Gjest 654401 Skrevet 3. juni 2003 #1 Skrevet 3. juni 2003 Hvilken epilator er best? Er den Satin Ice noe å satse på?
Gjest Lizbet Skrevet 3. juni 2003 #2 Skrevet 3. juni 2003 Har just kjøpt en fra broun. Den heter silk-epil eversoft. Da jeg ikke har brukt slik før synest jeg det var vondt som f###, men ho som anbefalte meg den er veldig fornøyd. Kosta 700 ca på elkjøp.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. juni 2003 #3 Skrevet 3. juni 2003 Philips Satin Ice synes jeg er det beste. Og det heter Braun, ikke Broun Minnie
Liza Skrevet 3. juni 2003 #4 Skrevet 3. juni 2003 jeg har braun silk-epil, var bra til å begynne med, men tar ikke alle hår... det er ihvertfall min erfaring, og de jeg kjenner som bruker den. er ike et år engang, så er ikke akkurat utslitt..
Gjest Lizbet Skrevet 4. juni 2003 #5 Skrevet 4. juni 2003 Litt dyslektisk av og til.... Min har to "hoder" et med få og et med mange pinsetter. Så logisk nok tar den ene mindre enn den andre.
Liza Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 min har også nybegynner-hode -som jeg aldri har brukt- og den med mange pinsetter. og det er den som ikke funker så bra lenger.
Cupcake Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 Har litt lyst på den Phillips Satin Ice... men hvordan virker den egentlig? Har den ikke et slags kjøleelement?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå