Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg vil ha en bærbar pc. Trenger den bare for å sjekke hotmailen min, være på msn og skrive i Word. Hvilken bør jeg kjøpe da? Hvor billig får man en sånn enkel (men bra) pc?
Kick Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vil du ha en som er liten og veldig lett å ta med seg, noe midt i mellom eller skal du for det meste ha den stående på ett sted? Er det viktig for deg at den er stille og ikke blir fort varm, vil du ha batterikapasitet, eller betyr prisen mer enn disse tingene?
vilde Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 asus eee burde være fint til ditt bruk. Den får du for 2600 på komplett.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Har ikke hørt om Asus eee, men den skal jeg ta en titt på. Vil du ha en som er liten og veldig lett å ta med seg, noe midt i mellom eller skal du for det meste ha den stående på ett sted? Er det viktig for deg at den er stille og ikke blir fort varm, vil du ha batterikapasitet, eller betyr prisen mer enn disse tingene? Den bør være lett å ta med seg, men den skal stort sett stå på ett sted. Den bør være stille og ikke bli fort varm, batterikapasiteten bør være bra. Men pcen trenger vel ikke å koste så mye av den grunn?
Kick Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 (endret) Asus eee er sikkert et fint valg så lenge du syns en så liten skjerm er grei å jobbe med. Selv om du eventuelt kjøper på nett så bør du ta en tur på elkjøp og andre store pc-forhandlere for å orientere deg litt rundt forskjellige typer laptoper. Ta på og se på og leke med. Endret 25. august 2008 av Kick
feuerstein Skrevet 25. august 2008 #6 Skrevet 25. august 2008 Den bør være lett å ta med seg, men den skal stort sett stå på ett sted. ... batterikapasiteten bør være bra. Men pcen trenger vel ikke å koste så mye av den grunn? Lav vekt og lang batterilevetid er begge ting som kjører prisen i været.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #7 Skrevet 25. august 2008 Den trenger ikke være kjempelett å drasse med seg overalt, for den skal nok helst stå på samme sted hele tiden. Jeg har ikke hatt bærbar før, så jeg vet ikke hva jeg kan regne med av en og vet ikke hva som er lurt å tenke over før jeg kjøper. Men f.eks vil jeg ha en med grei batterikapasitet og som ikke fort blir varm som noen nevnte.. Kan dere gi noen eksempler med helt brukbare pcer for litt nettsurfing, msn og Word-skriving? Med pris og litt hvordan den er i forhold til prisen...
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #8 Skrevet 25. august 2008 Denne her er ikke så dum, hvis du vil ha en større enn Asus eee. Jeg har god erfaring med Toshiba. Hvis jeg hadde pengetre i hagen hadde jeg kjøpt den her selv om jeg bare skulle bruke den til noe smått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå