kaprifolen Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Noen som vet hvor man får tak i fotoalbum med "sølv"-forside? Typ sånt man kjøper til dåpsbarn, men uten bamser og lekeklosser osv... Ønsker meg et fint album vi kan sette inn bryllupsbilder i, siden jeg dessverre ikke er noen scrapper... Legger inn en link her, men ønsker meg som sagt noe som ikke bærer preg av å være et banrealbum.. album
kaprifolen Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2008 Kan noen flytte denne til "hobby", og se om de kan hjelpe meg?
livbåten Skrevet 25. august 2008 #3 Skrevet 25. august 2008 Da vil jeg tro du må til gullsmeden. De pleier ha sånne fine album
kaprifolen Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 (endret) Ja, har prøvd litt der.. Men i den ene gullsmeden her i byen sa de at de også sliter med å få tak i det for tiden.. At det var mer vanlig før... Endret 25. august 2008 av kaprifolen
Licota Skrevet 27. august 2008 #5 Skrevet 27. august 2008 På stovnersenteret har dem det. Hvis du bor i Oslo. Både på Bjørklund og på en annen gullsmedbutikk som jeg ikke husker hva heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå