jordbærsorbet Skrevet 25. august 2008 #1 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Er nå midtveis i studiene, jeg blir nok ikke ferdig før jeg er 30 år. Er fortsatt singel på andre året. Det er ingen i kikkerten. Det har også vært ekstremt få potensielle tidligere. Siste person såret meg endel, og nå har jeg gitt opp hele greia med å finne kjærligheten. Jeg klarer ikke å bli forelsket, og vil ikke "late" som med de jeg vet liker meg. Av og til er det litt tungt å være alene. Med een gang jeg blir ferdig med denne tunge utdannelsen min så skal jeg bevisst ut å finne meg en mann å starte familie med. Jeg kommer til å senke mine krav så betraktlig til stor forveksling med utenlandske kvinners innpassmetode til norge. Endret 25. august 2008 av jordbærsorbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Med een gang jeg blir ferdig med denne tunge utdannelsen min så skal jeg bevisst ut å finne meg en mann å starte familie med. Og så skal du bare komme deg inn i den nye jobben først, og få deg en leilighet, og bare ett år i utlandet og så bare bli avdelingsleder og så... Woops! Der ble du 35! Start å lete med en gang er nå mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 25. august 2008 #3 Del Skrevet 25. august 2008 Mitt tips er ikke let. Klisje som fanden, men jo mer du leter, jo mer skeptisk blir mannfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 25. august 2008 #4 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg kommer til å senke mine krav så betraktlig til stor forveksling med utenlandske kvinners innpassmetode til norge. Hm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #5 Del Skrevet 25. august 2008 Kjære trådstarter, det er så uendelig mange kvinner som gjør så som du beskriver her. Jeg vil råde deg til å ikke velge hvem som helst til å være far til dine barn, det kan skape mer stress og bekymringer enn glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #6 Del Skrevet 25. august 2008 Kjære trådstarter, det er så uendelig mange kvinner som gjør så som du beskriver her. Jeg vil råde deg til å ikke velge hvem som helst til å være far til dine barn, det kan skape mer stress og bekymringer enn glede. Dette kan jeg skrive under på. Da hadde jeg heller dratt til Danmark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #7 Del Skrevet 26. august 2008 Og så skal du bare komme deg inn i den nye jobben først, og få deg en leilighet, og bare ett år i utlandet og så bare bli avdelingsleder og så... Woops! Der ble du 35! Start å lete med en gang er nå mitt råd. Hva er galt med det? Utrolig mange kvinner som er fruktbare helt ut i 40-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #8 Del Skrevet 26. august 2008 Og så skal du bare komme deg inn i den nye jobben først, og få deg en leilighet, og bare ett år i utlandet og så bare bli avdelingsleder og så... Woops! Der ble du 35! Start å lete med en gang er nå mitt råd. Eh, ja, det er meg du beskriver der! Bortsett fra det med avdelingsleder, så stemmer alt det andre - og jeg er 35/single/ingen barn. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjør med det, jeg ønsker familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #9 Del Skrevet 26. august 2008 Hva er galt med det? Utrolig mange kvinner som er fruktbare helt ut i 40-årene. Fruktbarheten synker dramatisk etter 35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2008 #10 Del Skrevet 26. august 2008 Også mannens fertilitet synker etter 35 år. http://www.klikk.no/helse/mann/article281180.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsorbet Skrevet 27. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 27. august 2008 Hm? Jeg vet jo ikke om det stemmer da. Men har sett flere kjempesøte nyimmigrerte utenlandske kvinner som er sammen med mindre attraktive nordmenn. Derfor begynner jeg jo å lure. Ikke er de fra samme kultur så tror vel ikke det kan være utgangspunkt til noe felles ved blomstringen av forholdet, men jeg vil ikke dra dette ut lengre. kommer helt vekke fra poenget mitt. dette jaget, og press på å i det minste ha noen før 30 er kjiipt. Jeg har en kompis som er i samme situasjon. han og jeg har noe tilfelles der, pluss vi begge er i studie. Har så lyst å foreslå at om det ikke blir noen andre så får han og jeg gjøre en avtale. Da har vi jobb og penger, men kanskje ikke kjærligheten??. Blir bare verre med flere venner som alle er i fullt bleieskiftsarbeid. Hundrevis av bryllupsbilder på facebook, Man passer liksom ikke inn i kretsen lenger, og gode venner blir etterhvert perifere venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå