Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Dette høres nok relativt kjedelig ut, men jeg trenger en hobby og jeg vet ikke helt HVA jeg skal fylle dagene mine med. Jeg har full jobb, trener 4-7 dager i uka og er frivillig i en veledighets organisasjon ca 30 timer i mnd, men jeg trenger fortsatt noe mere å fylle dagene mine med. Har prøvd dykking, det gav meg ikke noe. Har prøvd kampsport, det var ikke noe. Har vurdert kiting og rafting, men for øyeblikket er ikke suget der. Så det jeg da lurer på, finnes det en eller annen fin side med masse forslag til hobbyer? Sånn hobbyleksikon? Jeg må liksom ha en hobby til (som tar mye tid) eller så blir det tv titting, og det er ikke akkurat første valget på lista over "hobbyer". Takker for alle forslag. :D
Gjest -Maggie- Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jøss, du var jammen en aktiv sjel (kan jeg spørre deg hvor du får energien din fra? )! Jeg vet ikke om noen nettside, men jeg vet det finnes en tråd her på KG med mange forslag. Noen andre som husker hva den heter eller hvilken bruker som startet den, så det går an å søke den opp? Det er ihvertfall en person som gjerne vil ha en ny hobby, hvor masse folk har svart hva de selv har holdt på med og driver med. Kanskje du finner noe der?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Jøss, du var jammen en aktiv sjel (kan jeg spørre deg hvor du får energien din fra? )! Jeg vet ikke om noen nettside, men jeg vet det finnes en tråd her på KG med mange forslag. Noen andre som husker hva den heter eller hvilken bruker som startet den, så det går an å søke den opp? Det er ihvertfall en person som gjerne vil ha en ny hobby, hvor masse folk har svart hva de selv har holdt på med og driver med. Kanskje du finner noe der? Hmm, jeg bare ser ikke på TV. Får nok av energi av å ikke gjøre det Liker å fylle dagene med noe mere enn tv Vel jeg tar en grundigere titt her i forumet (tok en overflatisk en før jeg lagde tråd). Takker for reply.
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Hei! Jeg foreslår at du tar en tur innom en Panduro-butikk hvis du har en der du bor. Der har de masse forskjellig, kanskje du får inspirasjon der? Eller titt i Panduro-katalogen. Den fåes gratis i butikken, muligens sender de også. Panduro har også enn nettside, husker ikke adr, men søk på "Panduro". På nettet og i katalogen får du oversikt over de ulike hobbyene (håndarbeide), se om du liker noe der!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Dette høres nok relativt kjedelig ut, men jeg trenger en hobby og jeg vet ikke helt HVA jeg skal fylle dagene mine med. Jeg har full jobb, trener 4-7 dager i uka og er frivillig i en veledighets organisasjon ca 30 timer i mnd, men jeg trenger fortsatt noe mere å fylle dagene mine med. Har prøvd dykking, det gav meg ikke noe. Har prøvd kampsport, det var ikke noe. Har vurdert kiting og rafting, men for øyeblikket er ikke suget der. Så det jeg da lurer på, finnes det en eller annen fin side med masse forslag til hobbyer? Sånn hobbyleksikon? Jeg må liksom ha en hobby til (som tar mye tid) eller så blir det tv titting, og det er ikke akkurat første valget på lista over "hobbyer". Takker for alle forslag. :D Tja.. aner jo ikke hva slags person du er, eller om du kunne tenke deg en "stille" hobby eller en mer aktiv, men her er noen: -dansing (swing.. salsa.. jazzballett.. klassisk.. afrikansk.. indisk.. breakdance.. magedans.. etc?) -smykkelaging? -lage papir? -scrapbooking? -fotografering? -kortlaging? --kapoeira (kanskje ikke helt tingen hvis ikke kampsport var noe for deg...)? -lære deg et nytt språk? -reiki-healing? -rosemaling? -tredreiing? -keramikk? -fjellklatring? (evt inne-klatring) -kajakpadling -spille et instrument? -synge i kor? -jobbe som støttekontakt (kanskje ikke en hobby, men?) -studere noe (ta fag på universitets-/høyskolenivå?) - eller SLAPPE AV LITT, hehe, virker som du har maaaaaange baller i lufta? Hvis ikke, kan du jo bare gifte deg eller få et barn eller tre... ¤bær over med meg, kunne ikke dy meg.. ikke ta det så seriøst¤ Uansett... Lykke til! Hilsen en dau saccosekk som er misunnelig på all energien din
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2008 #7 Skrevet 29. august 2008 Takker takker for alle svar. Pr nå så står å lære seg spansk, kinesisk eller japansk øverst på lista. Capoeira hadde også vært utrooooolig tøfft, men jeg er ikke så myk. Skal lese linken som siste sendte i helga og fundere masse. Tusen takk alle sammen
Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Takker takker for alle svar. Pr nå så står å lære seg spansk, kinesisk eller japansk øverst på lista. Capoeira hadde også vært utrooooolig tøfft, men jeg er ikke så myk. Skal lese linken som siste sendte i helga og fundere masse. Tusen takk alle sammen Takk for at du fikk meg til å føle meg som en lat potetsekk i sofaen, og takk for inspirasjonen til å prøve å ikke være det lenger:p
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Dette høres nok relativt kjedelig ut, men jeg trenger en hobby og jeg vet ikke helt HVA jeg skal fylle dagene mine med. Jeg har full jobb, trener 4-7 dager i uka og er frivillig i en veledighets organisasjon ca 30 timer i mnd, men jeg trenger fortsatt noe mere å fylle dagene mine med. Har prøvd dykking, det gav meg ikke noe. Har prøvd kampsport, det var ikke noe. Har vurdert kiting og rafting, men for øyeblikket er ikke suget der. Så det jeg da lurer på, finnes det en eller annen fin side med masse forslag til hobbyer? Sånn hobbyleksikon? Jeg må liksom ha en hobby til (som tar mye tid) eller så blir det tv titting, og det er ikke akkurat første valget på lista over "hobbyer". Takker for alle forslag. :D Jeg vil foreslå massering av meg som hobby:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå