Gå til innhold

Det er viktig å kunne presentere mat på en fin måte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang har KG bilde av mat på forsiden, i feil innpakning. Kunne det være en tanke å starte med mer profesjonell visuell presentasjon av maten?

Greit at dere har sluttet med plastemballasje men også det som nå pr i dag er på forsiden har sett sine bedre dager...hva med mer eleganse og stil på måten maten her presenteres på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan på en måte se for hjemmesnekret ut...må det være slik eller?

Skrevet

Det blir litt mye gulbrun gratinert og sausete mat i form, ja :fnise: De burde vist maten på tallerken, i hvert fall gjennomskåret så vi så hvordan den ser ut under stekeskorpa. Og gjerne med tilbehør i farger...

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet
Det blir litt mye gulbrun gratinert og sausete mat i form, ja :fnise: De burde vist maten på tallerken, i hvert fall gjennomskåret så vi så hvordan den ser ut under stekeskorpa. Og gjerne med tilbehør i farger...

Og hvorfor klarer de ikke det..? :)

Skrevet

Fælt til klaging på dere da.

Forumet er gratis. Det er ingen som tvinger dere til å se på bildene eller lese oppskriftene. Dessuten skjønner jeg ikke helt hva dere klager sånn over, synes bildet var helt ok. Ikke fantastisk, men helt ok. Det er uansett ikke bildet jeg skal spise om jeg velger å prøve oppskriften.

Skrevet
Fælt til klaging på dere da.

Forumet er gratis. Det er ingen som tvinger dere til å se på bildene eller lese oppskriftene. Dessuten skjønner jeg ikke helt hva dere klager sånn over, synes bildet var helt ok. Ikke fantastisk, men helt ok. Det er uansett ikke bildet jeg skal spise om jeg velger å prøve oppskriften.

Vel, for å være kverulerende..

Når man går inn på siden, så skal det mye til for å unngå å se bildene x]

Men uansett.

Jeg er enig med deg. De er ikke fantastiske, men helt ok. Og man skal jo som sagt ikke spise bildet.

Synes på en måte det er greit at de presenteres på den måten jeg. Det er vel de færreste som orker å ordne med en skikkelig presentasjon hver gang de skal lage middag.

Skrevet

Presentasjon er og blir viktig selv om ingen tvinger en til å være her eller å spise bildene. Nordmenn er håpløse potetsekker.

Skrevet
Nordmenn er håpløse potetsekker.

Ja, alle sammen. :regn:

Skrevet
Vel, for å være kverulerende..

Når man går inn på siden, så skal det mye til for å unngå å se bildene x]

Men uansett.

Jeg er enig med deg. De er ikke fantastiske, men helt ok. Og man skal jo som sagt ikke spise bildet.

Synes på en måte det er greit at de presenteres på den måten jeg. Det er vel de færreste som orker å ordne med en skikkelig presentasjon hver gang de skal lage middag.

Men se da:

Dette bildet er bra.

Disse:

pai

pannekaker i form

er mer typisk ikke så fristende utseendemessig. Husker også et ekkelt bilde av auberginegrateng... Men det er endel helt ok bilder da.. og jeg synes oppskriftene har blitt bedre enn tidligere.

Skrevet
Men se da:

Dette bildet er bra.

Disse:

pai

pannekaker i form

er mer typisk ikke så fristende utseendemessig. Husker også et ekkelt bilde av auberginegrateng... Men det er endel helt ok bilder da.. og jeg synes oppskriftene har blitt bedre enn tidligere.

Jajøss, jeg er så visst enig i at det ser bedre ut.

Men nå er kanskje formålet å få frem at dette er "hverdagslige" retter som de aller fleste skal kunne klare å lage. At det ikke ser så "fancy" og fint ut med masse tilbehør og ting rundt. Det er mange som mister motet av det, og når de ikke får det til akkurat som på bildet føler de at de har feilet.

Skrevet

Den paien såg jo kjempegod ut :sikle: Ser verkeleg ikkje problemet her :kokk:

Skrevet

De får vel bildene også fra mat.no?

Jeg ser ikke problemet, jeg liker at det ser ut som om et vanlig menneske har laget det, så slipper jeg å få prestasjonsangst. Og jeg er egentlig ganske flink til å lage mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...