 Takk, det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 27. august 2008 #14 Del Skrevet 27. august 2008 Sorry, visste inte att man inte fick ha en e-post utsatt. Ok, gå in på min blogg och klicka på snurrande snabela. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #15 Del Skrevet 31. august 2008 Tok en test på www.healthyskinbydesign.com og der fikk jeg anbefalt følgende hudpleieprodukter: 1. Bioglycolic Facial Cleanser 2. C-ESTA Serum 3. Factor-A Plus Lotion 4. Bioglycolic BioClear Lotion 5. Transformation Cream 6. Daily Face Protectant SPF 30 Tube Men synes da dette var fryktelig mange produkter.. trenger vel ikke alle disse vel? Har ikke så veldig stygg hud. Den får utbrudd av kviser noen ganger i måneden, men den er helt ok til vanlig. Har noen store porer, noen røde partier, noen kviser i panna og på haka. Blir hudtilstanden forbedret med: Bioglycolic Facial Cleanser, Bioglycolic BioClear Lotion og Daily Face Protectant SPF 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 1. september 2008 #16 Del Skrevet 1. september 2008 GJEST: Då man gör en sådan "test" är det ju sas förinställt vad kunden svarar, det är inte så att det slumpas ett prsonligt hudvårdsprogram för just din hy. Jag hjälper dig gärna, men då vill jag att du mailar ,mig en bild av osminkat ansikte. Beskriver om du har hudsjukdomar i släkten, graviditet, p-piller. ETC. Men visst, med de produkterna lär du får en strålande fin hy och jag ger ofta rådet att ex ha ett C-esta serum oavsett hudproblem för det ger underverk med huden. Är man känslig ska man inte bruka syror mer än i rengöringen osv. Men vill du ha en personlig guide så hjälper jag dig, det är möjligt detta är helt rätt för dig. Men de har då inte tagit hänsyn till sjukdomar i släkten, mm. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 1. september 2008 #17 Del Skrevet 1. september 2008 @Jean: Men hva gjør man når man absolutt ikke tåler noen produkter med vitamin C? Jeg har brukt flere ulike serumer fra det medisinske segmentet, og også en krem fra Babor, som var en katastrofe. I sommer har jeg brukt Phaze 15+ fra PCA Skin med 15% vitamin C og 5% vitamin E, og huden tåler den for så vidt, men jeg får eksem hvis det så mye som nærmer seg øyelokkene. Syrer har jeg derimot ingen problemer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jean Skrevet 1. september 2008 #18 Del Skrevet 1. september 2008 Hej Deception, Det är väl egentligen ganska enkelt. Då får man undvika just C som antioxidant. Det är själva derivatet som går ned i dermis och jobbar med att få cellerna att börja bilda skydd mot syreradikaler. Själva C-vitaminet är en naturlig substans som tyvärr då en del får utslag av, liksom man får mycket lättare av alla naturliga ämnen då de inte är kroppsegna. Medan då de minsta beståndsdelarna gör nytta. Men om du i övrigt tål C-vitaminet så ska du gärna bruka det tycker jag. Sedan är 10-15% att ha nära ögonen för mycket för de flesta (jag tål det och brukar ha en klick serum på ögonlocket). Just serum runt ögonen så bör den fettlösliga C-vitaminhalten ligga på max 5%, har du testat det? Men på övriga huden är ett gott skydd mellan 12-20% fettlösligt DMAE ex, mycket effektivt. Vissa kan som sagt inte alls lägga C-vitamin på huden, då finns andra Antioxidanter som A och E-vitaminkrämer, de ihop med solskydd utgör en fin grund även. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 1. september 2008 #19 Del Skrevet 1. september 2008 Takk, Jean. Jeg har en tube til av dette C-serumet, så jeg skal i hvertfall bruke det opp, og forsøke å unngå øyenpartiet. Jeg flørtet med idebenone i vinter, men det medførte en så sterk reaksjon at jeg fikk utslett over hele ansiktet, så jeg måtte stoppe brått. Muligens startet jeg for brått, så det kan hende jeg tester gradvis i vinter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #20 Del Skrevet 1. september 2008 Jean:) Hva kan man ikke bruke av Jan Marini hvis man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå