Gå til innhold

Smaker laksepølse som andre pølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smaker laksepølse som vanlige kjøttpølser pølser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. De smaker vondt, vondt, vondt. Eller ihvertfall rart.

Kjøpte en pakke fordi jeg var nysgjerrig, spiste en halv pølse og kastet resten.

Skrevet
Nei. De smaker vondt, vondt, vondt. Eller ihvertfall rart.

Kjøpte en pakke fordi jeg var nysgjerrig, spiste en halv pølse og kastet resten.

Tanken slo meg plustelig her ja. :ler:

Jeg har ei pakke i kjøleskapet, men ville ikke smake av frykt for at den smaker vondt.

Takk for at du bekreftet fordommen min. :ler:

Skrevet

litt spesiell smak ja, men med litt fiffig tilbehør eller i suppe f.eks. fungerer de greit som erstatning.

Skrevet (endret)

Jeg synes de smaker mye bedre enn vanlige poelser.. :sjenert:

Men saa er jeg ikke noen fan av poelser.

Endret av Chimamanda
Skrevet

har ikke turt å smake selv, men har fått advarsler fra 4-5 forskjellige.. så frister ikke så mye asså. holder meg til kylling og kalkun pølsene jeg. ingen pølser slår de allikevel ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Smaker pølser...med en bi-smak av laks...ugg.

Skrevet

Smaker forferdelig! Smakte kun en liten bit i matbutikken da de hadde stand der. Foretrekker Finsbråten :).

Skrevet

Vel.

Jeg er glad i laks, og jeg er glad i pølser.

Men laksepølser sier jeg nei takk til.

Jeg synes det smakte pølser med en ettersmak av tran.

Skrevet

Synes de var helt greie jeg da :) men så bruker jeg jo litt tilbehør som lomper og potetsalat. Eneste jeg merket var lukta, men jeg synes ikke det smakte så mye laks, og jeg liker ikke laks engang :P

Gjest StockDama
Skrevet
Vel.

Jeg er glad i laks, og jeg er glad i pølser.

Men laksepølser sier jeg nei takk til.

Jeg synes det smakte pølser med en ettersmak av tran.

L!

Og laksepølser smaker py...kommer ikke til å prøves igjen.

Gjest Gjest_Kima_*
Skrevet

Smakte bedre enn kylling-kalkunpølser, men var mye tørrere og har mindre smak enn vanlige kjøttpølser.

Hunden likte dem veldig godt! Ble veldig glad for dem....men er nok for dyre til å bruke som godbiter i lengden.

Skrevet

Jeg syns de var gode jeg, men datteren likt dem ikke

Skrevet

De er helt mulige å spise, men det er litt trist mat. Jeg skulle ønske det heller var et marked for mer ordentlig fiskemat i dette kjøttkakeland. At man ikke tror man må kle fisk ut som kjøtt for at folk skal gidde å kjøpe det.

Jeg spiste forleden ordentlige laksepølser, som virkelig smakte laks (og dill, tror jeg), og det var noe ganske annet, ja.

Skrevet

Jeg synes ikke de er gode. Synes laksepølser er et helt unødvendig produkt, vil vi ha fisk, spiser vi det uten å forkle det som noe det ikke er - nemlig gode pølser. :forvirret:

Skrevet
Smaker pølser...med en bi-smak av laks...ugg.
Enig. Med en sterk bismak av laks. Grøss!
Skrevet

Jeg har bare smakt i butikken, men jeg synes de var ganske gode jeg..

Skrevet

Æsj æsj æsj æsj!!!!!

Helt forferdelige, nøyde med meg en bit. . .

Skal du ha sunne og GODE pølser, spis kylling og kalkun pølser, de fra Prior :-D

Men de har vel alle smakt ;)

Skrevet

Etter første svar bestemte jeg meg for aldri å smake laksepølse, og siden har pakka ligget i kjøleskapet.

Nå har vi akkurat kommet hjem fra en femtimers-tur i marka - opp og ned noen topper - og er slitne. Jeg fikk i meg noe næring med en gang, mens mannen surra litt rundt i huset. Så gikk han på kjøkkenet, og jeg spurte hva han skulle. Jo, han skulle ha seg litt mat sa han. Ok, sa jeg, da kan du ta den pakke med laksepølser som ligger i kjøleskapet. "Ok", så nå steker han seg laksepølser. *ond*

Nå får jeg gå og spørre hvordan de smaker. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...