Maja_83 Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hvordan plasserer/plasserte dere brudebuketten under middagen? Er det bare å legge den på bordet fremfor seg eller setter dere den i en holder av noe slag? Eller er det vanlig å sette den til pynt på gavebordet?
Hedda-78 Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Kommer vel an på hva slags bukett du har. Det var satt fram en vase på bordet foran min plass, men buketten passet ikke oppi. Så jeg bare la den på bordet foran meg. Da bordene ble gjort om til småbord etter middagen, ble buketten plassert på kakebordet.
Markjordbær Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 vi hadde den liggende på bordet foran oss uten vase (var en bukett som ikke kan puttes i vase uten videre) Men først hadde vi tenkt å ha den på gavebordet. Men så endret vi bordoppsettet, og da passet det best å ha den der foran oss
*Emma* Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 Der jeg av og til serverer setter vi alltid frem en vase på hovedbordet til brudebuketten Vasen flyttes senere over og blir dekorasjon på kakebordet.
Nadir Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 I en vase på bordet foran oss. Kjempe fint ide. Det var ikke en stor bukett.
øyenstikker Skrevet 28. august 2008 #7 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde en bukett med oasis inni,så jeg trengte ikke vase. Je hadde min som bordpynt forran oss på bordet. (la den bare rett på bordet) Etter middagen la jeg den på kakebordet.
*Emma* Skrevet 28. august 2008 #8 Skrevet 28. august 2008 Jeg hadde en bukett med oasis inni,så jeg trengte ikke vase. Je hadde min som bordpynt forran oss på bordet. (la den bare rett på bordet) Etter middagen la jeg den på kakebordet. Det tror jeg de fleste har - men mange syns det er pent å sette den oppi en vase fordet Vi har ikke vann i den vi setter frem der jeg er heller Den er veldig lav og vid slik at jeg enda ikke har sett en bukett som ikke har stått fint oppi den
Brud84 Skrevet 28. august 2008 #9 Skrevet 28. august 2008 Jeg tror den blir litt rar å ha midt på bordet, så jeg tenkte å sette den på gavebordet. Og muligens flytte den til kakebordet etterpå....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå