Gjest Gjest_laila_* Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 hei hei. kan noen vær så snill å hjelpe meg. har letet og søkt å alt men finner ikke noe på nettet. jeg er ei jente på 18 år. har igjen et år på vgs nå. har hatt det litt tøft de siste 4 årene. med slanking og mat, depresjon. men jeg vet hvis jeg bare kan bli fornøyd med meg selv så kommer jeg til å få et kjempe bra liv. jeg har mye flaks i det siste. det eneste som mangler nå er en trent kropp. jeg VIL ha kroppen til nicole scherzinger. jeg kan trene like hardt så lenge jeg vet. dette er akkuart slik hun trener. men finner ikke ut av det noen plass. kanskje muligens noen her som vet hva hun trener, hvordan hun spiser osv. jeg vet jo at hun trener med personlig trener åssån. jeg skal slutte med godterier nå, og slutte og røyke etter denne siste pakken. jeg er virkelig gira, men må ha en plan som fører meg til en slik trent kropp. hjelp vær så snill. dessuten flytter jeg til tyrkia å jobber neste år og vil se ekstra bra ut. ble behandlet som dritt av han jeg var sammen med neddi der i sommer og vil tilbake med hode hevet , super fin kropp og se ned på han slik han så ned på meg... svaar fort, vil starte med treningen imorgen. jeg har også tenkt å skippe skolen imorgen fordi jeg føler meg så innmari feit akkurat nå.. å slik kan jeg abselutt ikke fortsette ettersom dette året teller mest. takk:)
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Høres ut som du trenger en voksen å snakke med. Å skulke skolen er ingen god idé, men det virker som du er klar over det. Hvordan man ser ut har ikke bare med trening og kosthold å gjøre, men også genetikk, livsstil og evt. kosmetisk kirurgi. Du kan følge noen annens treningsopplegg og diett til punkt og prikke, det er ingen garanti for å få en tilsvarende kropp. Det finnes utallige internettsider som kan veilede deg til å starte en sunnere livsstil. Da vil du nok etter hvert bli mer fornøyd med deg selv. Ta et søk på google. Ta en titt på f. eks. treningsforum.no og iform.no. Lykke til!
skanky Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 Det er bra at du vil kutte ut røyk og godteri og begynne å trene, men målene dine høres kanskje litt usunne ut. Som gjesten over har sagt, så er det ofte umulig å få akkurat lik kropp som noen andre. Og Nicole Scherzinger er veldig tynn.. Men du kan trene deg i toppform som henne uten å ha nøyaktig samme treningsplanen! Hun driver jo selvfølgelig veldig mye med dans, dette er fin trening. Kanskje du skal melde deg på et dansekurs? Ellers får man gjerne en tynn og trent kropp av kombinasjonen styrketrening og utholdenhet. Meld deg inn i et treningssenter, de har personlige trenere som kan gi det et opplegg tilpasset dine ønsker og behov. Og imens du trener så må du huske på at du er fin akkurat NÅ og, ikke sett livet på hold imens du venter på å få drømmekroppen!
Gjest ginamina Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Det er bra at du vil kutte ut røyk og godteri og begynne å trene, men målene dine høres kanskje litt usunne ut. Som gjesten over har sagt, så er det ofte umulig å få akkurat lik kropp som noen andre. Og Nicole Scherzinger er veldig tynn.. Men du kan trene deg i toppform som henne uten å ha nøyaktig samme treningsplanen! Hun driver jo selvfølgelig veldig mye med dans, dette er fin trening. Kanskje du skal melde deg på et dansekurs? Ellers får man gjerne en tynn og trent kropp av kombinasjonen styrketrening og utholdenhet. Meld deg inn i et treningssenter, de har personlige trenere som kan gi det et opplegg tilpasset dine ønsker og behov. Og imens du trener så må du huske på at du er fin akkurat NÅ og, ikke sett livet på hold imens du venter på å få drømmekroppen! Nicole VELDIG tynn? Hun er da fin og slank, høres ut som du mener hun er grusomt tynn.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 hei hei. kan noen vær så snill å hjelpe meg. har letet og søkt å alt men finner ikke noe på nettet. jeg er ei jente på 18 år. har igjen et år på vgs nå. har hatt det litt tøft de siste 4 årene. med slanking og mat, depresjon. men jeg vet hvis jeg bare kan bli fornøyd med meg selv så kommer jeg til å få et kjempe bra liv. jeg har mye flaks i det siste. det eneste som mangler nå er en trent kropp. jeg VIL ha kroppen til nicole scherzinger. jeg kan trene like hardt så lenge jeg vet. dette er akkuart slik hun trener. men finner ikke ut av det noen plass. kanskje muligens noen her som vet hva hun trener, hvordan hun spiser osv. jeg vet jo at hun trener med personlig trener åssån. jeg skal slutte med godterier nå, og slutte og røyke etter denne siste pakken. jeg er virkelig gira, men må ha en plan som fører meg til en slik trent kropp. hjelp vær så snill. dessuten flytter jeg til tyrkia å jobber neste år og vil se ekstra bra ut. ble behandlet som dritt av han jeg var sammen med neddi der i sommer og vil tilbake med hode hevet , super fin kropp og se ned på han slik han så ned på meg... svaar fort, vil starte med treningen imorgen. jeg har også tenkt å skippe skolen imorgen fordi jeg føler meg så innmari feit akkurat nå.. å slik kan jeg abselutt ikke fortsette ettersom dette året teller mest. takk:) Hvis du ikke har samme type beinbygning som Nicole Scherzinger hjelper det ikke å trene og spise sunt osv. Du kan bli slank selvsagt, men det er nok sannsynligvis ikke mulig å få helt lik kropp som henne. Alle har forskjellig beinbygning, og ingen treningsmetode i verden kan forandre bredden på hoftebeina, lengden på beina osv. Det du trenger er hjelp til å forbedre selvtilliten din, ikke slankehjelp. Hvorfor? Fordi problemet ditt er skapt i ditt eget hode, og selv om du mot formodning hadde greid å omforme kroppen din slik at den var helt lik kroppen til Nicole S, hadde du ikke blitt noe lykkeligere av det. Tro meg, jeg vet altfor godt hvordan slik utsendefiksering fungerer. Jo mer du fokuserer på det, dess dypere faller du. Med en innstilling som det du har nå vil du aldri føle deg fornøyd og komfortabel. Hvis du ikke tar tak i dette kan du ende opp med å ødelegge hele livet ditt. Selvforakt er noe som spiser deg opp innenfra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå