Samba Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har brukt ID og Glo minerals et halvt års tid, og jeg lurer på om jeg reagerer på det... Jeg synes nemlig jeg har gått fra å ha kvisefri hud, til å se hudormer både her og der, og støtt og stadig en og annen småkvise i panna eller på haka. Kan det være mineralsminken jeg reagerer på?
Saeria Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Det kan det. Det kan hende at det er bismuthen du reagerer på. Det finnes flere bismuthfrie merker som f.eks. kiss me.
Gjest Cathena Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Virker som det er mangen som reagerer på mineralsminke eller bismuth..., håper jeg ikke er en av de...! Er vel noen som IKKE har reagert vel?
Saeria Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Jeg reagerer ikke, selv om jeg har litt ømfintlig hud, og bruker Glominerals uten problemer.
Gjest Deception Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Jeg kan reagere på ID om vinteren når huden min er ekstra tørr, men da reagerer jeg ved at huden kribler og klør og blir sår og stram. Glo går greit, selv om den også inneholder bismuth, muligens pga. lavere andel av stoffet enn hos ID.
Samba Skrevet 25. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2008 Jeg må vel bare prøve uten mineralsminke en periode, for å se om det går over. Utrolig irriterende om jeg reagerer, for jeg liker sminken veldig godt! Nå har jeg funnet farger som passer også....vet nesten ikke om jeg orker å begynne på prosjektet "finn-passende-farge" om igjen.... *sukk* Kanksje noen kan hjelpe?? Bruker medium beige i ID, og natural medium i Glominerals. Hva bør jeg i så fall prøve av KissMe?
Samba Skrevet 25. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2008 Vel, jeg klør ikke, og sminken virekr ikke på noen måte irriterende. Jeg har veldig sensitiv hud, så det kan vel kanskje jeg reagerer på noen av indegriensene.
Gjest Deception Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Du har samme farger som meg, og vil nok ikke finne en god match hos Kiss Me. Jeg kan anbefale fargen 7.0 hos Signature Minerals, N1.5 Perfect Beige hos Uglogirl.com, light medium beige hos Everyday Minerals, eller 2.3 medium beige hos Lumiere. SM og EM-fargene ser litt lyse ut, men blir mørkere på huden. Ingen av disse irriterer huden min, som er ganske sensitiv.
Samba Skrevet 25. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2008 Tusen takk for hjelpen Deception!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå