Gå til innhold

Sommersex i bil

Dorothy

Anbefalte innlegg

Hei!

Min kjære og jeg skal på ferietur til Sørlandet om en liten stund. Vi har veldig lyst til å prøve å ha sex andre steder enn i senga, og hvorfor ikke en gang i løpet av en ti timer lang biltur. Er det noen som har erfaring med sex i bil? Nyttinge ting å tenke på foreksempel.. I forsetet eller i baksetet? Og sist men ikke minst, hvor? Kjører E6 mellom Hamar og Kristiansand..

Dorothy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken bil? hehe

Planlegger dere å ha sex i bilen, eller er det bare noe du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

For all del, ikke finn på noe sprell mens bilen er i fart...

:o

Har hørt noen gærne historier fra junaiten, jeg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, det var mye negative svar her. Man må prøve å være litt mere positive da....

Det eneste heg kan være enig i, er at man ikke skal planlegge å ha sex i bilen. Det er noe som skal skje spontant. Når det gjelder plassen så bør ikke det være noe problem, hvis man har en normal bil da. Jeg har hatt mest lykke med å gjøre det i forsetet på passasjersiden. Han sitter i sete mens hun sitter oppå han. Finnes sikker også mange andre kreative stillinger som kan prøves.

Så mitt råd er, ikke planlegg, men bare sett igang. Man har ingenting å tape....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør inn på en stille sidevei.

Panstret er bra. Også greit å ha med et teppe. Ikke bare orieteringsløp som kan få deg til å pese i friluft. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt sex i bilen. F.eks på alle fire, med litt av overkroppen ut av vinduet...så kan han ta deg bakfra. Egentlig stress, men er litt spennende :o) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen diger Limo akkurat, men heller ingen Lada.

Vi har prata om det mange ganger, nå er det jammen på tide å ha sex et annet sted enn i senga. Neppe noen god ide å planlegge nøyaktig sted. Siden han ikke akkurat har et problem med å tenne på meg regner jeg med at ting kan gå svært så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sugde han mens han kjørte.. måtte nok stoppe til slutt.. Pleier å bli en del på turene ja.. Tror trailer sjåførene ser litt av hvert der oppe..

Vi har sofa i bilen fremme da.. funker strålende, er jo fjøring i seta og greier.. Men ute på paseret er enklere.. og enda litt mer pirrende.. Gled deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei - forsetet er lettest. kommer selvfølgelig litt an på bilen, men legg det helt bakover og sett igang.

Hvor må dere vel nesten finne ut på turen...? Når lysten er stor nok finner dere nok et sted. Smart å passe på at det er plenty med vegetasjon like ved så ikke alle kan kikke rett inn kanskje???

Lykke til!

Suz - vært i bil før :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i bil er gøy!

Både forsetet og baksetet funker, men når det gjelder forsetet er det vel best at seteryggen kan dyttes helt bakover... Kan en ikke det, ville jeg gått for baksetet ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta ned begge setene, helt ned bak i baksetet.

Hun ligger med baken nedi mellom fremsetene i midten bak, med beina spredt ut, ett på hvert fremsete, så ligger han seg oppå, ett bein på hvert fremsete, og leken kan starte.

Helt genial løsning inni bilen, hun får holde seg og støtte seg på nakkestøttene med hendene, selv om hun sitter litt fast med rumpen og egentlig ikke trenger støtte, men er greit for å gjøre det enklere å holde seg inne henne, mens han får støtte seg med beina og armene.

Plutselig er ikke girstang, konsoll og håndbrekk i veien !

Noen andre som har prøvd den varianten?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...