Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #1 Del Skrevet 3. juni 2003 Hjelp! Jeg trenger tips til hvordan jeg skal slutte å svette! Har alltid hatt problemer med dette, spesielt på hender og føtter. Er ekstra ille når jeg skal i selskaper, og nå skal jeg i bryllup! Mister helt lysten på å gå, jeg. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. juni 2003 #2 Del Skrevet 3. juni 2003 Det finnes en veldig god fotdeodorant som ikke husker hva heter akkurat nå (sikkert noen andre som kommer på navnet!), ellers kan talkum og ekstra skift strømper være en god ide. Talkum kan du jo også bruke på hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 3. juni 2003 #3 Del Skrevet 3. juni 2003 I avisa Tromsø står det i dag om en ny teknikk som bl.a. blir utført på universitetssykehuset her av Louis de Weerd og Odd Petter Elvenes. De behandler folk med store svetteproblemer ved hjelp av Botox. Hvis du har store problemer kan du jo ringe å be om å få snakke med en av de? (De kaller forresten sykdommen for hyperhidrose) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 3. juni 2003 #4 Del Skrevet 3. juni 2003 Når det gjelder føtter så er jeg i nesten samme båt... jeg er så utrolig varm på beina hele tiden, men jeg svetter heldigvis ikke så mye.... Men uansett så bruker jeg en kjølende fotkrem fra Gewohl. Jeg mener du får kjøpt den på apoteket. Husker ikke akkurat hva som er i den, men det står at den er kjølende utenpå, mener jeg. Du kan jo prøve, det funker for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 3. juni 2003 #5 Del Skrevet 3. juni 2003 Ellers kan man prøve Yerka. Den kan brukes overalt (tror det står så på pakka)! Jeg har riktignok bare prøvd under armene, men med forbløffende resultater. Vidundermiddel :D Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisabella Skrevet 4. juni 2003 #6 Del Skrevet 4. juni 2003 Hvad er Yerka, og hvor kan man kjøpe det...? Hørtes veldig lovende ut.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 4. juni 2003 #7 Del Skrevet 4. juni 2003 Yerka er en antiperspirant som kan brukes over hele kroppen. Fåes kjøpt i parfymerier som f.eks. Vita, og jeg tror du også får tak i det på apoteket. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. juni 2003 #8 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg vet at scholl også har ulike produkter mot svette på beina. Hør på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er tidligere tråder om Yerka: Svetting - under armene Virker Yerka fremdeles? Yerka Svette! Spørsmål ang. Yerka Jeg svetter og jeg svetter Yerka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå