Gå til innhold

i. d. get started kitene...

Anbefalte innlegg

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg tenkte å forsøke dette, så jeg har kjøpt meg et kit på nett, men så lurer jeg bare på hvor mye det egentlig er i hver krukke? Har jeg det en stund, eller er det bare noen få påføringer?

Gleder meg uansett til å prøve mineral sminke, har jo hørt mye bra om det nå! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kiten jeg i min tid kjøpte inneholdt vel en 2 grams krukke med foundation i den fargen jeg måtte ha, og den varte LENGE!

Skrevet

Jeg har akkuart bestilt meg get started kit fra ID. Betalte 225 kroner for det på ebay..så hvis du skal kjøpe på internett.Lønner det seg å gjøre det der :Nikke:

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
Jeg har akkuart bestilt meg get started kit fra ID. Betalte 225 kroner for det på ebay..så hvis du skal kjøpe på internett.Lønner det seg å gjøre det der :Nikke:

Men hvor mye frakt, moms og tollavgift kommer i tillegg?

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet
Jeg tenkte å forsøke dette, så jeg har kjøpt meg et kit på nett, men så lurer jeg bare på hvor mye det egentlig er i hver krukke? Har jeg det en stund, eller er det bare noen få påføringer?

Gleder meg uansett til å prøve mineral sminke, har jo hørt mye bra om det nå! :)

Hvor bestilte du den fra?

Gjest Cathena
Skrevet

Jeg bestilte bare på QXL, tenkte faktisk å kjøpe på en av disse andre shoppesidene, men så ble det bare til at jeg kjøpte det der.

Skrevet

Frakten kommer helt an på selgeren.Selv betalte jeg 12 dollar i frakt..har ikke mottatt pakken enda, men det lønne seg jo uansett. Kan jo også kjøpes på feks: lookfantastic.com..mn da kommer det på rundt 450 kr + frakt ;)

Ebay er genialt..har kjøpt medium beige foundation fra id der også, den kom på 130 inkl.frakt :jepp:

Gjest Cathena
Skrevet (endret)

Jeg fikk pakken idag! :hoppe:

Jeg synst jeg fikk utrolig mye for pengene, fargevalg var jeg ògså heldig med. Tror jeg iallefall, har bare prøvd den ene fargen, kanskje litt gul, men det var det den skulle være, så kanskje den andre som ikke skulle være så gul passer bedre. Kostene røyter litt, men regner med det er bare litt i begynnelsen, av erfaring. Det var mye oppi de synst jeg.

Så nå håper jeg bare at jeg ikke reagerer på dette, jeg vil ikke se verre ut enn jeg allerede er. Men uansett, så må jo dette være bedre for huden enn alt det andre jeg dynker meg i! :ler:

Endret av Cathena
Skrevet

Så moro! :-D Lykke til med utprøvingen!

Skrevet

Heia bestilte ID get started kit på ebay i dag etter at jeg hadde vært på hudpleiesalong og parfymeri og sjekka fargen jeg må ha.Utrolig nok sa begge samme,det er ikke ofte.I den vanlige boksen holder det til ett år! i de små vet jeg ikke men vil tro de varer noen mnd.Der er jo ikke mye enn trenger.Men isteden for og dra av hele tapen som er over hullene så er det lurt å åpne bare ett par hull med nål så slepper man og drysse ut så mye.Skal bli morro å teste.

Skrevet
Jeg fikk pakken idag! :hoppe:

Jeg synst jeg fikk utrolig mye for pengene, fargevalg var jeg ògså heldig med. Tror jeg iallefall, har bare prøvd den ene fargen, kanskje litt gul, men det var det den skulle være, så kanskje den andre som ikke skulle være så gul passer bedre. Kostene røyter litt, men regner med det er bare litt i begynnelsen, av erfaring. Det var mye oppi de synst jeg.

Så nå håper jeg bare at jeg ikke reagerer på dette, jeg vil ikke se verre ut enn jeg allerede er. Men uansett, så må jo dette være bedre for huden enn alt det andre jeg dynker meg i! :ler:

Heia nå er det jo gått noen dager er du førnøyd? Jeg har au bestillt men går nok ett par uker før jeg får det,kan nesten ikke vente...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Det holder seg matt og like flott hele dagen! :) Jeg har jo ògså en del urenheter jeg vil dekke over, òg det fikser den fint. Mineral Veil synst jeg var et flott produkt med tanke på avslutning, òg det kan sikkert være denne som gjør at huden holder seg matt.

Nå kommer jeg alltid til å holde meg til mineral sminke, ID sin funker bra for meg! :jepp:

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd! Det holder seg matt og like flott hele dagen! :) Jeg har jo ògså en del urenheter jeg vil dekke over, òg det fikser den fint. Mineral Veil synst jeg var et flott produkt med tanke på avslutning, òg det kan sikkert være denne som gjør at huden holder seg matt.

Nå kommer jeg alltid til å holde meg til mineral sminke, ID sin funker bra for meg! :jepp:

Så bra da, det var gøy å høre.Ja du vet man blir jo hekta så må vel ha noe skygge og div au da etterhvert da hvis det faller i smak.Kan jo nesten ikke vente..åååå

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Et tips er faktisk å bruke mineral veil under foundationen i stedet for oppå. Den fungerer da som en primer, og får sminken til å sitte lenger, samtidig som den matter ned, men uten å gi et like "melete" resultat som hvis du bruker den som det siste laget.

Du kan også blande flere farger slik at du får en farge som er perfekt for deg. :)

Endret av Deception
Skrevet
Et tips er faktisk å bruke mineral veil under foundationen i stedet for oppå. Den fungerer da som en primer, og får sminken til å sitte lenger, samtidig som den matter ned, men uten å gi et like "melete" resultat som hvis du bruker den som det siste laget.

Du kan også blande flere farger slik at du får en farge som er perfekt for deg. :)

Ok gøy med tips og der sa du det:Melete.Det er det styggeste jeg ser.Må være sånn at alle stygge flekker,merker ja, du sjønner forsvinner og at huden blir jevn.det er min hensikt.Ja og ikke melete hehe.

Skrevet

Heia ja nå sitter jeg å venter på test av mineralpudder på tv2 hjelper deg.I Woman kom jo youngblood som nr.1 og i.d. og en annen på nr.2.Håper de tester i.d. her.Blir spennende..

Skrevet

Jah, at i.d vant, var ikke en bombe for min del! :) de testet jo ulike merker, synst det var greitt at de tok med de billige ògså.

Skrevet
Jah, at i.d vant, var ikke en bombe for min del! :) de testet jo ulike merker, synst det var greitt at de tok med de billige ògså.

Ja det syntes jeg også hadde håpa de test Max Faktor også er ikke det Jan Thomas merke? Hadde vært morro å sett hvordan det kom ut..Ja,du var sikker men jeg har jo så uflaks innimellom at hadde jo en stygg anelse at det skulle være "bad"på en eller annen måte..hehe. Men nå må den bare komme snart arrg..merklig hvor utolmodige man blir når man venter på noe :-)

Skrevet
Ja det syntes jeg også hadde håpa de test Max Faktor også er ikke det Jan Thomas merke? Hadde vært morro å sett hvordan det kom ut..Ja,du var sikker men jeg har jo så uflaks innimellom at hadde jo en stygg anelse at det skulle være "bad"på en eller annen måte..hehe. Men nå må den bare komme snart arrg..merklig hvor utolmodige man blir når man venter på noe :-)

Haha, sånn er det. Går sikkert bra, men jeg tror det er viktig å lære seg teknikken ved påføring, har nok mye å si når det kommer til resultat. Jeg tror jeg fikk teknikken med en gang, siden jeg ble fornøyd.

Max Factor har jo ikke kommet sånn skikkelig ut enda med mineralsminken, med andre ord, de har vel nylig fått det i hyllen, er sikkert derfor de ikke testet det.

Men, gi en lyd her når du har fått dette, òg fortell! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...