Rimmern Skrevet 19. februar 2010 #21 Skrevet 19. februar 2010 SELVFØLGELIG spiller navnet Fleshlight på "flashlight", fordi formen er lik. Hvor dum må du være for å ikke skjønne det? Helst seriøst?
Gjest Gjest lise Skrevet 22. februar 2010 #22 Skrevet 22. februar 2010 Hva er best da? ekte mus, eller fleshlight?
Suzy Skrevet 22. februar 2010 #23 Skrevet 22. februar 2010 Hva er best da? ekte mus, eller fleshlight? Lise da... Hva er best av en dildo og en ekte pikk? Ser du paralellen?
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 22. februar 2010 #24 Skrevet 22. februar 2010 . Det kjennes ut som myk hud/mus, men er det ikke. Det smaker definetivt ikke det samme, men kan føles like godt for snurrebassen, eller bedre, alt etter som. Fleshlight = en "light" utgave av en kvinnes mus. derfor spørsmålet...her sier han jo at den føles like godt eller bedre Fleshlight Norge
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 22. februar 2010 #25 Skrevet 22. februar 2010 her sier han jo at den føles bedre enn ekte vare
Hinata Skrevet 23. februar 2010 #26 Skrevet 23. februar 2010 Lise, det er heldigvis mer til sex enn kun penetrering, jeg kunne godt ha sagt at en dildo er bedre fordi ved at jeg fører den kan jeg få akkurat riktig tempo og vinkel for at jeg skal få orgasme relativt kjapt, men jeg synes allikevel "hele pakka" med sex med en annen mann er bedre, kjenne nærheten, gleden av å tilfredsstille han og så videre. For min del er det ikke sammenlignbart, dildo bruker jeg når det er mangel på en mann, eller en mann bruker den på meg dersom han har lyst til det, men det er ikke sånn at jeg vil foretrekke dildoen over en ekte pikk dersom jeg vil ha sex.
Gjest Coolaid Skrevet 23. februar 2010 #27 Skrevet 23. februar 2010 Hva er best da? ekte mus, eller fleshlight? Vi tok en test..kona og meg.. og prøvde fleshlight og henne etter hverandre..... kan ikke måle seg med det naturlige, men er jo fint med litt forandring om man skulle være alene....
jokkemokke Skrevet 10. mars 2010 #28 Skrevet 10. mars 2010 Sexleketøy for menn. I son enkleste form ser de nesten ut som en lommelykt (derav navnet). Det er som en omvendt dildo, altså med hull inni. jeg har kjøpt fleshlight selv og er veldig fornøyd med den da :klemmer: :klemmer:
Gjest Fleshlight Skrevet 12. mars 2010 #29 Skrevet 12. mars 2010 Hvem er best av Fleshlight? uten tvil de nye Fleshlight girls eller en av spesial innleggene. Ja, fleshlight spiller på flashlight. Er det så vanskelig å forstå. Produktet skal jo forestille en diskret lommelykt.
Gjest mann30 Skrevet 12. mars 2010 #30 Skrevet 12. mars 2010 Fleshlight STU er den beste synes jeg, ganske nær the real thing og slår høyre hånda med lysår. Forøverig var de ikke billige de som var i innlegget over her, får det rimeligere andre steder på nett i norge.
Gjest MikeWaters Skrevet 12. mars 2010 #31 Skrevet 12. mars 2010 Jeg skal liksom være så liberal og frigjort, men akkurat fleshlight syntes jeg er litt småcreepy. Det er sikkert helt på trynet å mene det, men jeg kan ikke noe for det 1
Gjest Fleshlight Norge Skrevet 16. august 2010 #32 Skrevet 16. august 2010 Norske Fleshlight sider for de som ønsker å lese mer om Fleshlight fakta, brukermanualer, interaktive forklaringer med mer... Les alt om Fleshlight, samt Fleshlight innlegg på Norsk: Fleshlight Norge Les alt om Fleshlight Girls, samt Fleshlight Girls innlegg på Norsk Fleshlight Girls Kos dere:)
Gjest geir Skrevet 3. juni 2011 #33 Skrevet 3. juni 2011 Kjøpte meg en fleshlight stu Det var faktisk ganske vilt hvor likt det var virkeligheten. Gutter denne må dere bare prøve:)
Gjest Per Skrevet 3. juni 2011 #34 Skrevet 3. juni 2011 Som med matvarer slenges light begrepet på alt som ikke har det naturlige innholdet eller mengden av sukker eller fett. Men det smaker nesten som ekte saker. FleshLIGHT vil med andre ord si at det er en erstatning for noe annet. I dette tilfellet en kvinnes hud/mus. Det kjennes ut som myk hud/mus, men er det ikke. Det smaker definetivt ikke det samme, men kan føles like godt for snurrebassen, eller bedre, alt etter som. Fleshlight = en "light" utgave av en kvinnes mus. Et must i et hvert ungkarshjem, og som backup når fruen slår seg vrang. Ulempen er at den må varmes opp, smøres opp, og vaskes og pudres... Når jeg tenker etter, gjelder det visst for fruen også... Fleshlight Norge Nettopp! Flesh Light! Den uten sukker... nei! Flesh Original! Den originale følelsen, helt siden år 0... nei! Flesh Max: Max feeling, no sugar... nei! Flesh Zero: Real feeling, Zero sugar! It's possible... nei! Tror nok du har bomma litt. Kan ikke helt sammenliknes!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #35 Skrevet 4. juni 2011 Jeg lurer på en ting. For dere kvinnene som har kjøpt Flashlight til dere kjærester, reagerer kjæresten annerledes når dere har sex da? Jeg tenker på at kanskje flashligten er med på å gjøre mannen avhengig av sexleketøy og kanskje mannen etterhvert ikke er interessert i å ha vanlig sex. Eller at han ikke kommer like mye som ved vanlig sex? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #36 Skrevet 15. august 2012 løfter en gammel tråd for å fortelle om fleshlight, men jeg kan like godt svare på den her og. Jeg lurer på en ting. For dere kvinnene som har kjøpt Flashlight til dere kjærester, reagerer kjæresten annerledes når dere har sex da? Jeg tenker på at kanskje flashligten er med på å gjøre mannen avhengig av sexleketøy og kanskje mannen etterhvert ikke er interessert i å ha vanlig sex. Eller at han ikke kommer like mye som ved vanlig sex? :gjeiper: nei, det tror jeg ikke. Jeg forventer vel heller det motsatte. Jeg kjøpte en til kjæresten, etter litt forberedelser (av ham). Men jeg tror det bare blir bra for våres sex; han er gjerne litt hardhendt med seg selv ved ronking, og bruk av fleshlighten får ham etterhvert til å være mer følsom i penisen, håper jeg, og ihvertfall ikke mindre. Og det er jo positivt. +At det er litt forandring i sexlivet, det er også viktig når man har vært sammen i en stund. jeg kjøpte forreste fleshlight girls edition, en med Riley Steel og innlegg som heter Nipple Alley. Den er absolutt godkjent, fra første forsøk. <br /><br /> Anonym poster: 962d0e681bd746d4b21e8d9e9e51d351
Emil3711 Skrevet 5. juli 2014 #37 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Kjøp kunstig vagina - https://spankadoo.com Endret 30. oktober 2019 av Emil3711
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå