Montezuma Skrevet 25. august 2008 #1 Skrevet 25. august 2008 Jeg har et billig møkkateppe fra Ikea som aldri blir rent uansett hvor mye jeg støvsuger. Noen som har en god ide om hvordan jeg skal få vekk all støv, lo, hundehår og hybelelefanter? Klesrulle m klister funker, ja, men himmel så mange ruller det ville gått med til et helt teppe! :-) Noen glupe hoder som kanskje hr slitt med det samme problemet og funnet en løsning?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Har også et dårlig teppe år bort en del støv og lo om jeg støvsuger med børste (altså for gulv). Da henger det seg en del fast i børsten. -Men skikkelig rent får jeg det aldri.
Alison Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Vi tok rett og slett teppet med oss ut på terrassen. Der sprayet vi på såpe (milo) og lot det virke litt. Deretter høytrykkspylte vi det. Det funket som bare det og teppet ble veldig fint og rent. Et tips hvis du er plaget med søl på teppet er å inpregnere det når det er rengjort. Da trekker ikke søl ned i teppet og det blir lettere å rengjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå