Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 (endret) Denne tråden er blitt delt. Den opprinnelige tråden finner dere her. Veslejenta - moderator Antibac er sprit til å smøre på hendene. "Anti-bacteries" - skal hindre at baskelusker setter seg fast. Men herlighet! Hva slags folk er det man går på fest til hvis man må smøre seg med desifiserende sprit ? Enig, er virkelig så man kan begynne å lure. Endret 27. august 2008 av Veslejenta
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Men herlighet! Hva slags folk er det man går på fest til hvis man må smøre seg med desifiserende sprit ? Kanskje hvis det er tomt for kondomer? Hva med engangshansker, kompresser og tigerbalsam? Totaktsbensin? Altså, jeg har egentlig aldri sett behovet for kondomer i bryllup, men det kommer selvsagt an på gjestemassen... Tror noen av mine eldre og ikke minst yngre slektninger ville funnet det nokså underlig med prevansjonsmidler på do.
Gjest Pet Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Ja, hvis det sto Antibac og kondomer i en kurv på do, hadde jeg nok fått mer følelsen av å være på bordell enn i bryllup... Sånt tull fordyrer bare bryllupet og ser fjollete og pretensiøst ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Ja, hvis det sto Antibac og kondomer i en kurv på do, hadde jeg nok fått mer følelsen av å være på bordell enn i bryllup... Sånt tull fordyrer bare bryllupet og ser fjollete og pretensiøst ut. Enkelte foretrekker faktisk å være ren på hendene før de spiser o.l.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Enkelte foretrekker faktisk å være ren på hendene før de spiser o.l. Hvor i all verden er det du bruker å ha hendene dine? Normal god hygiene med bruk av vanlig såpe funker mer enn bra nok for de av oss som bruker hendene slik majoriteten av oss gjør. Men bevares, sitter man og klør seg i ræva dagen lang, så er det sikkert behov for antibakterielle midler.
Gjest Helen Parr Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Kanskje hvis det er tomt for kondomer? Hva med engangshansker, kompresser og tigerbalsam? Totaktsbensin? Altså, jeg har egentlig aldri sett behovet for kondomer i bryllup, men det kommer selvsagt an på gjestemassen... Tror noen av mine eldre og ikke minst yngre slektninger ville funnet det nokså underlig med prevansjonsmidler på do. Jeg fikk litt av den samme følelsen. Kan ikke de som synes det er naturlig å desinfisere seg før måltid vaske hendene, og de som er ute etter et nummer sørge for prevensjon selv? Riktignok regner man med at bordkort matcher med duk og buketter, men er det virkelig nødvendig at kurven skal inneholde alt en trenger for å forsere k2? Forresten, Grafica, gnagsårplaster var faktisk en god idé.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Her er det vi har tenkt til å ha i gjestekurven: Hårspray, deospray, hårnåler, strømper, sikkerhetsnåler, munnspray/frisk/tyggis/, mascara, kleenex, plaster, hodepinetabletter, nål og tråd, tanntråd/-pirkere, hårbørste, bind/tamponger, blank neglelakk... Ser det blir kommentert at dette er dumt å bruke penger på, men ærlig talt; dette er ting man kan kjøpe inne litt her og litt der... Tror ikke det blir den store utgiftsposten uansett, men det kan bety mye for den som trenger noe derfra i løpet av kvelden. Et bryllup er et maratonløp! Men greia er at folk har med seg det de trenger. Og har man ikke det, så har en annen det. Mascara? Husk å ha en hel haug med merker også da, så alle får det de trenger. Folk får bruke penger på hva de vil, men velger man å bruke penger på disse latterlige kurvene for så å ikke ha fri bar for gjestene blir det bare patetisk.
Fresi Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Jeg skjønner ikke helt behovet for å sterilisere hendene i brylllup, men gnagsårplaster, sikkerhetsnål og strømper er en god idé. Det utsagnet om maratonløp gjelder nok i første rekke brudeparet selv, men for all del. Kanskje noen miniflasker med Jägermeister hadde gjort seg?
Gjest Helen Parr Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Sant nok, men da kan vel forlover, brudeparets mødre e.l. ha det i beredskap. Samme med en pakke med hodepinetabletter. Helt, helt enig. Men hakket bedre enn å fylle en kurv med tre pakker med jordbærkondomer, en masterpiece med tilhørende Jan Thomas-dvd og en flaske antibac. Unnskyld.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #11 Skrevet 25. august 2008 Ok da, jeg kapitulerer. Jeg anbefaler at dere på damedoen utstyrer kurvene med noen ekstra kjoler i forskjellige farger, fasonger og størrelser - det kan jo hende noen angrer kjolevalget sitt og vil bytte underveis. På herredoen bør dere ha et stort utvalg med slips. Mange menn søler jo så voldsomt på slipsene sine, og for at kvelden ikke skal ødelegges for bruden ved at hun må se mange mannlige gjester med flekkete slips - så bør det kjøpes inn et stort lager og legges i kurvene. Hva med dyne og pute forresten? Kan jo hende noen blir litt trøtte underveis. Og hvor plasserer man senga? Og dere: Husk for all del at gjestene selvfølgelig setter utrolig stor pris på å betale for drikkevarene da. Oh my God.
Gjest Helen Parr Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Jeg foreslår forresten å legge litt penger i kurven, så folk kan betale drinkene sine.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Jeg foreslår forresten å legge litt penger i kurven, så folk kan betale drinkene sine.Smart, eller dropp all den andre driten og legg så mye penger i kurven at folk kan drikke seg så drita at de blåser en lang marsj i om de har lyst på kona til naboen og ikke ser forskjell på ei rakna strømpebukse og en kondom med mozellsmak. For vi går jo i bryllup for å drikke oss drita - sant?
Fresi Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 Ok da, jeg kapitulerer. Jeg anbefaler at dere på damedoen utstyrer kurvene med noen ekstra kjoler i forskjellige farger, fasonger og størrelser - det kan jo hende noen angrer kjolevalget sitt og vil bytte underveis. På herredoen bør dere ha et stort utvalg med slips. Mange menn søler jo så voldsomt på slipsene sine, og for at kvelden ikke skal ødelegges for bruden ved at hun må se mange mannlige gjester med flekkete slips - så bør det kjøpes inn et stort lager og legges i kurvene. Hva med dyne og pute forresten? Kan jo hende noen blir litt trøtte underveis. Og hvor plasserer man senga? Og dere: Husk for all del at gjestene selvfølgelig setter utrolig stor pris på å betale for drikkevarene da. Oh my God. Genialt, intet mindre. Og kjære trådstarter, beklager kupping av tråden. Du har allerede fått gode svar og kan sikkert vise såpass storsinn at du ser bort fra sistnevnte. Forresten, det eneste jeg egentlig ønsker meg i bryllup er champagne. Resten tar jeg med selv (dog ikke antibac, men det var jo i og for seg et tips).
Gjest Helen Parr Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 For vi går jo i bryllup for å drikke oss drita - sant? Klart!
Fresi Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Smart, eller dropp all den andre driten og legg så mye penger i kurven at folk kan drikke seg så drita at de blåser en lang marsj i om de har lyst på kona til naboen og ikke ser forskjell på ei rakna strømpebukse og en kondom med mozellsmak. For vi går jo i bryllup for å drikke oss drita - sant? Selvfølgelig! Hva gjør du? Glede deg sammen med brudeparet ellerno'?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #18 Skrevet 25. august 2008 Selvfølgelig! Hva gjør du? Glede deg sammen med brudeparet ellerno'? Nei, ærru gæern - jeg driter da i brudeparet jeg. Jeg går i bryllup for å få meg en ny kjole, drikke meg drita og få grafsa til meg en kondom som jeg kan gi til brudens far når jeg har fått lurt ham inn i spiskammerset. Og er vi jævla uheldige så blir vi ferska av en jævel som har knabba med seg et engangskamera fra dokurvene.
Fresi Skrevet 26. august 2008 #19 Skrevet 26. august 2008 Nei, ærru gæern - jeg driter da i brudeparet jeg. Jeg går i bryllup for å få meg en ny kjole, drikke meg drita og få grafsa til meg en kondom som jeg kan gi til brudens far når jeg har fått lurt ham inn i spiskammerset. Og er vi jævla uheldige så blir vi ferska av en jævel som har knabba med seg et engangskamera fra dokurvene. Det er ennå ingen som har nevnt engangskamera (tror jeg)! Og:
Gjest Helen Parr Skrevet 26. august 2008 #20 Skrevet 26. august 2008 Det som virkelig gjør det til en lukrativ sport å gå i bryllup, er at dersom du har tømt kurven på dametoalettet er det bare å gå løs på herretoalettet. Det er kondomer i begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå