Littlebird Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg tok min første test på lørdag. Jeg tok den da alene, jeg og mannen min er ikke spesielt glade i å gå på do sammen.. så det føltes mest naturlig slik.. Jeg spurte om han ville være med likevel, men han syns det var greit å vente på stuen.. Jeg tenkte det kunne være litt romantisk (hehe.. så romantisk det blir på badet etter å ha dyppet testen i urin... ) hvis man oppdaget at man skulle ha barn sammen. Men, hvis man tar veldig mange tester før man blir gravide er det kansje ikke like spennende og romantisk hver gang.. eller? Tror jeg kommer til å være spent hver gang.. Og når testen er negativ er det jo også greit å være to om det. Hvordan gjør dere dette? Det kunne jo være romantisk å fortelle det til han uten at han vet jeg har testet også selvsagt.. men jeg har desverre svært dårlig pokerfjes, så han kommer til å lese meg som en åpen bok uansett..
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg ville nok i hvert fall delt mistanken og sagt fra at vi måtte kjøpe/ta en test, ikke gjort det "i hemmelighet". Dessuten gitt beskjed straks jeg visste resultatet, evt ventet på det sammen med ham. Men å gå på do sammen for å teste har ingen av oss behov for.
Littlebird Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 (endret) Jeg ville nok i hvert fall delt mistanken og sagt fra at vi måtte kjøpe/ta en test, ikke gjort det "i hemmelighet". Dessuten gitt beskjed straks jeg visste resultatet, evt ventet på det sammen med ham. Men å gå på do sammen for å teste har ingen av oss behov for. Selvsagt ikke helt hemmelig, vi prøver jo å lage barn.. og har vært ute og kjøpt tester sammen, så det kommer ikke som noen veldig stor overraskelse så klart. Dessuten ønsker jo begge at den skal slå positivt ut heldigvis! Endret 25. august 2008 av Littlebird
^^Sunny^^ Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Har ikke hatt mannen med på toalettet nei. Har tatt mange tester etterhvert. noen av dem vet han om på forhånd og noen har jeg tatt uten at han vet det (for å prøve å overraske)... Sålangt har jeg bare hatt negative tester, så kanskje jeg neste gang bare skal tisse på pinnen, så får han lese av
Humleblomst Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Nå er ikke vi prøvere enda, men det har nå blitt et par tester likevel, for sikkerhets skyld (kroppen min liker ikke p-piller, så jeg har i perioder hatt hormoner som har vært helt i spinn. Har gått over på annen prevensjon nå). Når vi har testet har jeg vært på toalettet alene (vi har heller ikke den greia med å gå på do sammen), men gitt testen til mannen gjennom dørsprekken, og så har han lagt den på kommoden og tatt tiden. Og når jeg er ferdig og har kommet ut, har vi sett på den sammen. Har også tatt en test alene, men da var jeg 97% sikker på at den ville være negativ, men stresset slik at jeg bare måtte få det ut av verden (det var etter jeg sluttet på p-pillene, tok en tid før jeg fikk mensen igjen da). Han var forsåvidt klar over hva jeg stresset med da og, selv om han ikke var tilstede da testen ble tatt. Jeg har personlig ikke noe behov for å gi den store overraskelsen, for meg er det viktigere at vi er sammen om det. :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå