Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har tenkt oss til Gøteborg. Har noen et greit hotell å anbefale?

Vi vil bo i gangavstand til det meste, og ha det rent og pent og trivelig der vi bor. Kom gjerne med tips om shopping, spisesteder og show også! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bodd på Odin, Riverton og Gothia Towers. Har likt oss godt på alle 3, og alle er sentrale. :)

Ellers så er Gøteborg utrolig koselig, enten man går en tur i en av parkene, sitter på kafe, tusler i Haga området eller er på pub ;)

Skrevet

Jeg har bodd på Gothia Towers, det ligger 3km utenfor selve sentrum. Men det går trikk rett utenfor hotellet.

Skal bo der igjen når jeg nå drar i oktober.

Hotellet er kjempe fint og det er heller ikke så dyrt.

litt over 1000NOK pr natt i dobbelrom.

Skrevet

Takk for svar begge to! Skal sjekke ut disse hotellene. Haga høres spennende ut. Shoppingtips? Spise/drikketips?

Skrevet

Sikkert et litt selvfølgelig tips, men ikke glem Liseberg. Vet det er barnslig, men jeg bare elsker Liseberg. Kjempekoselig å bare gå rundt der, og det koster ikke en formue å komme inn heller, som feks på Tusenfryd der man nesten MÅ ha planer om å kjøre alle attraksjonene om man skal legge ut for billetten :)

Skrevet

Nå som noen nevnte Liseberg, vil jeg anbefale Jernbanevognen inne på Liseberg, et koselig spisested med god mat.

Det koster 60kr for entre til Liseberg.

Gothia Towers ligger tvers over Liseberg.

Skrevet
Ellers så er Gøteborg utrolig koselig, enten man går en tur i en av parkene, sitter på kafe, tusler i Haga området eller er på pub ;)

Så enig, så enig! Eeeelsker Göteborg.... :hjerte::hjerte::hjerte: Vi har også bodd flere ganger på Gothia Towers, og det er et flott hotell! Sjekk her!

Skrevet

Takker igjen! Jeg er ikke noe tivolimenneske (blir sjøsyk bare ved tanken). Men ligger Gothia Towers i gangavstand til de beste gatene, butikkene og spisestedene? Var jo et veldig fristende hotell da! :danse:

Skrevet

Gothia er i gangavstand til sentrum-sentrum, og utenfor hotellet går trikken "hele tiden" - kollektivsystemet i Gøteborg er veldig veldig bra ;)

Skrevet

Vi bodde på Radisson SAS sist vi var der. Veldig fint! Ligger midt i gamlebyen der også, så lett å komme seg rundtomkring. Ellers får Elite Plaza Hotell også en del anbefalinger hvis du kikker på hotell.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...