Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hvis det ikke bare var mennesker i denne verden, men også menneskedyr, altså intelligente anthropomorphic (http://en.wikipedia.org/wiki/Anthropomorphism ) dyr som man ser i tegneserier (eks. Mikke Mus). Hvilket dyr ville du da vært? Jeg tror jeg ville vært ei katt.
Licota Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Gjett! Nææ.. Hva kan det være a tro? Jeg tror jeg ville vært en hest eller en katt.
Filur Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 En bjørn!!! Samme hvilken type, bare en det er en bjørn. Eller en ugle.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Jeg ville vært en mark. Også skulle jeg hatt menneskehode, et enormt et, fylt med luft. Så kunne hodet flydd avgård i luften, mens markekroppen hang flagrende etter.
mysan Skrevet 27. august 2008 #9 Skrevet 27. august 2008 Et kattedyr. Tiger har alltid vært favoritten, men jeg tror jeg ville vært en ozelot eller noe lignende tror jeg.. Ozelotkvinnen - det er meg
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #10 Skrevet 28. august 2008 Jeg ville vært en mark. Også skulle jeg hatt menneskehode, et enormt et, fylt med luft. Så kunne hodet flydd avgård i luften, mens markekroppen hang flagrende etter. Hoho! Så kreativt! klem til deg! [Men jeg synes mark er noen utrolig ekle dyr, og jada, jeg vet at de er "snille" som harver opp jorda for oss.. Hilsen elefant-gjesten over.. Elefanter er så kloke og sosiale! (Selv om vi også vet at de kan være faaaaaaaaaarlige...)]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå