Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Hei! Bare lurte på om noen har kjøpt kjole fra maggie sottero? Har veldig lyst på maggie sotteroes ROYAL ROMANCE.. Men finner ikke noen priser..
Solstrålejenta Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Jeg har Maggie Sotteros Royal Romance og er super fornøyd!!! Den er helt nydelig!! Vet ikke hva den koster i Norge, men i England koster den mellom 14-17000 ny...litt avhengig av salong utfra hva jeg har sjekket... Og myyye billigere i usa da, men ekte maggie kjoler må du kjøpe i salong og ikke på nett... Det er policyen dems... Tipper du ihvertfall må opp i 15 000 i salong i Norge, pluss underskjørt og sånn... Jeg kjøpte min brukt i Sverige via finn...
Gjest Gjest_Søta_* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Maggie Sottero får du i salong i Norge fra ca 10.000,- avhengig av hvilken modell du vil ha. Stikk innom en brudesalong og hør om de kan bestille kjolen din og evt. pris. Jeg ville også anbefale deg å prøve noen kjoler i salongen, gjerne noen som ligner på den du har sett deg ut (og gjerne i samme merke) - så får du en pekepinn på om det faktisk er denne kjolen som passer best for deg. En kjole som ser fantastisk ut på en modell, er ikke nødvendigvis den rette for deg! Veldig mange ender opp med en annen brudekjole enn de hadde sett for seg før de prøvde i salong (inkl. meg! ) Lykke til! PS: Vær oppmerksom på SALG!! De fleste brudesalonger har salg nå på høsten! Jeg var i min salong i dag (de salget startet der i dag!) og Maggie Sottero-kjolen jeg ønsket meg var satt ned fra 11.900,- til 3.900.- Helt fantastisk!!
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Og bare en liten greie til... Norske salonger selger Royal Romance kjolen, men ingen av dem har den inne til prøve desverre... De hadde iallefall ikke det tidligere i år... Jeg tok nemlig kontakt med samtlige Maggie-salonger i Norge for å få prøve den Enig med gjest over at du bør prøve flere modeller så du vet akkurat hvem du vil ha. Jeg prøvde mange jeg synes var fine på bildet, men som ikke var The One på. Men -alle var nydelige da. Maggie-kjoler har generelt flott passform, så har du prøvd en så vet du sånn mer eller mindre at størrelsen vil passe om du bestiller en annen modell. Om det er den riktige for deg derimot, det er jo en helt annen sak En liten digresjon -Royal Romance er en vanvittig stor i skjørtet kjole. Jeg ble veldig overrasket over hvor stor den var da jeg prøvde den. For meg passer det perfekt, men jeg ville hatt det i bakhodet iallefall hvis du bestiller den uprøvd. Den er en god del større enn alle de andre Maggie kjolene (om du har originalunderskjørtet vel og merke) Lykke til meg kjolejakten!!
Gjest Rompetroll Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Åh, den er helt nydelig! Min favoritt, jah! Har du sett på å kjøpe den uoriginal? Her syr de den til en billig penge og jeg har lest veldig mye positivt om jkdress.
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett en uoriginal versjon av denne kjolen, så jeg skal ikke uttale meg om alle uoriginaler, men den uoriginale jeg så var overhode ikke like fin som originalen... Men det er min mening da Originalen er nyyyyydelig og spesielt korsettet med alle detaljene er fantastisk!! Korsettet var den største skuffelsen på det uoriginale..
Gjest Rompetroll Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg har sett en uoriginal versjon av denne kjolen, så jeg skal ikke uttale meg om alle uoriginaler, men den uoriginale jeg så var overhode ikke like fin som originalen... Men det er min mening da Originalen er nyyyyydelig og spesielt korsettet med alle detaljene er fantastisk!! Korsettet var den største skuffelsen på det uoriginale.. Ja, det tror jeg nok helt sikkert Der gikk den i vasken..... Finnes det virkelig ingen i dette lange land som leier den ut?
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jeg skal ikke si noenting sikkert, men jeg kontakten iallefall alle salongene som fører Maggie i Norge i mars i år. Alle kunne skaffe den hvis jeg ville kjøpe den, men ingen hadde den inne til prøve... Så da antar jeg kanskje at den ikke leies ut heller... Men det er jo verdt å ta en runde for å høre en gang til da Jeg fikk oppgitt flere grunner til at de ikke hadde den inne. Blant annet at det er en modell som har vært en stund, så de tar mest inn nye modeller. Og nr 2 var at jenter i Norge stort sett ikke bruker så store kjoler. De tar inn det det er etterspørsel etter. Jeg kjøpte min i Sverige... Svenske jenter er kanskje litt mer dramatiske av seg Hvis du ikke bor for langt unna kan du jo sjekke med salonger i Sverige eller bruktmarkedet der.
Gjest Rompetroll Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Jeg skal ikke si noenting sikkert, men jeg kontakten iallefall alle salongene som fører Maggie i Norge i mars i år. Alle kunne skaffe den hvis jeg ville kjøpe den, men ingen hadde den inne til prøve... Så da antar jeg kanskje at den ikke leies ut heller... Men det er jo verdt å ta en runde for å høre en gang til da Jeg fikk oppgitt flere grunner til at de ikke hadde den inne. Blant annet at det er en modell som har vært en stund, så de tar mest inn nye modeller. Og nr 2 var at jenter i Norge stort sett ikke bruker så store kjoler. De tar inn det det er etterspørsel etter. Jeg kjøpte min i Sverige... Svenske jenter er kanskje litt mer dramatiske av seg Hvis du ikke bor for langt unna kan du jo sjekke med salonger i Sverige eller bruktmarkedet der. Har 25 minutter til grensa så ikke langt i hele tatt. Du vil ikke dele noen bilder, da? Det blir liksom så annerledes på "vanlige" mennesker enn på fotografbilder med modeller...
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 I og med at jeg ennå ikke har giftet meg har jeg heller ingen bilder ennå av meg selv i kjolen... Men skjønner absolutt hva du mener med at at det er lettere å se kjolene på "vanlige" folk 25 minutter til grensa er jo ikke langt i det hele tatt Du kan jo holde deg oppdatert på det svenskebruktmarkedet via bröllopstorget
Gjest Rompetroll Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 I og med at jeg ennå ikke har giftet meg har jeg heller ingen bilder ennå av meg selv i kjolen... Men skjønner absolutt hva du mener med at at det er lettere å se kjolene på "vanlige" folk 25 minutter til grensa er jo ikke langt i det hele tatt Du kan jo holde deg oppdatert på det svenskebruktmarkedet via bröllopstorget Lette etter en smiley med stoOor kos til deg, men fant ikke! Hvertfall: Tusen takk!
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 (endret) Bare hyggelig å hjelpe!! Fant forøvrig disse prøvedukkebildene av kjolen. Her ser du iallefall mer detaljer enn på modellbildene Endret 2. september 2008 av Solstrålejenta
Gjest Rompetroll Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Åh, du er vel snill <- se jeg fant;) I'm in love with that dress :rødme: Bare lurer på hvordan den blir på min popcornfasong... Skal holde øya på vid stilk å se om jeg kan få tak i en å bare prøve hvertfall. Takk igjen!
Solstrålejenta Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 (endret) Hehe...popcornfasong... Det er visst en kroppsfasong jeg aldri har hørt om før :gjeiper: Du får ha masse lykke til med letingen!! Hvis alt skulle skjære seg helt for deg får du sende meg en pm, så kan du sikkert få prøve min for å teste fasongen... Det eneste som er litt kinkig er at kjolen henger hjemme hos mamma og der er jeg jo såå ofte... Har jo ikke plass til en sånn stooor kjole på 60 kvm akkurat Endret 2. september 2008 av Solstrålejenta
Marianne Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Tråden er ryddet i henhold til [post=http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=boardrules]reglene. Marianne Admin
Gjest Rompetroll Skrevet 4. september 2008 #16 Skrevet 4. september 2008 Fant et annet bilde av kjolen her, hvis noen vil se
Solstrålejenta Skrevet 4. september 2008 #17 Skrevet 4. september 2008 Jepp... Det er kjolen i A-line da... Jeg har den i den store-skjørt versjonen... Fine begge to!!
Gjest Rompetroll Skrevet 4. september 2008 #18 Skrevet 4. september 2008 Jepp... Det er kjolen i A-line da... Jeg har den i den store-skjørt versjonen... Fine begge to!! Enig med deg
Solstrålejenta Skrevet 4. september 2008 #20 Skrevet 4. september 2008 (endret) Ser ikke ut som helt samme kjolen, men veldig lik i skjørtet iallefall Kanskje det er en annen modell.. Royal Romance er jo todelt... men absolutt nydelig denne også!! Endret 4. september 2008 av Solstrålejenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå