Gjest Fisk73 Skrevet 24. august 2008 #1 Del Skrevet 24. august 2008 Hei Jeg har egentlig materialpakken til en bunad liggende, men hjelpe meg, det tar tid før jeg setter igang... Derfor lurte jeg faktisk på å kjøpe bunaden... Ser det er flere som tilbyr bunad, og jeg setter pris på å ha noe som er skikkelig. Ser at Alt i bunader tilbyr bunader til ikke en helt ublu pris. Ja, jeg vet at bunader koster, men jeg er også ganske sikker på at Husfliden har skrudd prisene litt mer opp enn nødvendig. Er det noen som har erfaring med Alt i bunader, eventuelt andre som kan tilby bunader? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 25. august 2008 #2 Del Skrevet 25. august 2008 Hold deg hvertfall langt unna Norske Bunader. De har en kommende rettssak mot seg for misbruk av opphaveretten til mønstre osv. I det hele tatt er den bedriften meget omstridt. Hvis du vet hvilken bunad du skal ha kan jeg hjelpe deg med å finne frem til noen systuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå