Gjest me Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei! Tiden går sååå sakte når man er i avstandsforhold. Skal se personen om en mnds tid, men syns det er for lenge, og vil dra før. Hvordan går man frem? Personen er egentlig veldig opptatt i mnd som kommer. Føler bare at hele forholdet går i vasken dersom vi ikke møtes nok..
Gjest Tigress Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Eg trur ikkje du vil tene noko på å reise før dersom partnaren din er oppteken, truleg vil det berre bli stress... Men til di trøyst så venjer ein seg faktisk til å vere aleine i lange periodar, vel og merke så sant ein har noko å drive med, dei første dagane er kjipe, så går det over til å bli ei vane. Det er ikkje noko som seier at ein MÅ sjå kvarandre heile tida for at forholdet skal vare, prøv å sjå det slik at de slepp å sjå kvarandre i den keisame kvardagen, og får gledja av kvarandre berre når de sjølv verkeleg er hovudprioritet. Kvardagane kjem tidleg nok likevel.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Har hatt avstandsforhold selv, der var vel maks tid uten hverandre 3 uker eller så. Hvordan løste vi det? Telefon, sms, msn Sendte også brev, det er litt mer personlig. Gikk i butikken og handlet en liten gave eller to til ham, så følte jeg at tiden gikk litt raskere. Aktiviserte meg med venner og var mye sammen med ei i sammme situasjon. Det gikk fint, og det var alltid bra når vi endelig så hverandre. Det er ikke alltid like gøy, men er det verdt å holde ut for så klarer man det.
Gjest me Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar. Personen er i utlandet, så vi har blitt enig om at vi ikke skal ha noe kontakt over sms eller telefon, men snakker på skype, msn og mail. For min del kunne vi gjerne snakket mer på telefon. For det er viktig å holde kontakten regelmessig for at følelsene ikke skal forsvinne, det har jeg erfart tidligere, så vil passe på at det ikke skjer igjen.
Nabodama Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Bare nysgjerrig, men hvilket land bor han i?
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Min erfaring er at avstandsforhold er veldig vanskelig å få til. I en kortere periode går det greit, men hva så? Hva med fremtiden? Skal man bare kunne ha noen stjålne dager med hverandre innimellom? Jeg skal personlig prøve å unngå slikt for all fremtid. Jeg har blitt veldig sliten av det. "Fast fisk" i rimelig nærhet, er å foretrekke. Lykke til om dere alikevel ønsker å forsøke. Det kan gå bra.
Jade Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Mange avstandsforhold er vel pga skolegang. Og at de har tenkt å flytte sammen/nærmere når de er ferdig med utdannelsen (hvis de fortsatt er sammen). Da har man jo noe man kan se frem til - at det bare er midlertidig. Med mindre en av dem skal bli sjømann eller jobbe i nordsjøen el.l. da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå