suri Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jenta mi var nesten 3 år før vi tok henne med på sirkus.
Polly Ester Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Eldste min var på sirkus da han var 5-6-7 år eller noe sånt, han likte det ikke. Mellomste min var på sirkus da han var rundt 5 år. Han "gjennomskuet" klovnene og syntes det var kjempeteit at de jukset med murstein av isopor - og sa høyt og tydelig i fra om det også. Yngste har ikke vært på sirkus, og hvis jeg får bestemme så skal hun heller ikke på sirkus.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Nå spurte ikke TS hva folk her mener om sirkus heller da... Mine har vært på sirkus en gang, og da var de 3 og 7 år. Fenget ikke i det hele tatt.
Gjest kaffedama Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Med spørsmålet tenkte jeg mest på om/når det fenget ja. Har selv litt blandede følelser for sirkus... Men blei nysgjerrig etter å ha gått forbi masse glade unger som rant ut fra Sirkus Merano på Tøyen i går.
Polly Ester Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Kanskje de var glade fordi det endelig var over?
Gyda Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Min sønn var på sirkus for første gang da han var nesten 2 år - han likte det da. Mye lys og lyd. Året etter - da han var nesten 3 år - elsket han det. I år hadde vi ikke anledning når sikuset var i byen - desverre. Og han spør innimellom om det er lenge til sirkus kommer hit igjen... Så ja - han skal få seg en tur neste vår også.
Helen Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest *Mim* Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Har hatt med femåring som likte det - og seksåring som ble redd. Ikke noe å stresse med, spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Jeg var på sirkus første gang da jeg var 2,5. LDa likte jeg det visst, bortsett fra klovnene. Fikk ri på elefanten, var vel mest det jeg likte. Da jeg var 5 var jeg der igjen, og gråt hele tiden. Syntes folk så skitne og oversminket ut, likte ikke at dyrene ble utnyttet og fremdeles var klovnene fæle. Ikke vært på sirkus etter det, og mine barn skal aldri på sirkus.
Helen Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Sirkus er menneskers egoistiske interesse, der dyr blir misbrukt til de grader. Og dette blir vel tredje gang at moderator sletter det jeg skriver for det er jo forferdelig fakta å komme med. Mine barn har aldri vært på sirkus og de syns det er like forkastelig som jeg gjør. Man har andre alternativer som gjør barn glade. Feks kino, teater og vil vite senteret.....for å nevne noen. De spør ikke engang om å dra. Min venninne hadde gratisbilletter en gang men ingen av mine fikk gå. Og de bryr seg ikke om det. Tolvåringen min sier at hun aldri vil en gang finne på å dra for det er unaturlig og merkelig sånn som de stakkars dyrene må holde på for å tilfredsstille våres behov.
Tusenfryd Skrevet 25. august 2008 #13 Skrevet 25. august 2008 Min snart-treåring var på sirkus i helgen og elsket det. Grunnen til at vi dro var en veldig interesse for elefanter i sommer. Men det meste fenget i grunnen, hester og hunder. Men uten at ts har bedt om noen mening om sirkus, synes jeg nok elefanter generelt har svært triste øyne og egentlig burde vel sirkusdyr vært avskaffet... men vi kommer nok til å besøke dyreparker etc etterhvert også. Om dyr er i bur eller har gule glitreluer på seg er i min verden det samme. Drømmen er jo alltid å besøke urørt natur og dyr i sitt naturlige element - emn sånn er det ikke for de fleste. Så ja, mitt barn elsket det, kompisen som var med på samme alder hadde ikke samme interessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå