Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Det ble slutt for 2 mnd siden. Han mistet følelsene for meg. Har vært venner etter det og truffet hverandre noen ganger. Nå har han begynt å date andre jenter. Jeg har valgt å avslutte vennskapet fordi jeg synes det er vanskelig når han treffer andre. Han klarer å gå videre samtidig som vi er venner. Det klarer ikke jeg. I dag fikk jeg melding. Han skrev at han savnet hunden. Han syntes det var urettferdig og trist at han ikke får se hunden mer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke ha mer kontakt med han, men det må jeg hvis han skal treffe hunden. (Hunden er min. Jeg kjøpte hunden før vi flyttet sammen.)
Rosalie Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Bare la være å svare han. Han har ingen rett til å trenge seg på livet ditt på den måten.
Sekretæren Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hunden er din, som du sier. Det er ikke et barn, og han har ikke samværsrett. Du må ikke noe som helst. Du bestemmer.
Purple Basil Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Hvis hunden er din har han jo ingen rettigheter i forhold til den, og den er jo din. Så drit i typen din. Det er deg selv du må tenke på!
Gjest78 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Enig med de andre her. En hund er ikke et barn, den greier seg fint uten et menneske som har vært en del av livet dens en stund. Eksen din har som sagt heller ikke samværsrett, og må akseptere at hunden er en del av livet han valgte bort da han valgte bort deg.
thapara Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Eventuelt kan du bruke han som hundepasser når du reiser bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå