Tussi! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har laget en adventskalender som jeg tenkte nevøen min skal få til 1.desember. Men vil da gjerne også henge på små pakker til han. Tenker sånn småting som er kjapt og enkelt og billig og lage. Kanskje ikke bare ting som han syns er dirkte morsomt, men også praktiske ting som foreldre blir glad for. Som små søte sokker, en lue og sånn ting.
MarianneE Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 For det første: Du må være verdens snilleste tante! Heldige lille gutten!!! Nå burde jeg hatt masse svar siden jeg har en 1åring. La meg tenke: *Badeleke *sokker *body (fåes billig på H/M) *Lekebiler (litt store såklart) *Ball (lykke til med innpakninga!) *Pekebok *Smokk *Smokkeklype *Luer *Liten bamse Øh... det var det jeg kom på i farta
Arielle Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 (endret) -På garnstudio.no har de oppskrifter på luer,skjerf, votter og sokker til de små. En lue som var superenkel å lage er denne: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppsk...=23&lang=no Hvis du lager den i en annen farge, uten blomst passer den fint til gutt også. Dusken kan evnt droppes. Jeg brukte ett nøste Eskimogarn som koster ca 22 kr. (highlandergarnet finnes ikke lengre). -Hvis du kjøper en body på HM, kan du dekorer den på et vis. Skrive,tegne eller stemple noe morsomt på den. Feks: "verden hadler faktisk bare om meg", "hjerteknuseren", pappaen min er sterkere enn pappen din" osv. Eller navnet hans. -Dekorer en boks eller skoeske med decoupage og scrapping som han kan ha minner oppi. Dåpsgaver, dåpsattest, tenner han mister, spesielle kosedyr osv. Endret 30. august 2008 av Arielle
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg holder akkurat på med samme prosjektet selv, bare til litt større barn. Strikker blant annet en kjempesøt skilpadde som jeg fant oppskriften til her. Der er det også en veldig søt sopprangle, som vel må passe til alle som liker å lage lyd, ikke bare babyer Jeg har også tenk til å strikke denne luen. Sett noe så søtt som den lille fotomodellen der? :rødme: Ellers synes jeg det med å dekorere billig tøy var kjempelurt, der har man jo nesten uendelige muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå