Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jepp, du leste riktig. Her kan dere fortelle og dele deres fæle erfaringer med diverse offentlige toaletter. Skumle folk, idiotisk arkitektur, interessante lukter og lyder, del alt her! Skriv gjerne også hvor og når, så noen interesserte forumbrukere kan gjenoppleve hendelsen Min sykeste erfaring: For 2 uker siden i Strømstad i Sverige, i båthavna om morgenen. Der finnes dusj og toalett for besøkende i båt, ergo meg for 2 uker siden. Jeg tastet koden og gikk inn. Jeg måtte på do først, og la merke til at det var utrolig lite plass mellom doen og veggen foran deg, man skallet hodet og knærne når man beveget seg. Døren lot seg forøvrig låse veldig vanskelig. Enten var døren ulåst eller forseglet for alltid tongue. Og når man kom ut støtte man alltid på en naken mann. Jeg ble ferdig og skulle dusje. 3 dusjbåser med skillevegger, og et gigantisk speil foran alle båsene slik at alle som dusjet kunne se hverandre hele tiden. Hva var vitsen med skillevegger? Pluss at den ene båsen vendte mot inngangsdøren slik at forbispaserende kunne vinke til deg når døren var åpen ermm. Jeg kjappet meg og ble fort ferdig, likte ikke han fyren som så på meg hele tiden. Hva er det verste dere har opplevd?
feuerstein Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Vet ikke om restauranttoalett teller som offentlig? På en tur til Zürich i 2000 opplevde jeg hvertfall at to menn hadde sex inn i et toalettavlukke. Dagtid og fullt lys, så det var ikke den klassiske stupfull på nattklubb-toalettsexen. På samme tur observerte jeg også at et mobilt toalett av den typen som plasseres ut på festivaler ble snudd på taket med menneske inni, kan ikke ha vært noe særlig for stakkaren.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 På jobben min er det en som har for vane å bare legge fra seg brukte bind og tamponger oppå dorullholderen... Samboerens verste toalettopplevelse var da han kom inn på doen på treningssenteret, og fire menn "lekte tog". Hahaha...
Nienna Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Verste opplevelsen med offentlig toalett var i England for en del år tilbake siden, når jeg var sånn, 12, kanskje? Noe slikt. Ung og uskyldig, og hadde enda ikke den store kjennskap til mensen. Jeg og en venninne måtte på do, en slik offentlig do som var plassert på stranden var nærmeste alternativ. Når vi kom inn lå det brukte bind rundt langs veggene (godt brukte, det var ikke snakk om litt blod), gulvet var ikke synlig for alt mulig av dritt og sand som lå der. Vi måtte virkelig på do, så vi trakk pusten dypt og gikk inn på vært vårt avlukke. Og snudde omtrent synkront. Setene som skulle vært hvite, var gulbrune og klumpete av drit. Vi holdt oss, for å si det slik.
Viviwoom Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 var inne på ett toalett i en bensinstasjon som var så skittent at jeg bare rygget ut igjen. Dessuten har jeg en overaktiv fantasi, så når det ligger sånne dammer og dråper rundtomkring som sikkert bare er sprut fra vasken, så forvandler hjernen min det til tiss med en gang. Det er nesten som magi.
Filur Skrevet 28. august 2008 #6 Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg skulle skifte tampong på hurtigbåten. Måtte lirke beinet ut av buksa å sette det på dolokket for å spre beina nok. Så kom det en mld over høytaleren om kraftig turbulens. Endte med at tampongene fløy og jeg dadd så lang jeg var og slo hodet i dørkarmen. Endret 28. august 2008 av Filur
mysan Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Det tror jeg må ha vært doene på Ingierstrand.
mia83 Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Var på do i Estland.. hadde mensen og skulle skifte saker og ting.. og så var det lave dodører, og det kom ei dame som stod og glodde på meg over døra mens jeg var på do.. og så dunka hun aske fra røyken sin over dodøra..
Gjest Naria Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Satt på do og skulle tisse. Hører det kommer noen inn på toalettet, og siden jeg har veldig sjenert blære og dørene var slike som er åpne nederst og øverst klarte jeg ikke å gjøre meg ferdig. Venta litt, i håp om at de som kom inn skulle gå igjen, men det viste seg at det var vaskedamene. Mens jeg sitter der kommer plutselig moppen inn under døra! Da trakk jeg på meg buksene og gikk ut.
Gjest Gjest_Tussa_* Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Dette skjedde venninda til en jeg kjenner. Situasjonen var akutt tissetrengt på ett kjøpesenter, dama finner fram til nærmeste toalett, krøker seg inn døra i full fart, hiver veska fra seg i vasken, drar ned buksene og kaster seg letta ned på do. Idet hun puster letta ut, skrur vannet i vasken seg på og spyler veska hennes full av vann. Stakkars damen får ikke gjort stort der hun sitter på do og avstanden til vasken er for lang til at hun får lempa veska ut så mobil, lommebok, sminke og diverse blir klissvått. Slik er det i disse moderne tider, hvor vaskene har sensor for når de skal skru seg på... hihihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå