Gjest Huldali Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt jordbær-esens? Jeg tenker på slike dråper, sånn som man får i vanlje og romesens, ikke sånn sukkerblanding med jorbærsmak. Og hvis du vet hvor jeg kan få taki det, vet du om det finnes i andre smaker også?
prudence_88 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt jordbær-esens? Jeg tenker på slike dråper, sånn som man får i vanlje og romesens, ikke sånn sukkerblanding med jorbærsmak. Og hvis du vet hvor jeg kan få taki det, vet du om det finnes i andre smaker også? Jeg er ikke helt sikker men man kan få tak i vanilje essens på vanlig daglivarebutikker så du kan sikkert få kjøpt jorbær essens også. Jeg vet de har noe på kiwi og rema!
Chimamanda Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Tror jeg har sett det i enkelte hobbybutikker
Gjest Huldali Skrevet 26. august 2008 #4 Skrevet 26. august 2008 Tror jeg har sett det i enkelte hobbybutikker Hobbybutikker? Det er tull, ikke sant?
Kristin Skrevet 27. august 2008 #6 Skrevet 27. august 2008 (endret) Panduro har iallefall jordbær-aroma til drops... Endret 27. august 2008 av Kristin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå