Littlebird Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har prøvd First Signal testen, kjøpte denne i stedet for Clear Blue på apoteket fordi denne var mye billigere, og mannen (!) i butikken mente den var like god. Jeg spurte han også om de ellers var helt like, og han visste ikke noe forskjell på dem, mente begge var like bra. Når jeg spurte hvor raskt det er mulig å teste meg fikk jeg til svar "så raskt som du kommer hjem.." Jeg forsøkte å forklare han at jeg mente i forhold til syklusen siden det står på Clear Blue at testen kan utføres fra 3 (?) dager før forventet mens.. Han forstod imidlertid ikke hva jeg pratet om i det hele tatt, så jeg kjøpte testen og dro hjem.. hvorpå jeg ser at på denne står det at første testdag er første forventet mens-dag. Jeg lurer derfor på om de er like sensitive, eller om den jeg kjøpte var mindre sensitiv.. fikk altså negativt resultat, men det var faktisk en uke før forventet mens.. og mao. alt for tidlig. Er det noen andre som har erfaring med First Signal? Litt irriterende å ikke få bedre råd på apoteket egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå