Naela Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg ble i februar i år separert fra min mann som jeg har vært gift med i 7 år. Vi hadde vært sammen i 13 år og har en sønn på 5 år sammen. Jeg kjempet hardt for ekteskapet i flere år, men han viste liten interesser.Jeg følte alltid at noe var galt, men han så meg rett inn i øynene og sa at alt var bra.Jeg spurte han mange ganger om han fortsatt var glad i meg og han bekreftet alltid at han var det, og at han ville ingeting annet enn å få ekteskapet til å fungere. I desmeber i fjor oppdaget jeg at han hadde chattet med en jente fra jobben på nette.Fant samtalene de hadde hatt og han sa at han synes hun var søt og det var endel flørting.Jeg konfrontertet han med dette og han ba om unnskyldning og sa han angret seg.Jeg visste at han ikke hadde truffet henne annet enn på jobb, ettersom han kom hjem rett etter jobb og gikk aldri noen andre steder. Jeg tilga han dette.En mnd etterpå fant jeg meldinger på mobilen hans.Han hadde sendt meldinger til en annen op jobben.B.l.a skrev han at han savnet henne og var glad i henne. Jeg fikk fullstendig sjokk.Jeg har alltid kunnet stole på han og han var liksom ikke "typen" til å gjøre noe sli.Jeg var i sjokk over at at han ikke kunne være ærlig med meg hvis han mente at forholdet vårt ikke fungerte. Etter dette fikk jeg nok.Jeg sa til han at dette kan jeg ikke finne meg i.Jeg sa også at han virket totalt uinteressert i meg.Da sa han at det var vel best at vi avsluttet ekteskapet. I mars i år flyttet jeg og sønnen min ut, og kort tid etter ringte han meg og fortalte at han hadde blitt sammen med den siste jente han sendte medlinger til. Jeg sliter nå med å gå videre med livet. Jeg tenker så mye på alt vi delte og så mye morro som vi hadde det.Jeg savner å prate med han, og kunne betro meg til han.Jeg synes det er så vanskelig, og kan ikke se for meg at jeg noen gang kommer til å treffe en ny mann.Drømmen min brast fullstendig og jeg klarer liksom ikke å akseptere dette enda. Er det vanlig å slite så fælt selv etter 6 mnd? Jeg har ikke lyst til å treffe noen nye mann heller. Tenke om jeg sldri får lyst til det? Jeg ble sammen med min eksmann da jeg var 17 år og vet absolutt ingenting om dating eller det å treffe noen. Takknemlig for noen gode råd og oppmuntring
Nabodama Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Klart du ikke har kommet over dette ennå! Du har vært sammen med ham i hele voksenlivet ditt, og nå er det plutselig snudd på hodet. Du skal både komme over ham, livet deres sammen i tillegg til å finne deg selv . Når du kommer litt videre i prosessen vil du nok ønske deg en ny mann igjen, og finne en som du kan være lykkelig sammen med. Som jeg forstår deg hadde dere mange gode år sammen, men du har kjempet alene de siste årene. Du skal også komme over det at det ikke nyttet. Skjønner veldig godt at du har det vanskelig, men det går over med tiden. Alt er så ferskt ennå. Hva er vel 6 mnd mot hele voksenlivet ditt?
Gjest nobilian Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Føler med deg. 6 mnd er ikke mye i en slik sammenheng, og det virker på meg som måten det ble avsluttet på kanskje gjør det enda vanskeligere å komme over det. Tror ikke du trenger å vite stort om dating for at du skal finne noen, en skikkelig mann dukker nok opp etterhvert, men først må du sørge for å få stabilisert situasjonen og få til en tilværelse du og sønnen din kan leve med.
Gjest Eili Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Huff.. det var vondt å lese egentlig. Det var vel hele tryggheta di som forsvant ut av døra. Og alt du hadde gjort og lagt i det. Og den store kjærligheten! Men du trenger tid, og det er veldig fint at du snakker/skriver om følelsene dine som du gjør nå. Noe du liker å gjøre, eller hva med å finne en ny interesse? Les gode bøker når du har tid... Hva med å gå turer i fjellet eller gå ut i naturen? Jeg har stor tro på at det blir bedre etterhvert! Stooorklem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå