Gå til innhold

14. juni bruder


Tigerlilje

Anbefalte innlegg

Ser at det er endel her som skal gifte seg 14. juni. Begynner dere å få alt i boks, og hvordan går det med nervene?

Nå begynner ting å falle på plass her. Fikk levert sangheftet til trykking idag. Min kjære satt oppe hele natta med finpuss av bordkartet, og det måtte fikses på igjen idag morges, da vi plutselig fant ut at det var en søyle midt i lokalet, som gjorde at vi måtte ta bort et bord. STRESS!! Men det ordnet seg heldigvis til slutt.

Vi skal i samtale med presten imorgen, og da skal vi også få sendt avgårde kirkeprogrammet til trykking. Må bare høre om presten har noen innvendinger...

Kjolen min er på plass med alt tilbehør. Har hatt endel problemer med å finne BH som passet, da jeg ikke får det korsettet som jeg egentlig skulle ha. Det kommer visst ikke før i slutten av måneden. Endte opp med min "faste" BH, som ikke passet helt bra, men som kommer til å gjøre det etter at brudesalongen har sydd den inn i kjolen min.

Her er forresten bilde av kjolen

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/4images...?image_id=35!!!

Ellers er det vel stort sett bare sånne ting som ikke kan ordnes før rett før som gjenstår. Har helt sikkert glemt noe, så vi får ta en ekstra kikk på planleggingslista vår.

Jeg har faktisk ikke noe særlig nerver, tror forloveden min er mer stressa enn meg. Jeh tror jeg gjorde unna det for noen måneder siden med masse rare drømmer og pes rundt påsketider. Nå bare gleder jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superromantisk og flott kjole! Ønsker deg lykke til med de siste forberedelsene og ikke minst Den Store Dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Jeg falt fullstendig for kjolen med en gang jeg så den, og er overlykkelig over at den passet. Liker spesielt perlebroderiene og de avtagbare armene. Det eneste som er litt kjipt er at de sitter fast med trykknapper slik at jeg må være veldig forsiktig når jeg beveger på armene, men jeg har jo ikke tenkt å gjøre så utrolig mange krumspring :lol:

Tenkte at jeg skulle ta av armene under fotograferingen, slik at jeg får noen bilder med armer, og noen uten. Litt praktisk å spise uten av broderiene detter ned i maten og tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det meste i boks: http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html

Takk og lov for at vi har gjort så mye tidligere! De siste 2 ukene har det ikke blitt gjort noenting med bryllupet på grunn av spontanabort, sykehus og operasjon.

Nettopp av den grunn har signaturen min endret seg.

Lagt til:

Og jaggu fant ikke bissevoffsen min ut at hun skulle bli syk. Regner ikke med at hun ville det, men hun sjangler rundt og er helt fjern i alle fall. Vi var 2 timer hos veterinæren rundt midnatt og tok masse tester og røntgen uten at de fant noe annet enn småindikasjoner på flere ting (slag, lite hvite blodlegemer, blod i urinen, forkalkninger i ryggen, dårlig reaksjon på venstre pupille, lav kroppstemperatur, luft i tarmene, vondt i magen). Så her må vi sove skift i natt.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 14 juni bruder.

Ja nå er det bare dager igjen, det er litt rart å tenke på.Alt har vært litt fjernt, liksom så lenge til.Å nå er dagen snart her.det er helt utrolig hvor fort tide har gått!!! Vi har jo planlagt dette i over ett år, å er veldig gla for at jeg har vært tidlig ute med det meste. Det er utrolig mange små detaljer som skal på plass nå når det er så kort tid igjen.Da er jeg gla for at bordkort ,sang hefter, bordplan ,kakelister etc.er gjort unna for en måned siden.For dette er tidskrevende saker som trenger gjennomtenking,å det ville blitt et alvorlg stress hvis det skulle komme oppå alt annet nå.

Føler at jeg har kontroll ,men begynner å få litt prestasjonsangst, men det er vel vanlig tenker jeg!!!!

Er bare lykkelig for at jeg nå skal gifte meg med min beste venn& kjæreste, det er jo det som er det viktigste!!!!!!

Lykke til alle sammen, vi får vel møtes her uti neste uke å utveksle tanker om den store dagen som kommer !!!

Hilsen spendt 14junibrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff 14062003, høres ut som om du har fått nok ulykke for et helt tiår nå den siste tiden før bryllupet!

Håper du får en fantastisk dag allikevel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...