Gå til innhold

Tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er tatovering sosialt akseptert, eller kommer det an på hva man har? Ville folk brydd seg om en hadde en tatovering av en rose på armen?

Og hvorfor er mange så negative til folk som har andre ting som dødningshode, edderkopp, slange og sånt og hvorfor er det mange som ikke vil ansette dem i jobber?

Hvorfor blir en del eldre ofte redd de med tatovering, og blir de i det hele tatt redd eller er det kun "skremselspropagonda"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har aldri opplevd noen negative reaksjoner på min tatovering, annet enn mamma's reaksjon når hun fant ut at jeg hadde tatovert meg som 16-åring ;)

Min tatovering er imidlertid lite synlig til vanlig, og skaper derfor svært få problemer. Jeg vil tro reaksjonene blant folk vil variere med hva man har og hvor man har det.

Gjest StockDama
Skrevet

Tror det bare er tøv og fanteri at eldre blir redd for sterke hårfarger eller tatoveringer, har enda til gode å møte en eldre med fordommer mot mennesker med ditten eller datten. Så lenge personen er grei gir de beng i hvordan personen ser ut. Men kanskje jeg bare har vært heldig med å møte smarte gamle mennesker, ikke vet jeg.

Det andre du spør om må gudane vite...sjefen vil vel ha alt estetisk rent og pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...