pantera Skrevet 24. august 2008 #1 Del Skrevet 24. august 2008 Har kjøpt to bh'er fra H&M sin nettkatalog, men så ikke før nå at de begge skal håndvaskes. Har allerede vasket den ene på 30 grader i vaskemaskinen og den virker grei enda, men lurer på om det kan slite på den i lengden å bli vasket i maskin? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 24. august 2008 #2 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har ikke så mye erfaring med BH´er fra H&M, men generelt bør BH´er vaskes for hånd da spilene fort kan bli ødelagt i vaskemaskinen. I tilegg holder de seg fine lenger. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. august 2008 #3 Del Skrevet 25. august 2008 spilene kan ødelegges ja, samt at strechen vil bli litt og litt mer slitt og mindre elastisk for hver gang du kjører bhen i vaskemaskinen. Etter å ha kjøpt nye bher som jeg håper skal vare litt, så vasker jeg dem aldri i vaskemaskinen, det blir kun håndvask, og heller hyppig håhdvask en vaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. august 2008 #4 Del Skrevet 25. august 2008 Vaskar både dyre og billege BHar i vaskenett på 40 grader. Har ikkje hatt nokon problem med det og dei varar lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 1. september 2008 #5 Del Skrevet 1. september 2008 før var jeg veldig nøye på å håndvaske bhène, men nå går alle i vaskenett og rett i maskinen. ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 1. september 2008 #6 Del Skrevet 1. september 2008 Det er veldig varierende kvalitet på bhene fra HM. Jeg har hatt noen som har vart i 2-3 år (da har de riktignok ikke vært særlig pene på slutten), og noen som har vært slaskete og ubrukelige etter bare noen uker. Nå handler jeg mesteparten av undertøyet mitt på La Senza, og vasker alt i maskin på 40 °C (i vaskepose). Synes bhene holder seg fint, det gjelder bare å forme dem riktig mens de fortsatt er våte slik at de ikke tørker i feil fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #7 Del Skrevet 2. september 2008 Funker fint å vaske bh-er i vaskemaskin, så lenge man har dem i vaskepose. Holder seg fint, så du slipper å styre med håndvask hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 2. september 2008 #8 Del Skrevet 2. september 2008 Merkelig det der. Jeg kjøpte en gang en dyr BH fra La Senza, den varte i noen måneder, mens de billige BH mine aldri har skuffet meg:) Jeg kjører dem i vaskemaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 2. september 2008 #9 Del Skrevet 2. september 2008 Livet er rett og slett for kort til å håndvaske BH'er, så her kjøres alt i maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå