Gjest En som vett hva migrene er Skrevet 8. september 2008 #21 Skrevet 8. september 2008 Så her at en her i allefall sa at man ikke trenger å gå til lege for å finne ut om man har migrene. Jaja det blir bare for teit! For hvis man ikke har fått det påvist kan man ikke si at man har sykdommen. Hvis du er så sikker på at du har migrene hvorfor kan du ikke gå til legen og få det bekreftet då? Eller e du redd legen sier du ikke har det? Og at det er alltid noe du kan gjøre for å slippe det? Der tar du rimelig feil. Jeg har prøvd alt av medisiner og behandling som er mulig. Prøvd ut alt som har kunne gått ann. Til og med prøvd å gå til kostholdekspert for å få hjelp. Men ingenting fungerer. Så ikke kom å si at det er alltid mulig å bli kvitt det. For enkelte av oss som har fått påvisst migrene og som sliter med det hver dag vett at det du sier ikke e sant. Og viss du vett at det går alltid ann og bli kvitt det? Hvorfor blir du ikkje lege då? Og kan gjøre sånn at vi som sliter med det kan bli kvitt det? Eg skulle gjerne blitt kvitt det for alt i verden så eg kunne levd en normalt liv og kunne vist hver dag at idag kan eg gjøre som eg vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå