Gjest lillelinn Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 noen som skal dit? jeg bor i vestfold og har lyst til å ta en tur, men har ingen å dra sammen med... ikke som intr seg for disse tingene hvertfall!! noen som har lyst til å dra sammen med meg?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Hva med forloveren din??? Når skal messa være??
Gjest lillelinn Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 6,sept, har ikke bestemt forlover..
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Jeg kunne godt tenke meg å dra dit:) Du har ikke en link med litt info?
Solstrålejenta Skrevet 26. august 2008 #5 Skrevet 26. august 2008 Jeg har muligens tenkt meg dit, men vet ikke helt ennå... Har jo kjolen alt, men mangler resten av utstyret... Vet du om det koster noe å komme inn?
Gjest Chrissy82 Skrevet 26. august 2008 #7 Skrevet 26. august 2008 Jeg skal dit.. Men lurer også på om det er noen som har mere info om denne messen..
Bluespirit Skrevet 26. august 2008 #8 Skrevet 26. august 2008 Jeg skal også innover, men skal nok et par andre ting i Oslo den dagen også. Skal møte min vennine som også skal gifte seg og vi er forlover til hverandre. Jeg kjører nok bil inn, bor i Sandefjord.
Nemii Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Min søster og jeg dro dit, og vær oppmerksom på at det er veldig lite! Det MANGE bruder, få kjoler og de kjolene du liker er i feil størrelse...:-) Det er ingen prøverom, så alle sloss om plassen bak kjolestativene (nytter ikke å være sjenert!!!) man tråkker på hverandre, de hadde kun et speil inne i lokalet, så man måtte traske ut på gangen (der var det nemlig speil på veggen). De har en del billige og fine slør, skoene er stort sett samme skoen i forskjellige størrelser, men det var mye nikk nakk (smykker, tiaraer etc...) Slik var det når jeg var der, og jeg ble litt skuffet, jeg hadde jo trodde det var litt større og bredere utvalg, men men! Vi endte opp med (etter å ha prøvd 2 kjoler og blitt tråkket på) og reise til Kristins Brudesalong i Lillestrøm, hvor jeg endte opp med å kjøpe *drømmekjolen* :-) Hvis dere reiser langt, sett gjerne av litt tid til å ta en titt innom de andre salongene i Oslo (Agape etc) samtidig, tror kanskje dere for litt mer igjen da. Det var min erfaring :-)
Solstrålejenta Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Kjedelig at det er så lite... Jeg skal heldigvis bare dit for å se om jeg kan finne noe rimeligere nikk nakk (slør og tiara) Og det er jo ikke akkurat så pes når man bor i Oslo... Ellers vil jeg henge meg på Nemi og anbefale Kristins Brudesalong i Lillestrøm -der har de fantastiske kjoler!!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Jeg har snakket med Christiane, og de regner med å ha med seg ca 200 kjoler.. jeg synes da ikke det er så lite:) Jeg skal i alle fall dit, har allerede funnet drømmekjolen min, og jeg får 10% på den. Det er en 2009 modell. s.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå