Gjest guest27 Skrevet 24. august 2008 #1 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg er nøyaktig 70 cm rundt ryggen, men syns ofte at BH i 70 føles trangt. Jeg har prøvd både B og C-cup (bruker kun push-up), og føler ofte at puppene detter ut, spesielt så fort jeg bøyer meg. Det er ikke mye som mangler før det passer, men cupen dekker ikke hele vorta. Vil 75 B være større enn 70C ? 75C innbiller jeg meg blir stort. Eller hva burde jeg prøve ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 24. august 2008 #2 Del Skrevet 24. august 2008 Jenter bruker ofte for liten kopp og for stor omkrets, så jeg ville nok prøvd 70 C. Kanskje du aller helst bør gå i en skikkelig undertøysforretning og få hjelp til å finne riktig størrelse? Husk at det SKAL sitte stramt rundt, så vekten bæres på ryggen og ikke på skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Del Skrevet 24. august 2008 TS her. Bruker 70 C nå, og da detter puppene ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 24. august 2008 #4 Del Skrevet 24. august 2008 Stramt er greit, men det føles ubehagelig, og da kan det neppe være som det skal Har ingen undertøysbutikk i nærheten her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 24. august 2008 #5 Del Skrevet 24. august 2008 Ok, hva med å prøve 65 D da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. august 2008 #6 Del Skrevet 24. august 2008 65 er ikke enkelt å få tak i, da må jeg vel i undertøysbutikk, og det er hvertfall ti mil dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 24. august 2008 #7 Del Skrevet 24. august 2008 Da er det jo litt verre å hjelpe deg da. Du får ta en tur neste gang du er på de traktene, eller bestille en billig bh på nettet i en annen størrelse og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yin Skrevet 24. august 2008 #8 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Når 70 føles for stramt rundt ryggen, så blir det vel helt snurpa med 65. Endret 24. august 2008 av Yin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cathena Skrevet 24. august 2008 #9 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg er nøyaktig 70 cm rundt ryggen, men syns ofte at BH i 70 føles trangt. Jeg har prøvd både B og C-cup (bruker kun push-up), og føler ofte at puppene detter ut, spesielt så fort jeg bøyer meg. Det er ikke mye som mangler før det passer, men cupen dekker ikke hele vorta. Vil 75 B være større enn 70C ? 75C innbiller jeg meg blir stort. Eller hva burde jeg prøve ? Jeg har det samme problemet, bare at jeg bruker 75C, men jeg føler ògså da at puppene "detter ut" når jeg bøyer meg. Men når jeg tenker meg om, er det når jeg kjøper push- up. Jeg kjøpte en BH i samme merke og type bare fordi det var en sånn "t-shirt" BH, den passer helt perfekt selv om den var samme str. som den med push- up. Jeg blir aldri klok på dette med BH- størrelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 25. august 2008 #10 Del Skrevet 25. august 2008 Hva med 70D? Men jeg ville gått til en spesialbutikk for BH-er. De hjalp meg til å finne rett størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. august 2008 #11 Del Skrevet 25. august 2008 Enig med Nemesis... Og når du får hjelp en gang, er det lettere å kjøpe der du bor. Jeg vil anta at du er minst en D cup, og kanskje burde du også ha mindre omkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2008 #12 Del Skrevet 25. august 2008 Grunnen til at 70 føles ubehagelig er enten fordi du bruker dårlige bhr eller fordi det er uvandt. Du måler 70cm rundt, da skal du bruke bh med 65 i omkrets. Husk at 90 prosent av støtten skal være rundt ryggen! Grunnen til at puppene dine detter ut er både for liten skål, push up og for stor omkrets. Når du kjøper ny bh skal du begynne å bruke den på det ytterste hakket, for de vider seg ut og da kan du gå innover på hakkene. Nye bhr skal være stramme i starten, de vider seg fort ut. Du kan bruke forlengere de første gangene du bruker dem. Etter hva du forklarer så bruker du nok str 65DD eller noe der om kring. Du kan bruke 70 i omkrets selv om det ikke er optimalt, da blir det minst D cup. Lindex selger noen gode BHr i den størrelsen, men utvalget er lite. Sjekk denne siden http://www.bravissimo.com/perfectfit/getti...it/default.aspx Det er også en filmsnutt og bilder som forklarer. Bravissimo.com og Figleaves.com selger BHr i vansklige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå