Gå til innhold

Trenger litt kvinnelig hjelp!

Gjest forvirret_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret_gjest

Traff ei jente forrige helg. Vi rota litt, og hadde det veldig hyggelig. Fikk melding dagen etter hvor hun sa hun synes det var koselig osv. Hun legger meg også til på MSN samme dag, og vi chatter hyggelig hele kvelden, men hun er veldig lite interessert i å snakke om hva som skjedde dagen før, virker det som. Det er veldig vanskelig å komme inn på henne. Allikevel spør hun meg om bilder, webcam osv. De neste 2-3 dagene sender hun meldinger om alt mulig. På et tidspunkt spør jeg henne hva hun egentlig tenker om meg, siden hun ikke gir noen klare tegn. Hun sier at hun synes jeg er søt, men at hun ikke kjenner meg, og derfor ikke kan si noe mer. Hun sier også at hun gjerne vil treffe meg igjen senere, og bli bedre kjent.

Dagen etter dette igjen sier hun at hun har lyst til å møte meg neste uke, og vi blir enige om å gjøre det. Dette var på onsdag, og nå har jeg ikke hørt fra henne siden. Det vil si, jeg sendte et par meldinger i går som hun svarte på, men fikk liksom ikke noe "interessant" ut av henne. Hun svarer liksom aldri ordentlig på meldinger. Det gjorde hun ikke i starten heller.

Jeg tenker på henne 90% av den våkne tida mi, og sliter med å få sove pga. henne. Kanskje drøyt å si jeg er forelska, men er neimen ikke langt fra.

Er dette normal oppførsel fra hennes side? Skjønner ingenting, og holder på å bli gal! Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det drøyt å si at du er forelska? Virker jo som at du er det og er vel ikke noe galt i å være det?

Jeg vet ikke hva for noen gode råd jeg skal gi deg annet enn å være der og svare når hun sender meldinger. Du kan jo foreslå å treffes igjen, kanskje spiller hun litt kostbar bare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret_gjest

Dette ble litt rotete, men synes hun virker litt uinteressert. Får liksom ikke noe ordentlig kontakt med henne på MSN eller SMS. Hun svarer, men ikke noe mer. Men så var hun litt rar på dette området før også, og det er nettopp det som gjør det så forvirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret_gjest
Hvorfor er det drøyt å si at du er forelska? Virker jo som at du er det og er vel ikke noe galt i å være det?

Jeg vet ikke hva for noen gode råd jeg skal gi deg annet enn å være der og svare når hun sender meldinger. Du kan jo foreslå å treffes igjen, kanskje spiller hun litt kostbar bare. ;)

Neida, er ikke noe galt i å være forelska, men kan man virkelig bli forelska etter å ha møtt en person én gang? Mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere blitt enig om å møtes i neste uke. Da synes jeg du skal la være å ta kontakt med henne til du sender henne en melding med når og hvor dere skal treffes. Helt konkret altså. Og om det ikke passer for henne,så spør henne konkret om tidspunktet det passer for henne.

Ikke "bruk deg opp" på småmeldinger nå som du ikke kjenner henne så godt enda - det fører oftest bare til misforståelser og å gjøre det hele mindre spennende :)

Synes jeg da ;) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke_lenger_SÅ_forvirret_gjest
Nå har dere blitt enig om å møtes i neste uke. Da synes jeg du skal la være å ta kontakt med henne til du sender henne en melding med når og hvor dere skal treffes. Helt konkret altså. Og om det ikke passer for henne,så spør henne konkret om tidspunktet det passer for henne.

Ikke "bruk deg opp" på småmeldinger nå som du ikke kjenner henne så godt enda - det fører oftest bare til misforståelser og å gjøre det hele mindre spennende :)

Synes jeg da ;) Lykke til :)

Takk for godt svar, og jeg ser så godt hva du mener når du skriver det nå. Var nok litt for trøtt/sliten/forvirret i går natt, men skal ta tipset ditt seriøst, og ikke ta kontakt før evt. noe konkret skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...